fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zetec vs CVH
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10166
Stránka 1 z 4

Autor:  Janezz [ 02 kvě 2007 19:48 ]
Předmět příspěvku:  Zetec vs CVH

Zetec vs CVH kdo je lepsi :)

Autor:  otas.pe [ 02 kvě 2007 20:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zetec vs CVH

Janezz píše:
Zetec vs CVH kdo je lepsi :)


mám pocit, že když se budeš snažit, tak najdeš pár témat, kde se to už řešilo.. :roll:

Autor:  mrazik [ 02 kvě 2007 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle je těžké rozsoudit. Já mám bližší Zetec, přeci jen to je 16 ventilový motor, nižší emise a v 1.8 XR3i zajímavý výkon. Jdou i lépe do otáček.

Autor:  Prochy [ 18 kvě 2007 22:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zetec vs CVH

Janezz píše:
Zetec vs CVH kdo je lepsi :)



jestli pojedeš na sraz možná se to dozvíš na vlastní oči 8) s bratránkem plánujeme to zjistit jelikož on má Zeteca a já CVH tak se neustále hecujeme kdo je lepčí :lol: Ale přeci jen 16 ventilků má podle mě větčí odpich :?

Autor:  George V. [ 20 kvě 2007 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli zůstaneme u stejné kubatury, tak já bych se asi přiklonil k CVH. Ten Zetec mi připadá tak trochu jako Zmetec (1,6 v Escortu...); přeci jen když vyrábíš řadu motorů (1,6, 1,8, 2,0l) tak, abys měl maximum dílů shodných (klikovka, ojnice, hrubý odlitek bloku...), tak je jeden z těch motorů navržen optimálně a ostatní jsou kompromis. Když se podíváš na parametry 1,6 CVH a Zeteca 1,6, tak jsou plusminus stejné, akorát ten CVH má lepší zátah odspodu. A navíc to CVH není tak přiškrcené kvůli emisím. Jó takový Zmetec 1,6 z Mondea, to už je jiný kafe. Přeci jen 16v motoru lépe sluší maximum krouťáku ve vyšších otáčkách a kratší kvalty. Švagr vlastní Mondeo s tímhle motorem a já mám moc moc práce, abych mu stačil, i když to Mondeo je těžší (a Švagr má větší rodinu :lol: ).

Autor:  otas.pe [ 20 kvě 2007 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
Jestli zůstaneme u stejné kubatury, tak já bych se asi přiklonil k CVH. Ten Zetec mi připadá tak trochu jako Zmetec (1,6 v Escortu...); přeci jen když vyrábíš řadu motorů (1,6, 1,8, 2,0l) tak, abys měl maximum dílů shodných (klikovka, ojnice, hrubý odlitek bloku...), tak je jeden z těch motorů navržen optimálně a ostatní jsou kompromis. Když se podíváš na parametry 1,6 CVH a Zeteca 1,6, tak jsou plusminus stejné, akorát ten CVH má lepší zátah odspodu. A navíc to CVH není tak přiškrcené kvůli emisím. Jó takový Zmetec 1,6 z Mondea, to už je jiný kafe. Přeci jen 16v motoru lépe sluší maximum krouťáku ve vyšších otáčkách a kratší kvalty. Švagr vlastní Mondeo s tímhle motorem a já mám moc moc práce, abych mu stačil, i když to Mondeo je těžší (a Švagr má větší rodinu :lol: ).


akorát nechápu jakej je rozdíl v zetecu 1,6 v mondeu a escortu... :roll:

Autor:  dj.DEKL [ 20 kvě 2007 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

Třeba ŘJ a jiný zpřevodování...

Autor:  Tony [ 20 kvě 2007 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

u mondea je jiná řj?včem se liší?

Autor:  dj.DEKL [ 20 kvě 2007 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

U Mondea má 1.6 Zetec krouťák 138-142Nm při 3500-3600ot/min, Escort asi 130Nm při 3000ot/min

Autor:  Tony [ 20 kvě 2007 12:16 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
U Mondea má 1.6 Zetec krouťák 138-142Nm při 3500-3600ot/min, Escort asi 130Nm při 3000ot/min


dají se zaměnit?nebo mají jine zapojení?

Autor:  dj.DEKL [ 20 kvě 2007 12:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to bohužel netuším...

Autor:  George V. [ 21 kvě 2007 06:21 ]
Předmět příspěvku: 

Mondeo má ŘJ typu EEC V. Od r. 1998 maj některý 1,6 v Mondeu deklarovaný výkon 70kW a HLAVNĚ nemají hydroštely...

A co mne na Mondeu s 1,6 fascinuje je udávaná nižší spotřeba než Esco a větší maximálka! :evil:

Autor:  Prochy [ 21 kvě 2007 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
Jestli zůstaneme u stejné kubatury, tak já bych se asi přiklonil k CVH. Ten Zetec mi připadá tak trochu jako Zmetec (1,6 v Escortu...); přeci jen když vyrábíš řadu motorů (1,6, 1,8, 2,0l) tak, abys měl maximum dílů shodných (klikovka, ojnice, hrubý odlitek bloku...), tak je jeden z těch motorů navržen optimálně a ostatní jsou kompromis. Když se podíváš na parametry 1,6 CVH a Zeteca 1,6, tak jsou plusminus stejné, akorát ten CVH má lepší zátah odspodu. A navíc to CVH není tak přiškrcené kvůli emisím. Jó takový Zmetec 1,6 z Mondea, to už je jiný kafe. Přeci jen 16v motoru lépe sluší maximum krouťáku ve vyšších otáčkách a kratší kvalty. Švagr vlastní Mondeo s tímhle motorem a já mám moc moc práce, abych mu stačil, i když to Mondeo je těžší (a Švagr má větší rodinu :lol: ).



Dá se říci že bych prakticky se vším souhlasil v tom Zetec vs. CVH,jen podle toho co jsem viděl tak CVH je trochu línější se rychle točit přeci jen ten Zetec jde rychleji do otáček.A v mašem malém testu do kopce jsem sice Zetecu ujel akorát že já jel na trojku a zetec na čtyřku myslím že kdyby tam dal taky trojku tak by mi předjel,ale to může být jen náš případ protože mohu mít své auto dost zaškrcené. :roll:

Autor:  George V. [ 22 kvě 2007 06:10 ]
Předmět příspěvku: 

To Prochy:

Zetec jde sice rychle do otáček, ale až tak od 2500.
Na druhou stranu mu dost dlouho trvá, než se vyhrabe z těch nízkých, obzvláště na vyšších kvaltech... Aby se udržela dynamika, musí se se Zetecem víc řadit a víc vytáčet na nižších kvaltech.

Autor:  Jackiii [ 22 kvě 2007 08:20 ]
Předmět příspěvku: 

jj furt ho drzet v otackach..nebo podrazovat..

Autor:  LeMans [ 22 kvě 2007 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

bohužel v tomhle praktické zkušenosti nemám, protože a poněvadž mám 1,4 CVH a 1,6 zetec. Mezi těma motory je samozřejmě diametrální rozdíl.

Autor:  LeMans [ 22 kvě 2007 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

jinak 16v je přece jen 16v..... a docela by mě zajímalo jak je to s tím přiškrcením kvůli emisím... mám dojem že se to tu už někde řešilo...

Autor:  George V. [ 22 kvě 2007 12:44 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mne to bude spíše SW záležitost. Horší emise se projeví hlavně při akceleraci, takže ŘJ bude mít snahu ten proces trošku "manažovat". Běžně se tvrdí, že při plném plynu jde EKO řízení strnou a ŘJ tam rve benzín "hlava nehlava". Já u svého ´99 ovšem nic takového nepozoruju...

Autor:  mrazik [ 22 kvě 2007 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

George ono to neni hlava nehlava, ale nebere se informace z lambda sondy, kde je na indikatoru krasne videt, ze prestane pulsovat z rozsviti se vsechny diody znacici, ze smes je maximalne mozne bohata. Pri normalni jizde to je idealne chuda smes, ktera se ridi prave (nejen) lambda sondou.

Autor:  George V. [ 22 kvě 2007 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

To je mi jasný, bylo to přeci v uvozovkách...každopádně u mne to tak nefunguje; moje esco asi lambdu neignoruje, ale ignoruje plny plyn....

P.S. Plynové lanko je samozřejmě nadoraz...

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/