asi uplně stejnej duratec 1,6 100k mam ve fusionu, v tom je to naopak nejsilnější co uměj...
auto váží asi 1120kg aerodynamika nic moc, mam na tom dost velký kola
umí to jet hodně svižně, nemá to moc rádo pod 2000rpm, ideálně 3-4000, do 6ti táhne, do 7 uz se mu nechce, ale umí. Viděl jsem i tišší benzíny ale jde to, ve vysokejch je narozdíl od zeteku slyšet asi rozvoďák - mě se ten zvuk i líbí. Ve fusionu na širšich kolech se zapnutou klimou není problém dálničních 160, pak už žádnej zázrak. 145kmh (4000ot) celkem ideální cestovní rychlost. Po městě se s tim jezdí perfketně, hlavně na dvojku plynulej zátah až do vysokejch.
Ale zatim to vypadá až podezřele, taky že jo
Papá mi to průměrně kolem 9l. Za jistých okolností který se mi podaří splnit tak dvakrát za rok umim lehce pod 8. Ale přes deset jsem ještě nebyl, ikdyž často se blížim. Najedu tak 40% dálnice 130-160 a zbytek praha. U fusionu je průser malá nádrž takže je to od pumpy k pumpě...
V září mu budou 3 roky, najeto něco přes 50tis bez závady.
Do focusu, kor do novýho bych to ale nechtěl ani za nic. Mě teda novej focus stále nepřesvědčil že je lepší než starej, ikdyž sem jezdil i STčkem. Pravda že tu 1,6 sem v tom neřídil. Já bych než s prominutím socku novýho, vybral nějakou mladou luxovku 1. gen. Ať už v naftě nebo 2litru.