fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.1 93 fiesta max 120km/h? >uplne přesně 120, omezovač??
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10533
Stránka 1 z 1

Autor:  b.are [ 22 kvě 2007 00:16 ]
Předmět příspěvku:  1.1 93 fiesta max 120km/h? >uplne přesně 120, omezovač??

:!: zdarec, moje fiesta 1.1 z 93 32kW jede přesně max. jen 120km/h, a to se tech 120 da skoro jet i na 4stupen pri brutalnich otackach (cca 5-6000) pri prerazeni na 5st se ji jakoby chce ale drzi se furt (zda se mi ze uměle) na 120/km/h. Už nevim v kolika otackach, ale mohlo to byt imho max kolem 4000.
Silna je vcelku dost na 1.1, nechapu proc by tech 140-150 nezvladla kdyz to ma napsany i na technicaku (143km/h).
Mel jsem kua pred fiestou fiata128a 1.1 z roku 80 a ten jel jeste donedavna 150km/h po dalnici...

- je mi jasne, ze me cekaji asi tuning svicky a nejspis i filtr aby to trochu jelo, ale nemuze to byt i necim jinym?
Zastavuje se to presne na 120 jako by tam byl omezovac, uz to i v jednom tematu tady bylo, ale zadne kloudne odpovedi :)

Poslední otázka, da se svickama a filtrem zvysit rychlost vozu nebo jen silu a bohatost smesi ci co a tak atd. ...?

Autor:  mrazik [ 22 kvě 2007 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Mel jsem presne tuhle s timto motorem a na dalnici nemela problem jet ustalenou rychlosti 130 a u pruhonic z kopce 155 (tachometrovych), ale to uz motor malem vyskocil z auta. Ale spravne by mela mit 37kW, ne ?
Na tuning svicky se vykasli, zbytecne vyhozene penize, filtr take k nicemu, kup radeji vlozku do airboxu.
Doporucuju seridit vule ventilu, novo normalni svicky, novy filtr.

Autor:  b.are [ 22 kvě 2007 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

jj, srry 37kW, i jsem trochu aktualizoval podpis...

napisu trochu detailneji

4. stupen > 120 pri 4000ot/min
5. stupen > 120 pri 3400ot/min (dneska jsem z toho vytlacil 128, snad se ten koberec na podlaze neznicil :DDD)

muheh to skoro ani tu petku nepotrebuju, kdyz to jede 150km/h az z kopce :DDD kua

jj na serizeni brzo pujde, uvazoval jsem i o restartu ŘJ, ale jak jsem cet nektery zoufalce jak se jim to jeste zkurvilo po restartu tak nevim, ale kdyby to pomohlo aspon trochu pri akceleraci tak to za to stoji...
mozna bych to videl na novy motor pac mi blbne klasicky razeni 2. stupne, cili se kara tesi na novou prevodovku, ze bych to spojil i s vymenou motoru, nevis kery motor s vetsi kubaturou by se tam sik?
da se tam dat XR?

Autor:  mrazik [ 22 kvě 2007 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

S jinym motorem by jsi musel natahat jinou motorovou elektriku k danemu motoru, nevim zda napravy jsou stejne, muselo by se to skouknout. Samozrejme u toho XR motoru a prevodovky by jsi musel i poloosy, pak co rizeni atd. Moc prace.
Ten restart bych nevidel tak dramaticky. Jinak ta 2ka mi taky radila blbe, ale dalo se s tim zit.

Autor:  vendiik [ 22 kvě 2007 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik píše:
S jinym motorem by jsi musel natahat jinou motorovou elektriku k danemu motoru, nevim zda napravy jsou stejne, muselo by se to skouknout. Samozrejme u toho XR motoru a prevodovky by jsi musel i poloosy, pak co rizeni atd. Moc prace.
Ten restart bych nevidel tak dramaticky. Jinak ta 2ka mi taky radila blbe, ale dalo se s tim zit.


a taky dat jiny brzdy....

Autor:  rimmer [ 06 črc 2007 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, taky mám Fiestu 1,1i z 93 roku. Novej vzducháč, olej, olejovej filtr, kabely ke svíčkám, oba díly výfuku, svíčky (Brisk 3 hrotový) a teplotní čidlo vody. Motor má najeto bud 100,200 nebo 300tisíc. Na pětimístným tachometru se to nepozná. Řek bych že 200 (měla to 2 roky firma).
Nějak mi to netáhlo, kolem 100km/h to ztrácelo výkon. Při prudším rozjezdu se to kuckalo. Vyndal jsem Lambdu, a páč sem student a nemám zbytečnou dvojku na novou sondu, tak jsem ji vyčistil, vyštoural z ní karbon a umyl v lihu a zapálil... Krásně se vyčistila. Nandal jí z5, odpojil na chvíli baterku. Začalo to jezdit mnohem líp, ale pořád nic moc. Kouknul jsem se na ventily. Sání bylo 0,4mm a výfuk i 0,6mm. Prostě hodně. Seřídil jsem to na 0,25 a 0,35. Od spoda to táhlo ted mnohem líp. Spotřeba klesla ze 7litru na 6. Jezdím dost slušně- nemám na benzín. Po dvou měsících sem na to koukal znova. Na ventily. A zdálo se mi že sem je minule seřídil špatně. Jeden byl o desetinku jinak. Seřídil jsem je znovu, na 0,2 a 0,3mm. Jel to projet ale bylo to jak šicí stroj (nevím proč tak klapali) Jelikož byl motor teplej (80-90°) a potřeboval jsem večer někam jet, seřídil jsem je za tepla. Byl jsem rychlej, takže to nevystydlo. měl jsem to asi za 5 minut hotový. Dedukce vystudovanýho strojaře mi řekla, že vůle budou za tepla stačit menši. Dal jsem tedy 0,15mm sání, 0,2mm výfuk. Ted teprve to jede jak sem si představoval na 37kW agregátu. Zátah je ve všech otáčkách, hlavně ale ve vyšších (na trojku sem vytáh 120km/h !) Na pětku max 150. Spotřeba na dálku Kladno-Zoo Dvůr Králové a z5= 340km => 5,01litru/100km. Paráda. Takže doporučuju seřízení ventilu na ohřátým motoru.

Autor:  mrazik [ 06 črc 2007 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

rimmer jo jo to serizeni ventilu udela hodne. Vim, ze po serizeni jsem myslel, ze mam uplne jine auto a potvrzuju, ze tech 150 bylo maximum, jen nevim koli ktocilo otacek, nemel jsem otackomer.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/