fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rezonator? Ano či NE?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3172
Stránka 5 z 5

Autor:  LeMans [ 16 říj 2008 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

v pohodě, jak se řiká aj mistr tesař se někdy utne.. (nebo SI utne, že, angli? :D) já sem si to myslel, jenom mě zmátlo, žes ten krouták ají napsal, ale taky se mi to párkrát stalo že myslím A a píšu B. :)

Autor:  crazyape [ 16 říj 2008 08:56 ]
Předmět příspěvku: 

Budu si muset odstehovat postel dal od PC at se me po ranu prodlouzi cesta ku vzpatovani :-D

Autor:  Vavris [ 16 říj 2008 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

LM: Až to podnikneš, tak pak okamžitě napiš jaké jsou změny... k lepšímu :)

Autor:  LeMans [ 17 říj 2008 08:16 ]
Předmět příspěvku: 

vavris: tobě bych doporučil nejdřív zrušit APS (EGR) pač to je brzda jako kráva, pokud teda ten tvůj avatar není zastaralej... poté (když zjistím, že to stojí za to) bych řešil ten rezonátor.

Autor:  Vavris [ 17 říj 2008 10:36 ]
Předmět příspěvku: 

LM: Já APS (EGR nemám), to je motor od Fisica. Měl ho v době focení čistější :-D

Autor:  Alven [ 17 říj 2008 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

zas takova brzda to neeeni.. bych rekl teda... ale samozrejme to pomuze :)

Autor:  LeMans [ 17 říj 2008 17:55 ]
Předmět příspěvku: 

no to by ses divil, když sundáš svody a podíváš se dovnitř, tak se nestačíš divit.. řekl bych, že to zabírá celkově 1/3 svodů, což je docela dost - a to hned za hlavou ..

Autor:  Alven [ 17 říj 2008 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

to jooo, nerikam ze ne.. ale nejakej extremni narust vykonu to neni, kdyz to sundas.)

Autor:  LeMans [ 17 říj 2008 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

tak extrémní nárůst určitě ne, ale vzhledem k tomu, že chceš dávat pryč kat, tak je nasnadě dát pryč i APS. bez toho by to podle mě nemělo až takový smysl..

Autor:  Rosťa-RS [ 16 lis 2008 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

Takiže akorát drobnost k potubí,středový díl je vlastně rezonátor,kdyby jste se o to zajímali existuje víc druhů rezonátorů,rezonátor zlepšuje proudění výfukových plynů nejlepší je ho tímpádem umístit co nejvíc na začátek takže místo katu ideální, kdyby jste tam neměli vůbec rezonátor stratili by jste 8až 10%výkonu ideální stav je místo katu rezonátor a pak jen zadní díl a to ve stylu absorbčního tlumiče ten má největší propustnost, jinak u favoritů rozdíl mezi katalyzárotem a bez katu byl 3kw a ještě s katem je vyšší spotřeba myslete taky na to že favál standartně max 45kw takže 3 kw a půl litru víc benzínu to už přecijen pujde znát,takže vy kteří montujete místo katu rezonátor tak bych ještě doporučoval alespoň vyhodit střední díl a nahradit jej trubkou

Autor:  KaCzaba [ 16 lis 2008 23:48 ]
Předmět příspěvku: 

s tim katovym a nekatovym motorem bych se pridal,mel jsem kadetta a ten samy motor 1.6 s katem mel o 8 koni min

Autor:  crazyape [ 17 lis 2008 12:18 ]
Předmět příspěvku: 

SPoustu lidi rika ze kdyz da rezonator misto katu tak ze auto nejede tak jak jelo zere to vic a akorat to priserne rve.... Ja budu zkouset davat rezonator misto stredaku.... davam to spis kvuli zvuku jak kvuli vykonu tak jsem na to zvedavej :))

Autor:  fonz [ 17 lis 2008 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  Rosťa-RS [ 17 lis 2008 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

No ještě jsem se s nikým takovým nesetkal komu by to jelo pak hůř,kámoš si to dal na favorita spolu se sportovním zadním tlumičem a o 5mm větší trubkou a jede to perfektně, samo že má ještě sportovní filtr a sportovní sání,jinak vše orygo, a ten favál valí 175 uplně v pohodě,neřekl bych že by mu to předtím jelo hůř, má tam jen tyto úpravy a je to karbec,
Nedala ta spousta lidí ten rezonátor naopak? jinak já ho teď budu obědnávat a nejspíš pak vyhazovat střední díl, jestli ho tam mám :)

Autor:  Floki [ 19 lis 2008 02:00 ]
Předmět příspěvku: 

Bez katu to auto nejede hůř,může jet i o trochu líp,ale ve vyšších otáčkách a v těch nízkých ztratí točivej moment a ten je důležitější než výkon,alespon pro většinu aut.

Autor:  LeMans [ 19 lis 2008 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

to je právě důležité si říct, na co to auto chci, jeslti na honění se po okruhu, pak je důležitej výkon, jestli na normální ježdění, pak je lepší mít krouták už v nízkých otáčkách.

Stránka 5 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/