fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Turbo se zblaznilo - vibruje
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=1159
Stránka 1 z 1

Autor:  ACEMajky [ 06 pro 2004 08:38 ]
Předmět příspěvku:  Turbo se zblaznilo - vibruje

Zdarec, mam takovy problem, mam esco 1,8TD 66kW a pred rokem se na nem delala GO motoru s vymenou cerpadla Lucas za Bosch, od te doby (menili se komplet pisty + vybrus) a od te doby jdou od motoru pri 2000ot a pak kolem 4500ot (tech 4500 mi rikal na STK na emisich, kdyz to vytacel, ze to neprijemne vrni do pedalu, ja to tolik netocil), je ot takovy jakoby simrani do pedalu plynu a i cely auto ma jemnou vybraci. Vcera jsem konecne instaloval budik na tlak turba (je to budik pouzivany treba na tlakovy nadoby za 200,-Kc) a dneska rano pri ceste do prace jsem ho poprve prubnul a ta mrcha rucicka se zhruba na 2000 zacina neprijemne klepat (lita v rozmezi asi 0,1atm) a pak pri plnem zatahu (asi 0,8atm) taky, to by mi tolik nevadilo, kdyby tim jak se klepe nevydavala dalsi vrnivy zvuky

Cim to muze byt, ze turbo netlaci pravidelne, ale kolisa to a to ze desne rychlo - jako kdyby jste misto foukani jednim dechem funeli (jako treba po 10km behu) ale rychle za sebou?

Autor:  Alexa [ 06 pro 2004 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

Co lopatky v turbu jsou všechny?

Autor:  ACEMajky [ 06 pro 2004 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

Turbo jsem venku nemel,a le kdyz tlaci 0,8atm (novy ma davat 0,9) tak pocitam ze jo (no po novym roce tam pude jiny,a le stve me to, jak to vrni)
Jeden typ jsem dostal, ze to delaji vyfuckovy ventili, jak se zaviraji a otviraji, ale ta rychlost zavirani a otvirani se podle me nemuze projevit na vrtuli turba, ab ytak rychle zrychlovala a zpomalovala - a delala "razy v sani" - tudiz vybraci rucicky

Autor:  JR [ 06 pro 2004 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

a co zkusit nejakej budik, kterej je urcenej pro tlak turba a ne pro tlak nejaky plynu v lahvi? :?

Autor:  Karel [ 06 pro 2004 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky sundej mezichladic at uvidis vrtuli a zkus jakou ma vuli.Potom to rucne vytoc a koukej jestli to opravdu dela to turbo.Pri tom koukni na budik, jestli je tam ten pokles tlaku.A zkus to treba projed(kousek) bez turba.Nevim, ale podle me je to blbost,turbo se roztoci a tlaci porad, tedy ne trhave.(jak ty pises)V tech tockach co to ma ,si to predstav jak by to asi slo.Podle me, ti nekde trosku unikne tlak a hned se srovna(proto to kmitani budiku).To vrneni auta,to nevim, me taky vrni,ale to je diferak.

Autor:  ACEMajky [ 06 pro 2004 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

JR: nemam na budik za 1500 (presneji za takovouhle vec mi pride zbytecny davat tolik), jelikoz kamos to delal jako ja a nerikal, ze by mu to nejak litalo. No myslim si, ze je neco s turbem i kdyz mi pride, ze to vrneni to dela po GO (ale muze to byt i tim, ze motor ma ted poradny tlaky, tak se to jenom vice projevuje)


No pockam do Prahy, chtel bych se projet nejakym jinym 66kW TD escem pokud mi ho nekdo puci na parkovisti ci o kousek dal - vedle tesca je dobra rovinka a na koci kruhac, nebo pucim auto jinejm at to projedou a reknou, jak to jede, to bude asi objektivnejsi

Uvidim - stejne tam pude jiny turbo a budik je hlavne na porovnani staryho turba s novym a na sestelovani toho novyho turba, je fakt, ze pri asi 2000-2100ot to tlaci jenom asi 0,4-0,5atm - to novy turbo by uz zde melo byt plne natlakovany :o))

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/