fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 11:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Záměna motoru
PříspěvekNapsal: 06 úno 2007 12:49 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2006 22:16
Příspěvky: 34
Bydliště: Brno
Je možné zaměnit motor ve Ford Escort MK IV 1.4 karbec za motor 1.6 karbec z Fiesty? Budou sedět úchyty? Co převodovka? Bude mít stejné poloosy atd? Děkuju za rady

_________________
Ford Escort Cabrio - podvozek Ford RS, volant Ford RS, sedačky Recaro, 15" Ronal s pneu Michelin Pilot 195/50


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2007 23:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
sedet bude, akorat natahat elektriku a pak trochu laborovat s papirama. Jo a taky musis koupit a zabudovat palivove cerpadlo, ale to uz vsechno vis :wink:

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2007 23:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
a jak je náročná výměna 1.4 karburator za 1.6 s turbem?

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2007 01:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
začal bych u toho kde ten motor sezeneš:-)

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2007 09:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Uplne stejne jako bez turba. Vyhodit motor, dat jiny, natahat elektriku a vymenit komplet vyfuck... Pocitam, ale, ze sehnat RS motor v dobrem stavu by byl maly zazrak, to uz je jednodussi a cenove asi stejne nabastlit tam xr3i 1,8 DOHC z novejsiho. Vykon to ma taky v podstate stejny jako turbina

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2007 09:52 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
PH píše:
...Vykon to ma taky v podstate stejny jako turbina

A je tam o jednu drahou věc míň, která se může pokakat.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2007 12:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
PH v nemecku tech motoru RS2000 je dost.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2007 12:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2006 22:16
Příspěvky: 34
Bydliště: Brno
mrazik píše:
PH v nemecku tech motoru RS2000 je dost.


On ale měl na mysli 1.6 RS Turbo ;)

_________________
Ford Escort Cabrio - podvozek Ford RS, volant Ford RS, sedačky Recaro, 15" Ronal s pneu Michelin Pilot 195/50


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2007 14:49 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 zář 2006 21:31
Příspěvky: 27
Bydliště: žatec
Kluci když už sme u toho šlo by dat misto ty moji 1,4 z r.v. 91 sestnacku z 88?? staci kdyz se prehodi "motorova" elektrika..? předem dik za odpoved

_________________
Ford Orion 1,4,cfi cl r.v. 91
original RS plasty,laďák,elektrony,šíbr,central...
Opel Astra 2,0 16v fsir.v.95
original GSI plasty, rámus,trony,klimoška a tak no..
Škoda Octavia 1,9 tdi r.v.2003
minulost..
Vw Bora 1,9 tdi 110kw r.v. Aktuálně:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2007 15:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
Tony píše:
začal bych u toho kde ten motor sezeneš:-)


to bych věděl kde ho vzít :) ale je pravda, že nevím v jakym je stavu
a ta elektrika by byl asi větší oříšek... nebo by to fungovalo na elelktriku od 1,6 bez turba?

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2007 01:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
sehnat motor je jedna vec, ale musi obyt komplet i se vstriky (rozdelovacem paliva), za repas turbiny das tak 10k... Tohle ma cenu u origo celeho auta RS Turbo,ty jsou dost cenena, ale bastlit ten motor jinam je podle mne hovadina.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2007 10:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
O jednom RS Turbo po GO bych vedel. Ten motor ma mnoho uprav na vetsi vykon a je zgeneralkovan velice poctive.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2007 10:38 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2006 22:16
Příspěvky: 34
Bydliště: Brno
mrazik píše:
O jednom RS Turbo po GO bych vedel. Ten motor ma mnoho uprav na vetsi vykon a je zgeneralkovan velice poctive.


a cena?

_________________
Ford Escort Cabrio - podvozek Ford RS, volant Ford RS, sedačky Recaro, 15" Ronal s pneu Michelin Pilot 195/50


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2007 23:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
jak složitý je šoupnout motor RS2000 do mojí mkIV?? stačí jen vyměnit motor a elektriku?

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 črc 2007 00:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
motor, elektriku, uchyty, je toho docela dost, ale jde to... nejhorsi je asi ta elektrika

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 črc 2007 10:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
PH elektrika neni tak strasna, one je to celej svazek a drzi to hezky pohromade. Hlavne je potreba to co nejmene lamat, zpuchrela buzirka je svine.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 črc 2007 21:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
a jak náročný je předělat ty úchyty? Nebo jakej jinej lepší motor by se tam hodil?

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 črc 2007 22:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Dělal jsem podobnou přestavbu na Scorpio z 2,5D na 2,0i a největší pakárna byla s papírama. Jinak to byla práce na výkend. Měnil se motor, převodovka, nádrž, výfuk a elektrika. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2007 00:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
predelat to budes muset u jakehokoliv motoru z novejsiho typu...
Papirove to tam proste nenapises, takze tohle bych neresil...
Jinak, mozna bych spis volil 1,8xr3i, je daleko lepsi na dalsi upravy

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 100 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz