fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Problem s jiskrou
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10835
Stránka 1 z 2

Autor:  Martik.ada [ 08 čer 2007 20:23 ]
Předmět příspěvku:  Problem s jiskrou

Ahoj, tak jsem rano sednul do auta a nenastartoval jsem, i když pred tim jsem hojně jezdil a všechno bylo vpořadku. motor točí ael nechytne, zkontroloval jsem jiskru a haže to jen na dva prostřední válce, nechal jsem proměřit kabely ke svíčkám a všechny jsou pruchozí. Tak jsem koupil origo rozdělovač , je zalitej v jednom kuse a pořad to haže jiskru jen na 2a3 valci. nevite nekdo co by to mohlo byt? jsem bezradnej. nemam nahodou zrestartovat ŘJ po výměně toho rozdělovače?

Autor:  Wizzy [ 09 čer 2007 08:32 ]
Předmět příspěvku: 

Reset nemá smysl. Jo a není to rozdělovač, ale cívka, zapalování si u ZEtecu řídí EEC sama ;-) Podle mě je problém nekde v drátech mezi EEC a cívkou, šel bych po nich od toho oválného třípinového konektoru , co je zezadu na cívce a hledal bych zlomené/prodřené/přerušené místo.

Autor:  Krtek-NA [ 09 čer 2007 08:41 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo Escortů jako máš ty je mraky, zkus si půjčit samotnou jednotku, ta totíž taky může zazlobit, ale jen víjmečně. :wink:

Autor:  Tony [ 09 čer 2007 08:47 ]
Předmět příspěvku: 

na mondeo foru to myslím někdo řešil,a bylo to právě zmiňovanou řj

Autor:  Martik.ada [ 09 čer 2007 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby to bylo nejykm skříplim kabilkem tak to přece nejde vubec ne? No ja doufam že to nebude řj, po vikendu to odvezu elektrykářovi at to proměří. kdyby to byla řj tak to bude asi pěkně drahý ne?

Autor:  RRoman [ 09 čer 2007 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jen tak hádám a co snímač polohy klikovky.Kdysi jsem nenastartoval a stačilo ho prostřiknout.

Autor:  MV [ 09 čer 2007 11:26 ]
Předmět příspěvku: 

Zapalovací cívka je dvojitá(symetrická), takže ŘJ pouští impuls vždy do toho vinutí, která sekundární cívka má zapalovat. A vývody ze sekundárních cívek jdou vždycky na dvě svíčky - jedna jiskra přeskočí ve válci při kompresním zdvihu(ta zapaluje), druhá přeskakuje ve válci ve fázi výfuku(nečinná, ale nevadí).
Kluci mají pravdu, pokud dávají jiskru jen dva válce(jedna cívka), cívku jsi vyměnil, tak zbývá něco na cestě před cívkou k ŘJ.

Autor:  Martik.ada [ 09 čer 2007 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ja pujdu po drátech až k řj a uvidim co najdu. Doufam že jenom nejakou prkotinu :) uvidime

Autor:  Martik.ada [ 09 čer 2007 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

mno tak jsem ted brouzdal kdo co prodává a našel jsem tohle myslite že je to ta co mam? http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 684#123684

Autor:  Krtek-NA [ 09 čer 2007 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím nemá Zetec EEC V ???? Já myslím, že na takovejch 95% ano.

Autor:  Nagant [ 11 čer 2007 08:54 ]
Předmět příspěvku: 

Většinou má Zetec v Escortu EEC-IV, některé již ale mají EEC-V (třeba v mém autě). Viz téma Diagnostika.

Autor:  Martik.ada [ 11 čer 2007 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm hmmm takže to bude ona teda, jestli dobře chápu. Tak ji asi mam vzít že?

Autor:  Nagant [ 11 čer 2007 11:13 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to je dotaz na mne, tak to jsem netvrdil, jen jsem reagoval na Krtka-NA. ŘJ bys měl pořizovat přímo na své auto, resp. jeho motor.

A máte v tom jak Ty, tak ten prodávající nějaký pěkný zmatek, takže napřed doporučuji nastudovat, co je to Zetec a co není Zetec :!:

Autor:  Martik.ada [ 11 čer 2007 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

Maš pravdu, diky moc :)

Autor:  LeMans [ 11 čer 2007 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

podle mě ta co prodává vůdů je budto ZETEC, nebo je z jiného motoru než píše....

Autor:  Martik.ada [ 11 čer 2007 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

Mno a co se da vyčíst z těch čísel?
EEC IV.
CAD 3G021
AGED
SMO-273
93AB-12A650-AC
*B4WCO52GDJ61*

ja žiju v domnení, že mam ZETEC a podle označení typu motoru L1-E by to tak mnelo byt, nebo se mýlím?

Autor:  mrazik [ 11 čer 2007 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
Nevím nemá Zetec EEC V ???? Já myslím, že na takovejch 95% ano.

Ridici jednotku EEC-V ma velkmi velmi malo escortu, drtiva vetsina ma EEC-IV.

Autor:  mrazik [ 11 čer 2007 13:54 ]
Předmět příspěvku: 

Mas urcite Zetec a v podstate tam muzes dat jakoukoli ridici jednotku na 1.6 16V od 93 do 95 roku.

Autor:  Krtek-NA [ 12 čer 2007 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

Ale než bych to koupil tak bych to jenom zkusil. Co když to nebude ono??? Budeš mít dobrej komp, takt 16MHz :lol: :lol: . Taky se moh jenom prodřít drát a leží někde na kostře. Nejdřív pokus :wink:

Autor:  Martik.ada [ 13 čer 2007 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tak bohužel ta jednotka nebyla na zetec, takže z toho nic nebude, ale jeden dobrý příznivec mi rekl že by to mohl byt modul zapalování. No dneska to odtahnu do servisu kde udělaji diagnostiku a tam se všechno ukáže..teda doufám

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/