fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

cuká studenej Zetec
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10577
Stránka 1 z 1

Autor:  DbAlesh [ 24 kvě 2007 21:36 ]
Předmět příspěvku:  cuká studenej Zetec

Vím, že to tady asi tak 80% lidí řeší, ale mě prostě pořád cuká studenej Zmetec :twisted: Ráno nastartuju, to že kolísají otáčky to jsem si zvykl, ale když se rozjedu, tak cuká jak Škoda 120! Ujedu cca 200m a Fordík je v pohodě, necuká a jede plynule...Další věc je taková, že mi to dělá jen když je venku teplo! V zimních obdobích necuká a jede plynule hned po startu. Takže to je evidentně problém teplého počasí, pomůžete mi někdo?? :( Jinak - nový svíčky
- vyčištěný volnoběžný ventil
-zkouška odpojení lambdy
-výměna vzduch. filtru
- tak co mám kua ještě udělat?? :evil:

Autor:  enjoy [ 25 kvě 2007 00:04 ]
Předmět příspěvku: 

mne to dela neco podobnyho.sice asi tak,ze po nastartovani se do kopce musim rozjizdet pres rucku,protoze jinak by nasledovalo hekani a couvacka.takze ho musim vytocit a jet..
zameril bych se na cidla termostatu nebo MAF,pripadne cidlo teploty vzduchu.
treba ti nekdo poradi neco lepsiho,odeme to ber ciste jako dojem.

Autor:  Medved09 [ 25 kvě 2007 02:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: cuká studenej Zetec

DbAlesh píše:
Jinak - nový svíčky
- vyčištěný volnoběžný ventil
-zkouška odpojení lambdy
-výměna vzduch. filtru
- tak co mám kua ještě udělat?? :evil:

Zkoušel páníček vyblikat diagnostiku? :wink:
Vymazal ŘJ potom co si hrál s lambdou? :wink:
Docela bych tipoval na MAF..

Autor:  Wizzy [ 25 kvě 2007 07:15 ]
Předmět příspěvku: 

Špatný MAF by se projevoval tak, že by se motor nenechal vytáčet do vyšších otáček, byl by líný. Čidlem teploty vody to nebude, to by dělalo za libovolného počasí. Napadá mě toto - v tomto počasí je ráno mnohem vyšší relativní vlhkost, než v zimě a skoro bych řekl, že máš nakopnuté zapalovací kabely. Jestli máš možnost si je od někoho půjčit, tak to vyzkoušej. Mohlo by to být i čidlem teploty vzduchu na sání. A rozhodně nezaškodí projít a pročistit všechny konektory v motorovém prosotru.

Autor:  DbAlesh [ 25 kvě 2007 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

No jednotku jsem mazal několikrát, vyblikat diagnostiku jsem nezkoušel, :shock: Kabely mam nový, ty jsou v poho, ale zkusim ještě Wizzyho radu s čidlem teploty vzduchu na sání.....Pak zkusim radu Enjoye s čidlem termostatu a pak už asi jedině servis a napíchnout to na diagnostiku, ale nevim nevim.....i tak dík, klidně přispívejte zkušenosti dál.... :wink:

Autor:  M. [ 25 kvě 2007 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

to ja mam spis opacny problem. nastartuju, motor bezi na 1500 a kdyz se rozjedu a hned vyradim, tak ma 3000 ot., kdyz nevyradim, tak to ty skoro 3000 jede samo na jednicku bez plynu. kdyz potrebuju cca 10km/h ke vratum, tak musim bud pribrzdovat, coz neni moc efektivni anebo trosku rozjet a vyradit. po 200m volnobeh spadne na 1100.

Autor:  mrazik [ 25 kvě 2007 22:08 ]
Předmět příspěvku: 

M. me tohle delal spatny kabel od senzoru skrtici klapky - daval mensi hodnotu napeti do ridici jednotky a ta nebrala toto cidlo v potaz a odhadovala polohu plynu, take si na tento tempomat pamatuju.

Autor:  DbAlesh [ 26 kvě 2007 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Dobře kluci, ale tento topic je zaměřen na to, že motor cuká a studenej nejede, ne že máte výhodu a máte tempomat :!: dík za pochopení :?

Autor:  mrazik [ 26 kvě 2007 14:16 ]
Předmět příspěvku: 

DbAlesh a na to bych ti mohl odpovedet., ze to tema uz tady je.

Autor:  M. [ 26 kvě 2007 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik píše:
M. me tohle delal spatny kabel od senzoru skrtici klapky - daval mensi hodnotu napeti do ridici jednotky a ta nebrala toto cidlo v potaz a odhadovala polohu plynu, take si na tento tempomat pamatuju.


a delalo ti to porad, nebo taky jen 200m po nastartovani. jeste dodam, ze ten motor u me musi bejt studenej, teplej je v pohode

Autor:  DbAlesh [ 27 kvě 2007 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

to Mrazík, konkrétně toto téma s konkrétní závadou co mam já jsem nenašel, ale jestli špatně hledám, tak dík za odkaz.... :smt021
Jinak jsem dnes pročistil a prostříkal sprejem na kontakty všechna čidla, tak uvidim zítra jestli se něco zlepšilo.....ale dík všem za rady peace

Autor:  mrazik [ 28 kvě 2007 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

DbAlesh dobre prohledni odvetrani klikovky, tam si muze motor prisavat vzduch a pak to cuka.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/