fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 říj 2007 01:25 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Chtěl bys se zeptat jestli je normální že bezprostředně při nastartování musím trochu ťuknout do plynu aby se chytil jakoby sitič, pokud to neudělám motor se dusí kolem 200 ot, nebo chcípne

_________________
Bobo, Ford Escort 1.6 16V r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2007 14:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
co ja vim, sytic tohle nema, ridi to ridici jednotka podle udaju v cidlech...myslim, ze by to melo naskocit normalne bez plynu, teda ja nemam uplne super motor, ale nastartuje to bez plynu kdykoliv...myslim, ze bys mel pozorovat jeste dalsi problemy...

deje se to stale, nebo jen za studena?
chcipa to treba i na krizovatce, nebo jenom pri startovani?
neklepe ti v tom neco?(to by mohly byt hydrostely)
jak jsou stare svicky/kabely?

atd...

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2007 16:00 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
MAF.

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2007 18:38 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2006 21:44
Příspěvky: 35
Bydliště: Kroměříž
Mě to dělal volnoběžnej ventil.Stačilo ho vyčistit.

_________________
Escort 1.4i CVH PTE,55kw, r.v.96, 5dv,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2007 11:05 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Ventil jsem čistil, měl jsem ho v ultrazvukové pračce, ještě jsem ho pošteloval tím šroubkem, zlepšilo se padání otáček, ale to startování je stejné. Jinak auto jezdí dobře, nijak jinak se to neprojevuje, maf si myslím že to nebude, to by se projevilo i jinak. Možná lambda.
Jinak jsem vytáhl čidlo teploty pro RJ, byl na něm takový povlak, tak jsem ho vyčistil hadříkem se zubní pastou, a mam pocit že šla dolů spotřeba, ještě to nemůžu úplně posoudit, ale na půl nádrže jsem najel asi 350 km.Předtím na celou tak 500 km

_________________
Bobo, Ford Escort 1.6 16V r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2007 11:08 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Jo ještě jsem zapoměl dodat, že to startovaní s plynem musím dělat spíš jenom za studena, Pokud je pořádně zahřátý motor tak můžu i bez plynu

_________________
Bobo, Ford Escort 1.6 16V r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2007 11:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Zkus si proměřit čidlo polohy škrtící klapky, jestli má spojitý průběh a neobjevují se nějaké skoky právě kolem té zavřené polohy.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 13:24 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Tak mně to už začalo dělat taky. Za studena nastartuju, motor na chvilku vyběhne na 2000ot a ve chvíli, kdy by měl spadnout na "zahřívacích" cca 1200 chcípne. Už jsem se pro jistotu objednal do autodílny; nastínil jsem jim problém a prý, že je to čidlo teploty chladící kapaliny. Nedalo mit to, odpojil jsem konektor tohoto čidla, důkladně prostříkal kontoxem, několikrát zacvaknul, vycvaknul. Pro jistotu jsem totéž udělal s konektorem čidla teploty nasávaného vzduchu a MAFu. A výsledek... Už dvakrát ze dvou pokusů jsem nastartoval normálně...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 21:26 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Asi koupim ten volnobeznej ventil, na MJauto maji nejakej siemenc tusim ze za 2600 s dph

_________________
Bobo, Ford Escort 1.6 16V r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 07:06 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
A zkusil jsi proměřit čidlo teploty chladící kapaliny pro ŘJ? Je to záležitost na 5 minut a stačí Ti obyčejný multimetr. Při 0st má čidlo kolem 100kohm, při zahřátém motoru na provozní teplotu kolem 3kohm. Jinak tohle čidlo stojí u Elitu asi 270kč, což je proti volnoběžnýmu ventilu celkem úspora... :D

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Naposledy upravil George V. dne 08 led 2008 12:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 11:54 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
cidlo teploty pro RJ mam novy to jsem preventivne taky vymenil

_________________
Bobo, Ford Escort 1.6 16V r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 12:13 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
...tak dej vědět, jak jsi dopad. Já mám taky tenhle problém, akorát momentálně to zas dalo na chvíli pokoj (objednal jsem se s tím totiž zase do servisu :D );už potřetí za sebou jsem teď nastaroval bez problémů - při 0 a 3st.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 12:17 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
ono to az tak moc nevadi, ale proste jak je to studene a startuju tak musim tuknout do plynu aby to vylítlo rekneme na 1500 ot a uz to drzi. Jeste se mi stáva ze kdyz jedu a vyradim tak mi nekdy otacky padnou na 500, nekdy drzi tech asi 1000 ( pri pohybu). Tak proste zkusim tan vol.velnit a uvidim

_________________
Bobo, Ford Escort 1.6 16V r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 12:22 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
...hmm, tak to bude opravdu spíš ten volnoběžnej ventil. Mně to chcíplo vždycky jenom na poprvé (ani plynem jsem tomu moc nepomoh, protože to chcípalo takřka okamžitě), napodruhé jsem nastartoval už normálně; myslel jsem, že je to teplotní čidlo, ale to je OK, tak teď už nevím. Volnoběžňák mne taky napad, ale dělá to jen za studena při prvním startu, jinak otáčky drží v pohodě... No ještě to budu muset nechat uzrát.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 16:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
mne to v sirce dela obcas to same. prvni nastartovani - chip, pak podruhe a uz to drzi bez problemu. Dela to uz delsi dobu, nezhorsuje se (spis se to posledni dobou zplepsilo) tak to neresim

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 21:50 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
me to prave dela taky jen za studena, kdyz je motor zahraty tak nastartuje bez plynu a vpohode otacky byublaj kolem tech 750

_________________
Bobo, Ford Escort 1.6 16V r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2008 06:42 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Kolem 750??? Volnoběžný otáčky mají být plus - mínus 900; takže další bod pro volnoběžňák...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2008 10:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, já musím, hlavně teď v zimě, po nastartování maličko přidat plyn (jen do něj ťuknout), aby auto začlo dobíjet.
Vidím to ale na kontrolce dobíjení. A po tom přidání přidá osvětlení interiéru na jasu (a už drží). Pokud bych to neudělal a šel čistit skla, auto se začne dusit a klepat. Ale volnoběh klesne, resp. kolísá, relativně málo.
Předpokládám, že se tím přidáním dopne klínový řemen. Jinak bez problémů.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2008 18:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 17:00
Příspěvky: 335
Bydliště: Bruntál - Náklo- OLomouc
Bobo píše:
me to prave dela taky jen za studena, kdyz je motor zahraty tak nastartuje bez plynu aMě to dělalo podobně a jak jsem od tebe vyměnil gumu odvětráváni klik. skříně je po problému. vpohode otacky byublaj kolem tech 750

_________________
Ford Escort Combi 1.6,16v,8/97,Zetec.Ontario Blue ,fiat punto mk2. Smax 2007, 2.0 ,103kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2008 18:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 17:00
Příspěvky: 335
Bydliště: Bruntál - Náklo- OLomouc
Kruci já jsem to napsal nějak dohromady.

_________________
Ford Escort Combi 1.6,16v,8/97,Zetec.Ontario Blue ,fiat punto mk2. Smax 2007, 2.0 ,103kw.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz