fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

snižený výkon motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=11534
Stránka 1 z 1

Autor:  Oceans [ 23 črc 2007 10:16 ]
Předmět příspěvku:  snižený výkon motoru

Čau fordáci mám nějaký problém s výkonem mého motoru pokud motor nedosáhne takové teploty aby sepl ventilátor na chladiči tak je vše v pořádku ale jakmile se zahřeje přestane tahnout a je celkově nějaký zdechlý .
Vůbec netuším čím by to mohlo být svíčky i kabely vyměněny plus vyčistěná váha vzduchu

Autor:  metel [ 23 črc 2007 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

bohužel ja tež piši stim problemem ja uz chvylku citil nejakej divnej zavan když jsem vylez z auti ale myslel jsem že je to z asvaltu ale bylo to z meho Frantika bohužel !!! ale to bylo jen tak do 10km ale když jsem jel do rachoty 40km ale az v tom vedru jak nas mynuly tyden vzaly tak jsem vařil když jsem se honil s nejakym volsnagnem a jeste diesel tak jsem zjistil že venilaturek nemaka na chladiči tak že cekam na čidlo až dojde na ventylatorek ale " začalo my delat nad 4000 otaček se jako dusy frantik " chlapci rada good vaha vzduchu ?????

Autor:  metel [ 23 črc 2007 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

nemužou to bejt kroužky ?????? :oops:

Autor:  mposchl [ 24 črc 2007 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

no kdyz sepne vetrak, dela mi to taky, je to podle me logicky, ubytek vykonu vlivem velkeho odberu vetraku. je to totez, kdyz zapnes klimu a kdyz se hodne zahreje, sepne vetrak na druhy stupen, je to jako bys sapl na brzdu. jinak neco podobneho mi delal ucpany kat, jelo to na hranici vykonnosti ale kdyz treba sepl vetrak, tak to spis brzdilo bez ohledu na pedal plynu. v nizkych otackach to bylo ok ale tak nad 3500to neslo vytocit, katalyzator byl zjednodusene receno ucpanej...

Autor:  Mike.M [ 24 črc 2007 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

No ja muzu rict ze me to nedela. Ja nepocituju kdy mi sepne ventilator, ale klimu jo. Klima ma prej na vykon vliv az o 4kW si vezme z motora. ale taky ventilator motor muze brat tak max 5A a toto je taky hooodne prehnane. pocitam tak 2A tj 25W a to na 66kW se nijak neprojevi. Spise vych videl problem v eletrice. treba kdyz se sepne vetrak tak udela nekde skrat a to ma pak odber jak cert a zatizi alternator.

Autor:  MV [ 24 črc 2007 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Mike.M: Ventilátor 2A??? Bere reálně asi 15A(měřil jsem) a k tomu slušná a poměrně dlouhá špička při rozběhu.
I u aut jiných značek bývá ventilátor kolem 120-200W, někdy i dva - podle motoru a výbavy(klima).

Autor:  Mike.M [ 24 črc 2007 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

MV: Tak to pardon. ja mel ve Fa taky maly motorek na vrtuli, tak sem si z toho bral. U esca sem to jen porovnaval. Tak to se omlouvam. Ale i 15A 160W na 66000 preci nent zaky zaber aby to slo poznat.

Autor:  dj.DEKL [ 24 črc 2007 17:05 ]
Předmět příspěvku: 

66kW to má při 5500ot/min

Autor:  metel [ 24 črc 2007 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

dneska jsem jentak lehce kutal prostrikoval kontakty a jel jsem to projet a furt stejne nad 3500 se to začlo dusyt tak jsem skusyl odpojit vahu vzduchu a letelo to zas jak za mlada tak jestli to je to vahou vzduchu uvidi se zitra kluk mi ma privest cidlo na ventilator tak to zitra protahnu poradne jsem rad že to nejni motorem už jsem si chtel trhat vlasy diky

Autor:  mposchl [ 25 črc 2007 07:39 ]
Předmět příspěvku: 

takze je normalni, ze kdyz sepne deruhz stupen vetraku, ze se s tim temer neda jet? me to teda bere docela dost vykonu...uz ten prvni stupen je lehunce poznat...ale spina s klimou a ta poznat je, takze nevim no...

Autor:  Krtek-NA [ 25 črc 2007 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

mposchl píše:
takze je normalni, ze kdyz sepne deruhz stupen vetraku, ze se s tim temer neda jet? me to teda bere docela dost vykonu...uz ten prvni stupen je lehunce poznat...ale spina s klimou a ta poznat je, takze nevim no...


Co blbnete, vždyť to není škodovka aby to neutáhlo pitomou vrtuli, já bych hledal jinde.

Autor:  metel [ 25 črc 2007 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

ne to nejni klimou to je jen o trosku slabsi auto jinac to jede normalne ale ja mam nejspis problem z vahou vzduchu kdyz je odpojena tak to jezdi v poho ale kdyz je zapojena tak proste pres 3500 ot. se to zacne dusyt kluk mi poradil že se vaha vzduchu prostrikuje odmastovadlem že prej se to třeba zamasti a nemaka jak by mela tak zitra pokoupi nejakej sprejik a uvidim

Autor:  Krtek-NA [ 25 črc 2007 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Tak určitě napiš jestli to pomohlo :wink:

Autor:  Brouk [ 26 črc 2007 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

Taky by mě zajímalo, čím to je. Mě to zase jede dobře ale při plnym céresu jenom do 4-4,5 tis pak se to hrozně začne dusit. Když nedám plnou kládu tak de krásně až do 6 a víc. Příští týden bude diag tak uvidím co mi chlapík nahlásí.. :o

Autor:  metel [ 26 črc 2007 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

tak jak se rika dobra rada nad zlato vahu vzduchu jsem prostrik " BRZDMEN čistič brzdovych kotoucu a spojek " a už zas maka zas jak zamlada klučina to prostřikava preventivně jednou do roka když si spomene tedka ja začnu taky

Autor:  metel [ 02 srp 2007 23:32 ]
Předmět příspěvku: 

Brouk píše:
Taky by mě zajímalo, čím to je. Mě to zase jede dobře ale při plnym céresu jenom do 4-4,5 tis pak se to hrozně začne dusit. Když nedám plnou kládu tak de krásně až do 6 a víc. Příští týden bude diag tak uvidím co mi chlapík nahlásí.. :o

tak co skousel si to???

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/