fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Snímač otáček nebo indukčka???
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10755
Stránka 1 z 1

Autor:  Lab4D [ 03 čer 2007 19:13 ]
Předmět příspěvku:  Snímač otáček nebo indukčka???

Zdravim. Mam esco 92-V 1.3 a auto nějak netáhne a jestli ano tak od cca 3500 ot... Udělal sem tedy diagnostiku podle návodu a vyblikal mi kód 222 a 221.. Nevím jestli tj indukča nebo třeba stator.. Máte někdo s timto vzkušenost?
Svíčky jsou nové a kabely taky..

Autor:  Krtek-NA [ 03 čer 2007 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

Když odejde čidlo otáček, nebo indučka tak to nepojede vůbec.

Autor:  Krtek-NA [ 03 čer 2007 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

Když odejde čidlo otáček, nebo indučka tak to nepojede vůbec.

Autor:  Lab4D [ 06 čer 2007 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

2hy a 4ty kabel mi davá o dost mensi jiskru, tak jsem mylel jestli neni indukčka někde přerušená, ale je to asi normalni jak jsem dnes vyzkousel u fiesty 1.1.. Zkoušel sem taky prohodit zap. modul ze stejneho vozu a problem byl porad stejny.. Zkousel sem taky cidlo polohy skr. klapky a porad to sami.. Auto proste netahne a zabira az nekdy okolo 3tisíc otáček a myslim ze vyblikava kod 222 a 221.. Nemůže to být např. něco s předstihem??

pro doplneni:
222 - Loss of ignition diagnostic monitor signal-right side.
221 - Spark timing error.

Autor:  Krtek-NA [ 07 čer 2007 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

Kabely jsi zapojil dobře???

Autor:  Lab4D [ 07 čer 2007 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Zapalovací kabely jsou určitě dobře-auto jede až 140km/h ale je to dřina, ostatní kabely snad špatně zapojit nejdou..
Je tu možnost že by to byla ŘJ?

Autor:  Wizzy [ 08 čer 2007 07:40 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych to viděl na tu cívku, může tam být jen částečně propálený primár, který má potom fakticky podstatně méně závitů a na sekundáru potom není dostatečné napětí. Sice nevím, jak je to u staršího motoru, ale u Zetecu je cívka dvojitá, t.j. je pro dvě svíčky vždy společná, ty dvě pálí vždy současně (jedna v pracovním zdvihu, ta druhá mezi výfukem a sáním). Pokud má cívka takový ten oválný třípinový konektor, zkus změřit odpor mezi prostředním a jedním krajním a potom druhým krajním pinem. Na obě strany by to mělo mít (podle Etzolda) 4,5-5,5ohm, pokud je to jinak, jsi doma.

Autor:  Tomat1 [ 18 črc 2007 16:14 ]
Předmět příspěvku: 

Jak to dopadlo pomahla výměna cívky?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/