fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Přídá si plyn?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=11095
Stránka 1 z 1

Autor:  Pincek [ 24 čer 2007 21:52 ]
Předmět příspěvku:  Přídá si plyn?

Dneska jsem jel z Olomouce do Ostravy a zpět a po 50 km se mi začlo zdát, že motor nespomaluje při puštění plynu. Jedu si na 5 rychlost, pustím plyn a ono to drží pořád ty 3 000. Tak vyšlápnu spojku a ony taky nepadaj, držel jsem jí tak 5 vteřin a nespadly. Je to normální? To brždění motorem celkem využívám a tak to není ono. Co by stím mohlo být? Díky moc...

Autor:  Wizzy [ 25 čer 2007 08:24 ]
Předmět příspěvku: 

Jednou za uherák mi to taky udělá, podezírám čidlo na klapce (nebo spíš konektor či dráty k němu. Na fordí diagnostice ale bylo vše OK, tak třeba je to jen občasný úlet EEC :-)

Autor:  Mišell [ 26 čer 2007 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to se mi přesně stalo asi před tejdnem...jel jsem na 4ku,něco okolo 2t otáček,vyřadim,pustim spojku a najednou otáčky vylítly do 3t a držely. Tak jsem zastavil a asi za 2sec spadly dolu. Za jízdy to udělalo ještě asi 3x. Zatim se to ještě neopakovalo.

Autor:  zdenal8 [ 27 čer 2007 07:32 ]
Předmět příspěvku: 

Jo to taky znám. Časem se to bude zhoršovat. Pak někde zastavíš a auto si samo přidá otáčky až na nějaký 3500 a pak to zaase klesne. Ale třeba až po 10ti vteřinách. Řek bych, že to souvisí s volnoběžnym ventilem. Po jeho odpojení závada zmizela. Teď se na něj potřebuju dostat a zkustim ho vyčistit, co to udělá.

Autor:  Wizzy [ 27 čer 2007 07:40 ]
Předmět příspěvku: 

Volnoběžňák jsme probírali s Walkerem na sraze. Dle jeho názoru (a já se s ním celkem ztotožňuju), je to čištění celkem k prdu, jasně, ono to vypadá dobře, když to člověk vytáhne, vypucuje, namaže a ono to pak fachčí, ale věřím tomu, že po pár kilometrech je to stejně zasrané jako před čištěním. (zvlášť když má někdo EGR). Prvotní příčina je trochu jinde, Ford moc neumí dělat elektriku a konektory už vůbec ne (vlastní slova servisáka Fordu na sraze, co mi dělal diagnostiku!), takže stačí projít konektory v motorovém prostoru, prostříknout je WD40, tak 10x s nimi pošúchat semotamo (vypojit-zapojit), aby se samy očistily a vyřeší to 50% problémů s volnoběhem.
Že volnoběh souvsí s volnoběžným ventilem je celkem logická věc, ale že po jeho odpojení problémy přestanou, vůbec neznamená, že je pes zakopaný v něm. Činnost volnoběžňáku sio řídí EEC sama a pokud má blbé hodnoty z jiných čidel (poloha klapky, čidlo rychlosti, teplota vody/vzduchu, nedejbože i čidlo na klice nebo vačce), případně je nějaká oblíbená netěsnost v sání (odvětrání klikovky či nádrže incl.), tak je problém na světě a EEC se z toho může zcvoknout.

Autor:  zdenal8 [ 27 čer 2007 08:16 ]
Předmět příspěvku: 

Takže zkusim nejdřív začít s tim vyčištěnim konektorů. Je to rozhodně míň pracný než v mym případě vyndavat a čistit ten ventil. Uvidim jestli něco pomůže. Když ne, tak aspoň budou čistý konektory.

Autor:  mrazik [ 27 čer 2007 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy to cisteni voln. ventilu bych nepodcenoval. Lepe jsou na tom ricniky starsi, ktere nemaji EGR a tim padem ten bordel tam nejde. Ale souhlasim, ze je otazka jak dlouho ten vycisteny vydrzi, to je fakt.
Elektrika jo to je mocna carodejka a neustale kouzli a kouzli.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/