fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Uduseny, liny, nejde do otacek
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10977
Stránka 1 z 3

Autor:  mposchl [ 17 čer 2007 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Uduseny, liny, nejde do otacek

ted na vikend jsem jel na chalupu jen s pritelkyni - je to cca 150km,z toho asi 100 po dalnici. To auto je proste uplne zdechly. Napada me plno veci, nedavno se mi podarilo o chloupek prelit olej - co to muze zpusobit?. Taky mam KO katak, jeste nedavno mlatil jako vysypany, ale podle me se ucpal nebo neco...a taky ty zdvihatka. Dale jsem tu cetl, ze kdyz to v nizsich otackach pri pridani plynu cukne, muze to byt kabelama a svickama. Zitra je vymenim. Ale to auto proste vubec nejede. At s klimou nebo bez ni, nebo sam ci naplnen, jakmile se to zahreje, jako by nekdo drzel ruku na vyfuku, nejde to vytocit, kdyz seslapnu plyn, jen to HUCI a nic se nedeje. Drive i do kopce, kdyz sem i nalozeny dupl na 3ku na plyn, rozjelo se to klidne na 150...ted ani tuk....buuu :(

nevite nekdo poradit, kde zacit?

Autor:  angličák [ 17 čer 2007 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Hele, ten kat bych řešil v prvé řadě!!! Není až tak šílený problém to po autem rozpojit a podívat se jestli v něm něcop je, nebo je to vysypaný a ucpaný - řešení, vymlátit ven, nebo místo něj instalovat trubku
Cukání dělá třeba i čidlo polohy škrticí klapky....atd...atp..ideální je to probrat nad autem v reále s někým povolaným (absolutně netvrdím že to musím být já), než laborovat a měnit zbytečně dobré věci (a nakonec to bdue ten blbej kat).

Autor:  mposchl [ 17 čer 2007 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

Urcite, katalyzator je na prvnim miste, jenze 12k za novej nedam (ani nemam), chci zkusit koupit nejaky starsi na vrakacu (volal sem do Holubic tady u Brna, prej do 2k podle stavu, to obetuju, horsi nez muj byt snad nemuze). Co se svicek a kabelu tyce, myslim ze prinejmensim svicky tomu neuskodi. Vymenil sem zatim vsechno krom rozvodu (na ty nemam, resp. nevim, kolik me to vyjde s origo dilama) podle intervalu, abych mel jistotu. Jeste tedy svicky. Kabely kdyztak v druhe fazi.

Autor:  Wizzy [ 17 čer 2007 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

To bych už raději za tři litry koupil nějaký nový univerzál, než tam dávat katalyzátor z vrakoviště v diskutabilním stavu za dva litry.
Obrázek

Autor:  Wizzy [ 17 čer 2007 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

To bych už raději za tři litry koupil nějaký nový univerzál, než tam dávat katalyzátor z vrakoviště v diskutabilním stavu za dva litry.
Mimochodem, našel jsem v katalogu Elitu katalyzátor Rosi (asi origo) za 24 462,83 CZK Obrázek

Autor:  angličák [ 17 čer 2007 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

No, musím se pochlubot, že nějaký nevysypaný zetecový mám a dva litry za něj rozhodně nechci....

Autor:  mposchl [ 17 čer 2007 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Anglicaku, a kolik bys za nej chtel? ;-). Jde mi o to, jestli je pouzitelny. Muj je vysypany. Kdyz sem na to prisel, zdalo se mi, ze to jezdi lip a min zere. Ale minuly tyden jsem jel do Jizerskych hor, asi 250km z Brna a po ceste to proste bylo desne liny. Tak spatne mi to driv nejezdilo. Chci ho vymenit. Podle me solidni starsi je lepsi nez novy. Teda vzhledem k tomu, ze auto nehodlam mit navzdy, jeste par let a papalala, takze do toho nedam 12k za novy. A universal nechci, neverim jim. Co je universal, stoji zaprd. Podle mych zkusenosti. Musi se urezat, navarit....atd. Proc by Ford delal takovy a makovy na sva auta?protoze jsou spocteny presne pro ten a ten motor. Pak universalni nemusi mit ty vlastnosti, co maji mit, Jo, treba docili emisi, ale vykonove je to diskutabilni. Nasel jsem i polskej na zmetca, asi za 5k, jenze co je polsky, ruce pryc. Takze moc moznosti nemam, chci zkusit starsi. Bud budu mit stesti a jeste 20-30k odjezdi, nebo budu mit smulu a za 1k se vysype. Nevim, jak to jinak resit. Navic origo vymenim kus za kus i doma v garazi. Uni dam 2k jen za vevareni. A stary uz mam domluveny ve vykupu.

Autor:  PH [ 17 čer 2007 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

zase to tak nehrot... i originalni dily jsou v podstate univerzalni, aby se daly dat na co nejvetsi pocet aut. Kdyz si koupis nejaky jiny, treba pro jiny podobny motor, tak to vetsi rozdil nebude a za napasovani? navarit dve trubky je otazka chvilky a max. par stovek, kdyz ti to teda nikdo neudela zadarmo.
Doporucuju se domluvit s Anglicakem... muj vyfuk by mohl vypravet ,-)))

Autor:  mposchl [ 17 čer 2007 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

No za anglanem se stavim, jestli bude mit cas ;-). a s navarenim bych osobne problem nemel, mam kamarada, co je sikula a dela mi to za pusu. ale proste origo je origo a je jednodussi vymenit nez prevarit...

Autor:  jura-jx2 [ 25 čer 2007 07:22 ]
Předmět příspěvku:  kat

tak podle popisu se mi kat rovněž vysypal a ucpal mi poslední díl výfuku. Auto jelo jak se tu popisuje. Po vytažení veškeré vaty jede jako raketa, ale na kouřivost s ním asi nemůžu. :(

Autor:  Nagant [ 25 čer 2007 07:46 ]
Předmět příspěvku: 

Poslední díl Ti těžko ucpe, navíc určitě ne vatou.

Autor:  mposchl [ 25 čer 2007 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

vymenil sem kat za starsi z vrakacu, po rozebrani stareho jsem zjistil jednu prepazku vzprucenou, vata je pryc...tak by me zajimalo kde skoncila :-)...kazdopadne to vali ted jak raketa...

Autor:  mposchl [ 25 čer 2007 09:25 ]
Předmět příspěvku: 

kat z vrakacu me nakonec stal litr...a starou hmotu posilam na vykup za 1040kc...takze sulnul ;-) a rozhodne to ted zase jezdi...

Autor:  Wizzy [ 25 čer 2007 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

V katu je nějaká vata? Ta je jen v tlumiči, ne? :smt017

Autor:  mposchl [ 25 čer 2007 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

v katu je vata, ktera drzi ta keramicka telesa...teda aspon po rozrezani u toho, co drzelo, byla...u toho druheho ani prd...tak nevim, kam se podela :(

Autor:  jura-jx2 [ 25 čer 2007 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

Nagant píše:
Poslední díl Ti těžko ucpe, navíc určitě ne vatou.

tak to nebyla vata, ale uhlíkový vlákna nebo co. Hlavně nevim, jak se až tam dostaly. Párkrát jsem je cestou do kopce vystřílel ven i s mourem a párkrát, zase když se atuo dusilo jsem mu pomohl háčkem, protože to bylo nacpaný v rouřě výfuku. Tak mi někdo řekněte, co mám shánět, protože to teď těžko projde kouřivostí. Měl jsem dojem, že to je z katu, kterej tím filtrem snižuje výkon. Taky auto teď podle výkonu má o 10 kW víc. Jinak růčo jsem vytáh chuchvalec jak kopací míč. Zas mi nehrálo, že by se to dostalo z katu přes přepážky až ven. Na tohle jsem bohužel laik. Klidně je možný, jak se tu uvádí, že může být zřejmě odrezlá vnitřní stěna tlumiče a výplň mezi vnitřní a vnější stěnou se táhne ven. Proto taky to množství. Tak to někdo rozsekněte, ať vím, kolik si připravit. :cry:

Autor:  mposchl [ 25 čer 2007 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

tak za me: z katu to urcite neni. To, ze by to vyprdelo to "tesneni", kterym jsou prepazky pripavneny do telesa, mozne je, u me se to stalo, u druhe (od motoru vzdalenejsi) prepazky...zkusim to teda protahnout dratem, jestli to tam nekde nezustalo...ale podle me je to pryc...kazdopadne tam je te vaty jen trocha - cca 10cm pruh o delce obvodu katu a sile cca 5mm...odhadem...

takze si myslim, ze spis ti tam neco vyhnilo a vytahl jsi to z tlumice...kazdopadne to ted asi bude rachotit ne?

a tech 10kw mas zmerenych?taky bych to bral :D, ale za sebe rikam, kdyz sem vymemnil kat, tak mam pocit ze to ma o 20kw vic...takze oproti drivejsimu vykonu to muze klidne sedet ;-)

Autor:  jura-jx2 [ 25 čer 2007 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

kupodivu to má stejný zvuk. Když jsem to tahal, tak někdy se mi povedly v kuse i 3 metry černobílých vlasů, jindy jen černý chuchvalec. S těmi 10 kW to bylo obrazně, ale potom, co jsem ze stříbrný octavie, která se na mě lepila do kopce udělal antracitovou až černou, Ford zařehtal a v táhlým kopci, kde se pozná výkon, trhnul i Audi A 4, ta změna byla hodně patrná. Pak to zase přestalo jet, no a když jsem vytáhl háčkem poslední špunt, lítá to jak divý. Jen ještě zjistit spotřebu. :lol:

Autor:  mposchl [ 25 čer 2007 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

to by me celkem zajimalo :D spotrebu zjisti, buhvico jesi vytahal...ja ted budu testovat novej kat a uvidim...jestli se to jeste zlepsi...potreboval bych treba zjistit tesnost vyfukoveho systemu...ale to se udela tezko...navic mi asi odchazi stredni dil vyfuku...teda slyset neni...ale kdyz byl dole, radeji sem to nezkoumal :D

Autor:  jura-jx2 [ 25 čer 2007 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

tak střední díl jsem nedávno vyměnil, protože byl na odpis. Po výměně to ve spoji s posledním dílem začalo syčet, proto mi to přišlo, že je někde přicpaný. Mohla to být klidně izolace ze středního dílu, což by odpovídalo, protože jsem střední díl v tlumiči přepůlil a nic moc vaty tam nebylo. Tím jsi mě docela uklidnil, a nemusel bych se rok o výfuk starat. Až manželka zjistí spotřebu (je to její vozítko), dám vědět. čus

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/