fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 02:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2005 00:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
No tak ten můj je pěknej žrout:o) zvládne i přes 10, když s ním závodim :(
vypadá že něco tam nebude uplně OK:o)

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2005 17:33 
Tak mám opětz nový poznatek. Vyndal jsem celou jednotku centr. vstřikování a vyčistil ho do hlíníkového lesku ( co to šlo:o)) dal jsem tam nový těsnění a vrátil to zpátky. Ten snímač polohy škrtící klapky jsem se pokusil rozdělat, ale je to celý zalitý...takže neuspěch! Pokusil jsem se stříknout trošku WD40 tou dirkou co z ní leze ta hřídelka a vrátil to zpátky. Po nastartování to vylezlo asi až někam na 3000 a klesalo to hodně pomalu. Když jsem prošláp plyn tak ty otáčky visely a padaly moc pomalu... odpojil jse ho! Chovalo se to líp...šel jsem to projet a to auto bylo neuvěřitelně živý. 3el tomu děsnej čoud z vejfuku takže to 100% dělá mooooc bohatou směs..nechtěl bych vidět tu spotřebu a motoru to jistě taky nesvědčí....takže budu kupovat ten potenciometr ať to stojí co to stojí..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2005 17:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
to jsem psal já, nějak jsem se zapoměl přihlásit..

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 21:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Zdarvim všechny. Tak mám pro vás nový poznatek. Volal jsem dnes do fordu a čidlo polohy škrtící klapky..ten potenciometr na CFI ten novější ( od ´91 ) mají na spořilově skladem:o)Ale slabší je to, že stojí 3200 bez DPH No co se dá dělat ...musim ho pořídit tak jako tak. To moje je v háji a stejně nikdo pořádně nevíme, jaký má mít ty hodnoty. Z vrakáče může odejít za týden ( . Je zvláštní že většinu věcí na skladě nemaj a tohle zrovna jo, tak asi vědí moc dobře že ty čidla odcházejí (časem se ten uhlík vydře) a my si ho musíme přijíét koupit......

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 22:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Hrozná cena :evil: :evil: :evil: Za takový prachy můžu koupit celej motor...

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 22:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
problém je ale v tom, že s jakýmkoliv starším motorem nemáš záruku, že ten poťák bude uplně OK a pokud jo tak, že vydrží. Jak tu bylo řečeno, je to uhlíkovej potenciometr a ten uhlík se z té dráhy časem vydře..já to koupim. Ještě nějakej čas bych s tím autem chtěl jezdit..Našel jsem opravdu na stránkách výrobce že to stojí něco málo přes 2000, to by byla jiná cena, co?

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 23:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
To máš pravdu. Většinou je takovej starší motor žrout peněz (moje peněženka už to zná :cry: ). O to víc zamrzí, když si člověk musí pořídit takovou malinkatou nezbytnou hloupost, jejíž cena skoro zdvojnásobí cenu motoru. U novějšího auta se to ještě stratí, ale u nás téměř veteránů ... :?

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 23:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
jojo, to známe asi oba:o) I když musím říct, že můj motor teď jezdil přes rok
) od té doby co jsem ho koupil a vyměnil lambdu) bez problémů. Akorát jsem se z toho pořád snažilvyždímat nějaký výkon a teď tam mám dokonce čipovej flash modul. Možná je těch 5 koní kapku znát..jde to líp do otáček:o))
já si to pořídim. Kámoš tam pracuje tak mu snad daj nějakou slevu a i bez ní to koupim, kupovat to na vrakáči pro mě nemá smysl..

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2005 16:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Zdravím všechny. Jak už jsem psal.... Zlobí mě volnoběh na 1,4CVH CFI. NO po delším laborování ( popsáno výše) jsem koupil nový snímač polohy škrtící klapky. Mám ho tedy teď na stole a můžu sem napsat referenční hodnoty (je to fungl origo za spoustu peněz).Třeba to někomu pomůže...


jedná se o typ 87SF-9B989-CA od firmy COLVERN z Británie pro CFI jednotku WEBER

Takže já mám na tom trojuhelníkovém 3pinovém konektoru popsaný piny jen dva...ten nahoře v kulatém vrcholu je A a ten vlevo dole od něj (konektor je rovnou stranou dolu je popsán 13. Pen poslední není označen.

hodnoty jsem naměřil:

A-13 : 1,35 - 6,3kOhm
13 - neoznačen : 4,46k (pevná hodnota)
A - neoznačen : 5,93 -1,22K

hodnoty jsou udávané : volnoběh -plný plyn


tak teď už ho tam jen dám a uvidim, doufám, že mi ho to nezkurví..
(změřim jestli je tam těch 5V a ne nějaká volovina, pak by nemělo...)

Jinak, ty odpory jsou tam nějak serioparalelně....

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 00:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Šťastlivče, to si teď budeš jezdit jako fordí king, co :twisted:
Já si zkusím nechat udělat diagnostiku, abych aspoň věděl, kudy se v tom dál hrabat :evil:

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 00:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
No nevim nevim, mám z toho vcelku strach. Zítra to tam dám a uvidim. Na diagnostice to psalo chybu 35 (nízké napětí snímače škrtící klapky) jen když jsem ho odpojil. Po připojení toho snímače co je podle mě na draka ta chyba zmizela tak jsem z toho jelen :shock:
Jinak mi to ještě píše chybu 55 (zadání volnoběhu ISA- servisní kabel ukostřen) ale to vážně nevím, co znamená, ale ve fordu mi kámoš zjistil, abych se tím nevzrušoval. ) a chybu 31 (chyba modulu)..mám přečipováno fklash modulem superchips,tak je to asi tím :?
No nic zítra to vyměním a napíšu jak jsem dopad.
Fordí king, asi ne :evil:

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 00:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Xfilde, napiš pak jak jsi dopad na diagnostice..
jinak mi v jednom servisu na fordy řekli, že ten Tvůj motor je lahůdka na seštolování, je prý linejj než ten z 93 a ten Tvůj má údajně dokonce i MAF a počítá z něj plnění motoru. ten můj je oproti tomu prý naprostý stupid, protože má jen teplotu vzduchu, snímač polohy klapky, čidlo tlaku MAP a z toho dělá nějakej poměr.

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 00:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Samo, že jsem chtěl napsat jinej a ne linej, linej snad není, ne?Tak zatim a dej vědět

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 04:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2004 22:45
Příspěvky: 88
Bydliště: Trutnov
Ja měl kabely tak v hajzlu že když jsem večer otevřel kapotu ta jsem viděl jak mezi kabelama litaj jiskry :D . Mam tochu jinej problém. Motor mě neškube ale když se ohřeje na provozní teplotu tak se mě zdá že trohcu stratí vykon. Než se motor ohřeje tak tahne jak dábel. A dalši problem je ten že když vypnu motor tak ze předu od vzduchoví váhy slišim něco jako tukání a někdy to tukání slišim i když to natočim ale chvilku po nastartovaní to tukaní přestane. Myslim že to děla ten tlakovej zásobník paliva. Jo a muže ten zásobník paliva dělat to že když je motor ohřátej tak občas naskočí na 3 valce a po sešlapnutí se chytne 4. Jinak víčko rozdělovače,palec,kadely,svičky,palivovej a vduchovej firt(vše mam nové). Dá se mojem motoru udělat diagnostika? KE-Jtronic s katem.

_________________
MINULOST FORD ESCORT 1.6 XR3i r.v89 (Prodáno)
FORD MONDEO 1,8 16v r.v 1997 KOMBI (Prodáno)
TED FORD MONDEO 2.5 v6 GHIA KOMBI r.v.1998 kromě kůže má skoro vše
Ford mondeo Mk3 ST220 kombi
Možnost diagnostiky Fordiag kabelem 2.20
Forscan
Možnost diagnostiky DELPHI DS150E multiznačka auta do roku 2013
Možnost diagnostiky Renault Clip


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 13:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Zdechlina píše:
Samo, že jsem chtěl napsat jinej a ne linej, linej snad není, ne?Tak zatim a dej vědět

Když ho točím nad 3500 tak táhne docela hezky - stačí mi to (musí :wink: ).
Na tu diagnostiku bych se měl dostat snad příští středu, tak pak dám vědět.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 16:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Zdechlina píše:
..... má údajně dokonce i MAF a počítá z něj plnění motoru. .......

Nevíš, kde bych ten MAF našel? Umístění těch dalších vím (možná :? ). Co ovládá? Nebo co HO ovládá?

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 18:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
No já jen říkám co mi bylo řečeno, takže to nemusí být pravda..Ale pokud tam ten MAF je tak ho najdeš někde na tý hubici co vede airboxu (kisna na vzduchovej filtr). Měří to průtok vzduchu . Tak jsou údajně dělaný 1,4 CFI kolem 86týho roku. Já ale nevim, jak máš starej ten motor. Máš tam MAP?? Pak bys tam neměl MAF. Map je taková čřerná krabička vpravo na blatníku (když koukáš do motoru) a vede do ní jedna hadička..tak to omrkni. Jinak koukni do schematu, co tam včechno máš.

To já jsem to byl teď projet. Nejdřív to zlobilo a volnoběh se sám vytáčel do 4000 pak to sedlo a jelo to dobře. Táhlo to od 2000 a znatelně ve 3000. Tak jsem zvědav na poznatky z nějaké delší trasy a jak to bude chytat v mrazech...

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 20:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Obrázek
jestli je MAP to co myslím, tak ho mám v pravo od airboxu, přidělanej na bedně sání k ventilátoru - vedou do něj 3 dráty a hadička na které je nějakej válcovej ventil (cca 2x2 cm) a je to připojený někam do míst nad škrtící klapkou.
Podle Tvého popisu by MAF mohl být ten černej "klobouček" na sacím potrubí před blokem motoru. Vede od něj tenká červená trubička. V tom sacím potrubí je vidět nějaká tyčka. Přímo pod tím "kloboučkem" je přisávání ohřátého vzduchu od výfukového potrubí. Myslel sem, že to nějak reguluje množství toho přisávaného vzduchu. Ale nedíval jsem se, jestli je tam nějaká klapka.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 21:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Ahoj Xfielde! Tak máš recht. Máš tam MAP a to vpravo na výměníku. Takže MAF tam nemáš a ten motor je v podstatě stejnej jako ten můj a tedy údajně naprosto stupidní (jednoduchej) Jinak ten MAP vážně funguje:o)Hadičku jsem odpojil a začli mi děsně kolísatz otáčky tak tam ty čidla nejsou uplně k ničemu. Ten klobouček opravdu kryje klapku která reguluje přisávábní teplýho vzduchu....takže sis to myslel dobře...

No mě dneska předvedl Escortík po roce a půl!!!!!to, co jsem od něj ještě nezažil ( a očekával když jsem ho kupoval) a to že dobře táhnul, tak uvidím, jak se to bude vyvíjet dál:o) PAk bych si asi musel změnit nick:o))

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 21:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Tak to gratuluju k úspěchu!!!
S tím nickem si to ještě rozmysli, už jsme si zvykli a chyběl bys nám :P :lol:

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz