fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Problém s motorem http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=11480 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Pavel H. [ 19 črc 2007 14:29 ] |
Předmět příspěvku: | Problém s motorem |
Zdravím Vás všechny, potřeboval bych poradit s problémem. Mám Escorta MKVII 1.4, 1997 a při studeném startu motor naskočí, chvíli otáčky pěkně drží a pak najednou spadnou a motor začne vysazovat. Toto dělá jen když je studený. Na diagnostice jsem ještě nebyl, ale včera jsem měníl palivový filtr a čistil celou nádrž. Ve filtru byla voda a nepořádek. Myslel jsem si, že budou přidřené vstřikovače, ale pokud je motor zahřátý, tak se chová normálně. Domnívám se, že bude problém v některém z čidel. Co si myslíte? dík za každou radu. _________________ Pavel |
Autor: | Pincek [ 19 črc 2007 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám něco podobného na 1.6, taky jsem s tím nikde nebyl a dělá mi to už asi měsíc. Na foru jsem se ale dočetl, že to asi dělá vadná váha vzduchu. Jestě jsem ji neměnil, takže nevím. Kdybys to udělal, ozvy se jak to dopadlo prosím. |
Autor: | Pavel H. [ 19 črc 2007 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | Pincek |
Já si osobně myslím, že je to taky ta váha vzduchu, ale nechci ji hned kupovat, až zjistím, že je to opravdu ona. Stojí kolem 3500 ,- A ještě mě taky napadlo čidlo teploty chladící kapaliny. Dneska jsem se ptal a dostal jsem radu, tak ji zítra vyzkouším a pak dám vědět. |
Autor: | Mordechai [ 19 črc 2007 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sice je tady toho o tomhle problému napsáno dost, ale někdy abyse v tom člověk vyznal. U mě to byla prasklá podtlaková hadice ( si tu najdete, kde je ) ale hlavně byl včudu volnoběžnej ventil. Zatni zuby, a vyměň ho. Já si ho nechal až na konec a stejně jsem ho musel koupit. U tebe možná bude stačit jen ho vyčistit. |
Autor: | Pavel H. [ 19 črc 2007 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, volnoběžnej ventil už mám vyčistěnej a dělá to pořád, podtlakovou hadici jsem taky kontroloval. Mám najeto jen 58 000, takže ten motor je v celkem dobrem stavu. Nevíš jestli se dá nějak doma zjistit ta váha vzduchu, voltmetrem nebo nějak? |
Autor: | Wizzy [ 19 črc 2007 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
ctrl&c, ctrl&v (jeden z mých vlastních příspěvků: Jak funguje MAF je popsáno tady: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=maf Jednoduše řečeno, na jednom drátu je napětí pro chod mafu, na jendom zem a na jednom ze zbývajících dvou by se mělo plynule měnit napětí podle průtoku vzduchu v rozsahu 0-5V. (při 4000rpm by tam mělo být cca 4V, ovšem záleží i na teplotě vzduchu) MAF je poměrně pomalé čidlo, tak to chce zkoušet. |
Autor: | Pavel H. [ 19 črc 2007 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky Wizzy, ráno to hned vyzkouším |
Autor: | Lucky [ 22 říj 2007 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, vyskytl se mi nasledujici problem: Situace c. 1: jedu -> pomalu, plynule a lehce pridavam plyn -> auto zrychluje odpovidajicim zpusobem. Situace c. 2: jedu -> prudce pridam plyn ( NE az na podlahu ) -> motor se jakoby pridusi a auto zrychluje velmi malo. Je citit, jak se motor v teto situaci "trapi". Nezalezi na tom, jestli je motor studeny ci zahraty. Vzduchovy filtr ma najeto 1.000 km. V cem by mohl byt problem? Napadly me dve veci - senzor skrtici klapky a MAF. Co si o tom myslite? Diky za rady. |
Autor: | Pavel H. [ 23 říj 2007 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nazdar, zkus rozebrat a vyčistit MAF a pokud se to nezmění, tak bych si posvítil na tu škrtící klapku. |
Autor: | Lucky [ 24 říj 2007 07:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Svickama to byt nemuze? |
Autor: | Wizzy [ 24 říj 2007 07:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teoreticky jo, ale pokud by měly problém se studeným motorem, zlobily by už při startu. Já bych proměřit čidlo teploty pro řídící jednotku. |
Autor: | Lucky [ 24 říj 2007 07:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cidlo teploty pro RJ jsem prostrikal asi litrem WDcka. ( teda konektor ) Ale zkusim i promerit, diky. Jinak, co si myslite o tom MAFu a senzoru klapky? |
Autor: | palllooo [ 25 říj 2007 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lucky píše: Ahoj, vyskytl se mi nasledujici problem:
Situace c. 1: jedu -> pomalu, plynule a lehce pridavam plyn -> auto zrychluje odpovidajicim zpusobem. Situace c. 2: jedu -> prudce pridam plyn ( NE az na podlahu ) -> motor se jakoby pridusi a auto zrychluje velmi malo. Je citit, jak se motor v teto situaci "trapi". Nezalezi na tom, jestli je motor studeny ci zahraty. Vzduchovy filtr ma najeto 1.000 km. V cem by mohl byt problem? Napadly me dve veci - senzor skrtici klapky a MAF. Co si o tom myslite? Diky za rady. tak toto robi aj mne na mondeu 1,8 16v. este by som rad vedel ako ten najvacsi LAIK, co je to MAF... |
Autor: | dragon [ 25 říj 2007 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=7&rubrik=1 |
Autor: | palllooo [ 25 říj 2007 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
dragon píše: http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=7&rubrik=1
super, diki moc.... zaujela ma tam veta, kde ten borec neodporucuje cistenie lebo mozem to MAF uplne znicit... a co stoji take nove |
Autor: | Lucky [ 27 říj 2007 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Problem vyresen - vymeneny svicky a palivovy filtr a jede to jak drak. |
Autor: | palllooo [ 27 říj 2007 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lucky píše: Problem vyresen - vymeneny svicky a palivovy filtr a jede to jak drak.
kable si nemenil? ja asi vymenim aj kable..... |
Autor: | Lucky [ 28 říj 2007 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kabely jsem nemenil. |
Autor: | Stefan [ 28 říj 2007 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Momentalne robím jedno Esco 1.8 Z a ma podobnný problem obehlo milion mechanikov vymenli kable sviečky všetko neoriginál,nové hriešne drahé a pravdepodobne zle ,auto ide ako predtím,nameral som zlý tlak čerpadla 0.5 bar,zlé hodnoty škrt.klapky zajtra budem mudrejši inak totalne spalený izolator sviečky,zetek má rad iridiove alebo motorkrafty a original kable |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |