fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

zdvihatka
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10997
Stránka 1 z 6

Autor:  djastin [ 18 čer 2007 19:14 ]
Předmět příspěvku:  zdvihatka

Mel bych dva dotazy.
1.da se po sundani vika hlavy poznat jestli jsou v poradku a jak?
2.daji se vymenit bez sundani hlavy z motoru?
diik

Autor:  mposchl [ 18 čer 2007 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

1. to, ze jsou spatna poznas cvakanim za studena (pozdeji i za tepla), zni to jako naftak, podle me nema cenu sundavat viko, moc ti to nepomuze. Pohledem nejde zjistit, jestli je zdvihatko v poradku (alespon i toto mi bylo receno ve fordu, prave proto se vymeni bud vsechny, nebo cast - vyfukove, resp. saci...tezko vymenit jen konkretni)

2. hlavu sundavat urcite nemusis, ale je potom potreba sdelat vacky, coz znamena pak serizovat rozvodak atd...

nikdy sem to nedelal, ale lecos uz sem vyzvedel...takze zkusenejsi me opravi ;-)

a priste zkus hledat, je toho tu stoprocentne hromady, sam jsem nejedno vlakno podobneho razeni zakladal ;-)

Autor:  djastin [ 18 čer 2007 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

prave ze mi to cvaka aji pri teplem motoru
takze vymena co se da delat dik

Autor:  gryzvold [ 19 čer 2007 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

s vačkou se nemusí nic dělat,stačí sundat víko a pak povolit jeden šroub,který drží vahadlo a podním je už jmenované zdvihátko,které rukou vytáhneš...opticky jde aspoŇ lehce poznat ,které je víc opotřebené,např.podle spodní plochy,která jezdí po vačce,většinou dřív odejdou výfukové,kvůli vyšším teplotám,doporučil bych koupit 4 nové zdvihátka kus za 250 kc ,dát je k výfukovým ventilům a ze zbylých osmi vybrat ty lepší a hodit to k sacím ventilům..jinak už jsem tady četl pár tvých problémů,tak by nebylo od věci sundat i hlavu,budeš mít i podpálené ventily,zejméná když auto jezdilo na lpg,zrovna před týdnem jsem jednu hlavu z 1.6 cvh nechával repasovat byly podpálené dva vnitřní výfukové ventily,taky zdůvodu největších teplot na těchto ventilech,njn ford moc nepočítal s častými poruchami chladicího systému.cena 1750 kč,která zahrnovala výměnu všech gufer na ventilech + zabroušení dosedacích ploch,tlakovou zkoušku,srovnání dosedací plochy hlavy + nové těsnění pod hlavu,no jestli budeš mít ty ventily už moc a nepujde to vybrousit,tak si připočítej + 300 kč za jeden ventil,symptony podpálených ventilu ti tady nebudu rozepisovat,snad jen nepravidelný chod,vysoká spotřeba,ůbytek výkonu a štiplavý smrad nespaléného paliva z výfuku.které ventily jsou podpálené si můžeš ověřit sám ,např nalitím ředidla ze strany spalovacího prostoru a pak pozorovat výfukové a sací kanálky,pokud začne některý znich vlhnout,znaménáto že jeho ventil nedovírá.tohle je častý problém motoru....

Autor:  djastin [ 19 čer 2007 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

diky moc za rady
mam tyto problemy ,nepravidelny chod na volnobeh, pri brzdeni motorem jakoby dochazelo k detonaci ve vyfuku, a docela strata vykonu posledni dobou. takze sundam hlavu a necham udelat repas.

jeste ty ceny co jsi rikal kde jsi to kupoval?V elitu maji totiz zdvihatka za 600kc 1ks.

Autor:  Krtek-NA [ 20 čer 2007 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

Někdy se vadné zdvihátko nechá poznat podle toho jestli jde zamáčknout prstem. Ale jen NĚKDY, aby jsi to nezadekloval, že máš všechny dobrý!!! :wink:

Autor:  djastin [ 20 čer 2007 11:19 ]
Předmět příspěvku: 

ja je vymenim a bude pokoj mam najeto 220t km a zatim byly meneny jen asi dve zdvihatka a to ne za nove ale za pouzite. A to je uz nakych 70t km

Autor:  Krtek-NA [ 20 čer 2007 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

Nejlepší je to udělat komplet. Až na tu cenu :x :x

Autor:  djastin [ 20 čer 2007 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

no zas tak drahe to nebude jedno zdvihatko u autokely stoi 270kacek

Autor:  Krtek-NA [ 20 čer 2007 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jo to by bylo bájo. 270 * 8 Ventilů - nemáš to takovou pálku. Mě to trápí taky ale já to mám 950 * 16V - To už je o jiných penězích, ta cena mi to trochu brzdí. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Autor:  djastin [ 20 čer 2007 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

tak to jo to by me taky pak brzdilo

Autor:  mposchl [ 20 čer 2007 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

No ja to mam 580*16 ale jsou na tom dost zle...a navic ta prace, pocitam tak 15tycek, kdyz vymenim jen vyfukova a necham udelat hlavu... :( hrozny...myslim tedy origo, neorigo mozna vyjdou levneji...

jo a omlouvam se, neprecetl sem si, co mas za auto, ja vychazel ze svyho eska z 96tyho roku...tak pardon...

Autor:  djastin [ 20 čer 2007 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

ty co budu kupovat jsou znacky FEBI a praci si udelam sam jen necham nekde srovnat hlavu

Autor:  Krtek-NA [ 20 čer 2007 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Febi jsou dobrý. Potom je potřeba k tomu připočítat těsnění + u mě ještě napínák na rozvody, kterej se rozskočí. Prostě jenom kačky no - kašlu na to zatím to nechám cvakat. :cry: :cry: :cry:

Autor:  djastin [ 20 čer 2007 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

to jo stat to neco bude zdvihatka+tesneni pod hlavu+tesneni pod vyfuk a sani+tesneni driku ventilu a ono se jeste neco najde.Aale sem si rek ze kdyz uz to budu mit dole tak to udelam komplet nez to za cas zase sundavat.A zaroven vymenim spojku ktera uz taky odchazi.

Autor:  Krtek-NA [ 20 čer 2007 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Právě když už se to dělá tak komplet. :wink:

Autor:  djastin [ 24 čer 2007 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

jeste dotaz za kolik se da sehnat komplet hlava motoru ve slusnem stavu

Autor:  Krtek-NA [ 25 čer 2007 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

U mě např. levnějc z PL než tady u nás bouchat hydroštely. No možná budu i schánět novej motor. :x

Autor:  potoks [ 26 čer 2007 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

a muzou byt zdvihatka spatny ikdyz necvakaj? muj problem je ztrata vykonu a vysoka spotreba. diagnostiku mam v poradku a kdyz sem si meril MAF a mel to v otackach docela divne to smrdelo.. jakoby nakysle

Autor:  Krtek-NA [ 26 čer 2007 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

Co kroužky?? Špatný zdvihátko cvaká, nic jiného se s ním asi stát nemůže.

Stránka 1 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/