fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Shell V-Power
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7921
Stránka 4 z 5

Autor:  M. [ 06 pro 2006 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

taktak, konecne neco rozumneho..
taky ted mam pirelli za hubicku, ale u tech pneu jsou asi i vylozeny looseri. mel jsem nedavno fuldy na dojeti, bylo mi lito je vyhodit a tak hlucny pneu jsem nezazil...

Autor:  BlueWolf [ 06 pro 2006 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal píše:
...Já se vždycky směju, když si někdo myslí, že když on jezdí s 1.4kou za 8litrů, tak že mě 3litr musí žrát aspoň 16 :lol:

Souhlas. Kámoš má Felicii 1.3 a pořád do mě hučí, že mi to musí žrát jak kráva. Jemu ten bazmek žere 7,5 a mě v průměru 9,2. A to mám 2.0 a jezdim normálně - tzn. občas na něj pěkně šlápnu. Kdybych jezdil na spotřebu, věřim, že se na 8,5 dostanu celkem v pohodě.

Autor:  Charlie [ 06 pro 2006 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

hmm ja jezdím za deset.a to jezdím pomalu až na pár úletů.nenasralo by tě to?

Autor:  m@rekR$ [ 06 pro 2006 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

hehe, do 8,5 litru...............

Autor:  LeMans [ 06 pro 2006 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal píše:
Já jsem s benzínem nikdy žádný testy nedělal, ale myslím si že to žádnej zázrak nebude. Podle mě je to spíš v tom, že víte že jste natankovali V-Power a očekáváte zlepšení, takže si to vše přikrášlujete a každýmu vyprávíte jak to je super, Ale kdyby vám někdo natankoval obyč natural 95, posadil vás do auta a poslal na cestu dejme tomu 500km, tam vám natankovali V-Power a poslali zpátky, tak žádnej rozdíl nepoznáte - tím myslím, že byste o tom nevěděli že tam máte jinej benzín. A srovnávat 95oktanový benzín se 100oktanovým je taky nesmysl. A změřit přesně spotřebu je taky snad nemožný, protože to byste museli jezdit pořád stejný trasy, stejným stylem jízdy, za stejnýho provozu a počasí a mnoho dalšího co spotřebu ovlivňuje. A co si budem namlouvat, pro většinu lidí je důležitá hlavně cena. To samý bych mohl tvrdit například u pneumatik, že je blbost jezdit na nějakých Savách, Barumkách, Matadorech... ale že jedině na Goodyearech, Michelinech, Pirellkách, atd.
A kde je u Shellu ta záruka kvality oproti jiným čerpačkám? Já myslím že je to vždycky jen o majitelích a vedení. Například v Chocni máme čerpačku Agro, kde benzín i LPG cuká, nafta zamrzá, auto umyté v myčce smrdí a není pořádně umyté a stejně lam dost lidí jezdí, protože je to v centru města i přes to, že je to tam dražší než u o půl kilometru vzdálenější Eurooil, kde je všechno bez problémů. To samý s plynem, před cca půl rokem jsem natankoval LPG v Odřepsech (sjezd z D11 u Poděbrad) a začalo mi to brutálně škubat a blbnout. V servisu jsem postupně musel být 3x na vyčištění filtru LPG a když jsem jim řekl, kde jsem tankoval, hned věděli o co jde, že už u nich bylo s tím problémem víc aut, že auta s podtlakovým LPG to zkousnou, ale vstřikování ne. Teď jsem zas jel z Prahy a na konci dálnice mi docházel plyn, tak jsem si řekl, risknu to, snad tam ty sračky nemůžou prodávat furt. A věřte nevěřte, po natankování a ujetí cca 20km to začalo škubat zas. Tak já nevím jak tam můžou fungovat. Prostě podle mě značka není žádná záruka, jde o to, co u které čerpačky do těch nádrží lijou.

Taky jsem párkrát zkusil V-Power a žádnej rozdíl jsem nepoznal.
A u snížené spotřeby vysokooktanového benzínu je taky třeba počítat s tím, že při vyšším výkonu není třeba na to tolik šlapat. Hlavní ovlivňovač spotřeby je totiž vždy noha na plynu. Já se vždycky směju, když si někdo myslí, že když on jezdí s 1.4kou za 8litrů, tak že mě 3litr musí žrát aspoň 16 :lol:


Ten pán mi mluví z duše... :-D chtěl sem sem něco napsat ale jen bych opakoval to, co sem už napsal :)

Autor:  lobou [ 12 led 2007 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

Na V-Power jezdím půl roku a mám tu na výběr ze 4 Shellek a jen u jedné je poznat, že tam liju něco lepšího (je poznat, že to táhne, nižší spotřeba ...) a je to jen o 1,50 dražší než 95. Ale neříkám ani, že ostatní benzínky čepujou jen sračky. Jel jsem jednou z Kyjova do Znojma a potřeboval jsem docela nutně tankovat a široko daleko jsem nezavadil o benzínku, tak na první kterou jsem potkal jsem vzal ned plnou. Cena byla neuvěřitelně nízká, ale čekal mě šok. Mufík byl živější, než s V-Power a měl i nižší spotřebu. Byl to docela dobrej kup.

A jak tu už někdo zmiňoval pneumatiky, že se musí jezdit na takových a makových, tak mám na to stejnej názor jak na ten benzín.
I neznačkový a levný můžou být i lepší než suprznačka, ale najít takovou je sem tam obtížný i u značkových.

Autor:  M. [ 12 led 2007 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

no to vis, ze jo, redili tam benzin toluenem a razem ti to jelo 250 :-D

Autor:  George V. [ 13 led 2007 08:29 ]
Předmět příspěvku: 

to lobou:

Ani bych se nedivil. Tyhle malý benzínky nemívaj stálé dodavatele, berou paliva kde se dá (a jsou momentálně nejlevnější). Třeba jsi narazil zrovna na nějaké přebytky z Rakous... Také se mi už stalo, že jsem načepoval vynikající a relativně levný benzín u malé nezávislé pumpy.

Autor:  wheeler [ 02 kvě 2007 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem si to tu pěkně pročetl a opravdu zajímavé. Moje zkušenosti. V poslední době jsem tankoval natural 95 u shellky, pak jsem se rozhodl natankovat V-Power 95. Ujel jsem zhruba jednu nádrž a poznatky? Souhlasím, že auto jde lépe odspodu, ale nevím jestli to nemají na svědomí svíčky, které jsem přesně v tu samou dobu dal nové (Brisk Premium LGS) a naopak mám snad někdy i pocit, že je to auto línější. Zkusím doporučení od M. že s tím najedu pár set km než vyměním olej (taky shell) a pak tam dám asi klasickou 95-ku a uvidíme co se bude dít. Ale mám teď aspoň dobrý pocit že tankuju kvalitní benzín

Autor:  Janezz [ 02 kvě 2007 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

hhh spotreba to je podle nalady ja mam dva mody 7 a 12 :) 7+12 je 19 : 2 8,5 :))))))))))

Autor:  Janezz [ 02 kvě 2007 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

jo jeste k tomu palivu hodne je to znat u briketozrouta treba mam jeste Transita 2.5 Di 57 KW linej jak defka ale nezravej a nejlepsi ze s tou nejlepsi naftou nedelal vubec oblacky a papkam min to ze nejel to je uz jasny :))) a u benzinu jsem nikdy nepocitil moc zmeny jen mozna u sierry kdyz jsem mel 2.0 i tak kdyz jsem to hodne vytocil tak mi strilel vejfuk :))))

Autor:  Wizzy [ 02 kvě 2007 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

19/2=9,5 používáš nějakou ne-euklidovskou matematiku ;-)

Autor:  Jay [ 31 kvě 2007 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

trochu to téma oživím:

http://motozurnal.centrum.cz/motoporadn ... ml?id=4942

...a tam je mimo jiné napsáno toto:
"Otázka je, do jaké míry dokáže motor energii využít. To je dáno především konstrukcí motoru, ale také oktanovým číslem paliva. Čím je větší, tím je možné použít větší kompresní poměr a větší nastavení předstihu zážehu. Tím vytvoříme podmínky pro co největší využití energie. Potom to má příznivý vliv na spotřebu, která se sníží a může to mít také příznivý vliv na výkon."

Autor:  M. [ 31 kvě 2007 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

jo, jenze aby vysoke oktanove cislo k necemu bylo, musi mit motor na to vysokou kompresi. takze pokud nekdo lije do zeteca natural 98, tak je to celkem k nicemu. motor se muze chovat kultivovaneji v extremnich otackach, ale to je asi tak vsechno.

Autor:  Jay [ 01 čer 2007 06:18 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
jo, jenze aby vysoke oktanove cislo k necemu bylo, musi mit motor na to vysokou kompresi. takze pokud nekdo lije do zeteca natural 98, tak je to celkem k nicemu. motor se muze chovat kultivovaneji v extremnich otackach, ale to je asi tak vsechno.


Souhlasím, ono v tom celém článku to tak taky vyznívá

Autor:  George V. [ 01 čer 2007 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

No právě, že se ten motor chová kutivovaněji právě v těch nízkých otáčkách. Vyšší oktanové číslo znamená nižší náchylnost motoru k detonačnímu hoření (tzv. klepání) a to se projevuje právě v nízkých otáčkách při namáhání motoru velkým momentem. Pokud má navíc motor čidlo klepání, není nutné pak používat tak velký předstih a motor funguje lépe...

Autor:  M. [ 01 čer 2007 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

presne to jsem pozoroval, z otacek kolem 1500 to slo trosku lepe + to tankuju pred vymenou oleje. jinak ne

Autor:  Krtek-NA [ 02 čer 2007 00:11 ]
Předmět příspěvku: 

BlueWolf píše:
skaldal píše:
...Já se vždycky směju, když si někdo myslí, že když on jezdí s 1.4kou za 8litrů, tak že mě 3litr musí žrát aspoň 16 :lol:

Souhlas. Kámoš má Felicii 1.3 a pořád do mě hučí, že mi to musí žrát jak kráva. Jemu ten bazmek žere 7,5 a mě v průměru 9,2. A to mám 2.0 a jezdim normálně - tzn. občas na něj pěkně šlápnu. Kdybych jezdil na spotřebu, věřim, že se na 8,5 dostanu celkem v pohodě.

Konečně jsem trochu v obraze kolik to má brát. Jezdím za 10,4 průměr, ale mám 2,3 tak to asi bude v pohodě. Jo a jezdim často přes Náchod, kdo zná tak ví jak se tam krásně šetří benál.

Autor:  Mike.M [ 02 čer 2007 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam take tuseni, ze nejake sunty motory tesne pred smrti na Shell98 a vyzsi ok cislo nez 95 jezdi lepe. Ale Nejak ja taky nepocituju zmenu, Takze dobre zachovale motory ve vybornem stavu jezdi dobre i na N95 Ze Wizzy a mraziku. Ja se pridavam k vam, v motoru sem menil akorat tak olej za a u 130tis rozvodak, jinak nic v servisce neni navic. Dovoz z nemec. Este se podivam na svice, ty taky mohou mit vliv. vyzsi Ok cislo se lepe zapali a svice mohou byt horsi proto jim to vsem zdecha na N95. Ono to je potom dobre semtam vyzkouset.

Kdo pozna kurevny rozdil nema motor v poradku, komi to slape stejne tak je vpohode.

Autor:  M. [ 02 čer 2007 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

no to si nejsem jisty, jestli benzin s vyssim okt. cislem se lepe zapali. Neni to naopak?

Stránka 4 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/