fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Neposlušný motor http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=11673 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Krtek-NA [ 31 črc 2007 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | Neposlušný motor |
Zdarec chlapi už se to tu řešilo, ale vždy se to dostalo k ucpanýmu výfuku a to nebude můj případ Takže to vypadá asi tak, že po pořádném utěsnění vejfuku se auto hádá možná i dusí - je to dost blbě slyšet za jízdy. Právě to vypadá jako by byl ucpanej fejfuck, ale zkusil jsem zmenšit mezeru na svíčkách a je to o dost lepší, ale pořád to stojí za h***o. Zmenšením mezer se taky zhoršil volnoběh a to tak, že cca 3 - 4 vteřinách si to střelí do výfuku (nebo vynechá, nevím) Auto jede velmi slušně tak do 2800 rpm - potom je cejtit jak to přestane tahat a dál za plynem se mu nechce, zlepší se to když dám podlahu, ale není to nic moc oproti tomu jak to jede do 2800rpm. Takže se ptám na co e mám zaměřit protože už mě to docela točí. |
Autor: | futura [ 31 črc 2007 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No u zmetca bych kouknul na vahu vzduchu, ale tohle ma MAP, ne? Tak kouknout, jinak tezko rict, mozna vyblikat, jestli ti to jde, proverit i lambdu, nebo 2, pokud je mas. A svicky vypadfaj jak? Spotreba stejna? Tohle je vlastne prevrtany RS, ne? |
Autor: | Krtek-NA [ 31 črc 2007 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi jo. Taky jsem myslel na váhu vzduchu tak jsem ji profouknul, ale bez výsledku. Lambda je měřená osciloskopem minulý měsíc, svíčky najeto cca 3000km - nejsou Motorcrafty, ale nějaký Francouzký EYQUEM jinak normálně zabarvený. Možná maličko chudší, ale cihla na nich je. Blikat nejde má to OBD nebo co to je? Ještě mě napadli slabý cívky, jako když dávaj slabou jiskru. Řekl bych, že motor netáhne ve vysokých oblastech kroutícího momentu |
Autor: | Ford [ 31 črc 2007 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi to bude blbost ale nejsou rozvody o zub? je tam sice řetěz ale nic není nemožný |
Autor: | Krtek-NA [ 31 črc 2007 22:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty byly nastavený na to jsem nemrk, ale že by takhle po uťesnění vejfucku. Dnes s tím jela mladá a říkala, že to jede normálně, ale já bych neřek protože po dosažení 2800rpm je citelný propad výkonu. Jo a spotřeba docela slezla - je asi na 10l, předtím to bylo 10,4 se starým motorem a 10,7 novej, ale to má nasvědomí konečně těsný vejfuk. Takže čidla OK - i svíčky vypovídaj o dobré směsi. Možná zkusím motorcrafty nebo nevím. Pak snad diagnostika, ale ta bude levnější jak nový svíce, který budou třeba na nic. |
Autor: | Ford [ 31 črc 2007 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli to má stejně jako zetec čidlo polohy kliky a čidlo polohy vačky mohly by být ty rozvody o zub tím by se možná dalo vysvětlit to hádání motoru |
Autor: | mposchl [ 01 srp 2007 08:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
nemuzu si pomoct, ale presne tohle mi to delalo rozbitym katem, kterej ucpal odvodni trubku |
Autor: | Krtek-NA [ 01 srp 2007 15:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Má to příznaky na ucpanej vejfuk, ale předchozí motor jel lépe a ten kat už tam nebyl. Spotřeba je teď po ujetí cca 120km 9l/100km což je zase perfektní. Když dám plnej knedl tak to i jede, ale na takovou běžnou akceleraci to je na prd. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |