fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

ŽERE
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7624
Stránka 4 z 7

Autor:  Bendy&Macíček [ 21 lis 2006 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nechci to zakřiknout, ale ted se mi s tím novým drobkem povedlo při tankování nalejt 20,63l a najet 294,4km. Celkem jsem byl překvapenej.

Autor:  Honzík [ 21 lis 2006 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

Jackiii píše:
TO je kolik otacek jak silenej? cca rychlost? pravdepodobne na 5 :-D

nebojím se ho hnát i 5500 jinak ho držím 3500 až 4500 otáček rychlostně co to dá rovinky130-140km/h

Autor:  Jackiii [ 21 lis 2006 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

Ja pri rychlosti 130-140km/h mam 3200-3300ot./min na 5. rychlostni stupen :-D

Tak jak tam dostanes 5500? na 4? :)

Autor:  Honzík [ 22 lis 2006 12:08 ]
Předmět příspěvku: 

k těm 5500 ho ženu při předjíždění na trojku po silnici z Písku do Humpolce je to dost často. Čtyřku točím k 4500 čož je asi těch 140 km/h a spotřeba se vejde do 8l s plně zatíženým autem tak jsem to myslel

Autor:  Jackiii [ 22 lis 2006 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to tech 8l je paradnich..

Autor:  mposchl [ 22 lis 2006 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

10W40, polosyntetika, ted sem menil, je to lepsi nez predtim, hlavne nevim, co tam davali za olej nemci driv(mam dovoz), takze sem tam preventivne dal polosyntetiku a po 5-8t vymenim na 5w30, predepsany...snad...

Autor:  George V. [ 22 lis 2006 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to to vysvětluje. Za studena je 10W40 hustší a tudíž asi maže hůře, proto Ti to možná brzdí za studena lépe. Já používám 5W30. Logicky by to mělo brzdit lépe s teplým motorem, protože je lepší komprese a benzín se při jízdě bez plynu opravdu nevstřikuje (ne tak za studena, kdy se trochu benzínu vstřikuje i při jízdě bez plynu).

Autor:  mrazik [ 22 lis 2006 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

Me se dvakrat nedavno stalo, ze me chytil omezovac v 7000. Nejak jsem se zapomel.
Jinak olej 5W-40

Autor:  mposchl [ 22 lis 2006 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

jo, je me jasny, ze to neni uplne asi nejlepsi...ale jezdi to s tim velice pekne, trosku mi to spolu s v-power zlepsilo nacnuty zdvihatka a az budu zase menit, dam tam plnou syntetiku...

Autor:  mposchl [ 02 pro 2006 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

tak me napada, nemuze to, ze mi to mimo mesto jezdi pekne a ve meste DESNE ZERE, byt zpusobeno tim, ze jsem nabijel baterku a spatne motor po napojeni "naucil" nove hodnoty??? z cehoz vyplyva dalsi otazka:

jaky je nejlepsi zpusob naucit motor nejlepsi hodnoty?

diky, uz me to fakt stve, je to desnej prutokac, 400km mimo mesto na tretinu nadrze a 200 ve meste na zbytek, to je nad me sily a chapani :(((

Autor:  Nagant [ 03 pro 2006 00:46 ]
Předmět příspěvku: 

A to Ti to ujede 400 km na, řekněme, 16-17 l benzínu? :shock: No to se nedivím, že na dalších 30 l to ujede už jen 200 km. ;-)

Autor:  George V. [ 03 pro 2006 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

to mposchl:

...tak se mi zdá, že Ti palivoměr DĚSNĚ KECÁ

Na palivoměr se nemůžeš spoléhat, jediná fungující metoda měření spotřeby je dotankovat vždy do plné a zároveň měřit ujetou vzdálenost mezi tankováními; a to nejlépe dlouhodobě, aby se eliminovaly případné chyby v množství natankovaného paliva, a počítat po cca 5000km.

Autor:  Cabrio Driver [ 03 pro 2006 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

Mě 1.4 žere celkem taky dost, ale netrápí mně to :) Po městě se pohybuju cca 8-10L a po dálnici při 190km/h to bylo někde u 12-13L :)

Autor:  mposchl [ 03 pro 2006 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

no ja mam ale 1,6ku, ve meste me to sezere klidne 20 a mimo mesto krasa...i kdyz pri 190na dalnici teda nevim...ses dobytek!!!

Autor:  mposchl [ 03 pro 2006 12:36 ]
Předmět příspěvku: 

no pockat, i kdyby kecal, ujet cca 400km na pul nadrze neni nic divneho...a ujet 200 po meste na dalsi pul se me zda malo...cekal bych ze najedu celkove aspon 700, a ne s bidou 600...to je fakt malo...

Autor:  Nagant [ 03 pro 2006 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

To je naprosto normální. 600 km/nádrž, kde ovšem nemůžeš brát za objem nádrže 55l (předpokládám tankování do prvního vypnutí tankovací pistole a nevyjíždění nádrže do dna).

Na ten palivoměr moc nekoukej, opravdu občas ukazuje při najetých 400 km na půlku nádrže, ujedeš dalších 50 km mimo město a jsi na čtvrtině a hajdy k pumpě.

Mimochodem, kde máš ten výfuk děravý?

Autor:  Jackiii [ 03 pro 2006 13:10 ]
Předmět příspěvku: 

No tak napriklad me palivomer neukazuje vubec presne..na 25l ujedu cca 350km..kdyz plnim pistoli plnou tak cvaka jak o zivot..a kdyz nastartuju tak mi ukazuje 3/4 :)
Rozebranim se nic nezmeni.. palubku sem mel rozebranou i budiky..rucicka ma odpor a vraci se normalne dolu..k nule..
Podle me si ukazuje jak chce :)

Autor:  Cabrio Driver [ 03 pro 2006 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

mposchl píše:
no ja mam ale 1,6ku, ve meste me to sezere klidne 20 a mimo mesto krasa...i kdyz pri 190na dalnici teda nevim...ses dobytek!!!


Nejsem dobytek :D Chtěl jsem to jen zkusit, kolik to dá a navíc to bylo v noci bez provozu ;)

Autor:  Honzík [ 03 pro 2006 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

S tím nepravidelným klesáním palivoměru to není žádná novinky u Escortů. Je to způsobeno plovákem v nádrži kteký je přesný jak větnamské hodinky s tím se bohužel nedá nic dělat. Já když natankuju plnou tak by se rafička nejraději pomalu opřela o hodiny. No a u suché nádrže je půl centimetru za bílou čárou. Palivoměr beru fakt jen orientačně.

Autor:  Wizzy [ 03 pro 2006 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Mě ukazuje kupodivu dobře :smt017 Když naleju plnou, tak mi ručička ukazuje na poslední čárku, když ukazuje něco mezi první a tou červenou, tak se tam vlezlo 48l. Pravda je, že když naleju do plna, tak potom trvá třeba skoro sto kiláků, než se od maxima odlepí. Teď jsem najel asi 300km a ukazuje něco přes půl.

Stránka 4 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/