fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Snímač otáček nebo indukčka??? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10755 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lab4D [ 03 čer 2007 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | Snímač otáček nebo indukčka??? |
Zdravim. Mam esco 92-V 1.3 a auto nějak netáhne a jestli ano tak od cca 3500 ot... Udělal sem tedy diagnostiku podle návodu a vyblikal mi kód 222 a 221.. Nevím jestli tj indukča nebo třeba stator.. Máte někdo s timto vzkušenost? Svíčky jsou nové a kabely taky.. |
Autor: | Krtek-NA [ 03 čer 2007 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když odejde čidlo otáček, nebo indučka tak to nepojede vůbec. |
Autor: | Krtek-NA [ 03 čer 2007 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když odejde čidlo otáček, nebo indučka tak to nepojede vůbec. |
Autor: | Lab4D [ 06 čer 2007 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
2hy a 4ty kabel mi davá o dost mensi jiskru, tak jsem mylel jestli neni indukčka někde přerušená, ale je to asi normalni jak jsem dnes vyzkousel u fiesty 1.1.. Zkoušel sem taky prohodit zap. modul ze stejneho vozu a problem byl porad stejny.. Zkousel sem taky cidlo polohy skr. klapky a porad to sami.. Auto proste netahne a zabira az nekdy okolo 3tisíc otáček a myslim ze vyblikava kod 222 a 221.. Nemůže to být např. něco s předstihem?? pro doplneni: 222 - Loss of ignition diagnostic monitor signal-right side. 221 - Spark timing error. |
Autor: | Krtek-NA [ 07 čer 2007 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kabely jsi zapojil dobře??? |
Autor: | Lab4D [ 07 čer 2007 21:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zapalovací kabely jsou určitě dobře-auto jede až 140km/h ale je to dřina, ostatní kabely snad špatně zapojit nejdou.. Je tu možnost že by to byla ŘJ? |
Autor: | Wizzy [ 08 čer 2007 07:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych to viděl na tu cívku, může tam být jen částečně propálený primár, který má potom fakticky podstatně méně závitů a na sekundáru potom není dostatečné napětí. Sice nevím, jak je to u staršího motoru, ale u Zetecu je cívka dvojitá, t.j. je pro dvě svíčky vždy společná, ty dvě pálí vždy současně (jedna v pracovním zdvihu, ta druhá mezi výfukem a sáním). Pokud má cívka takový ten oválný třípinový konektor, zkus změřit odpor mezi prostředním a jedním krajním a potom druhým krajním pinem. Na obě strany by to mělo mít (podle Etzolda) 4,5-5,5ohm, pokud je to jinak, jsi doma. |
Autor: | Tomat1 [ 18 črc 2007 16:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak to dopadlo pomahla výměna cívky? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |