fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Neustále vysoké otáčky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=1179 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 08 pro 2004 08:10 ] |
Předmět příspěvku: | Neustále vysoké otáčky |
Po výměně motoru se auto nastartovalo a motor neustále běží na vysokých otáčkách, lanko na plyn není zaseklý, počítač a všechno kolem motoru je originální od starýho motoru měnil se jenom motor bez převodovky. a je to Ford escord z 1991 motor je 1990 a je to už s 1bodovým vstřikováním a motor o obsahu 1,4, dřív tam byl motor 1,6 16v a s tim si počítač poradil a taky tam už byla 1,4 ta tam byly jako první. Dík za všechny návrhy jak to opravit. |
Autor: | futura [ 08 pro 2004 08:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud jsem dobre pochopil, menil jsi motor za uplne jiny a nechaval starou RJ. To potom tezko bude makat bez problemu, uspech by byl, kdyby to vubec jelo. Napis, co tam bylo driv, co je ted, pokud mozno nejak prehledneji, nebo mi to vic vysvetli, asi jsem natvrdlej. No, taky je dost brzy, to by me mohlo castecne omlouvat. |
Autor: | mrazik [ 08 pro 2004 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Futy chápeš to dobře. Je to asi takhle : 1. původní motor 1.4 2. pak motor 1.6 16V (jak to bylo s elektrikou se radši ani neptám) 3. zpět motor 1.4,ale jednovstřik Drobku řídící jednotka má v sobě zapalovací mapy a nedat k tomu odpovídající řídí jednotku a veškerou elektriku přeci NEJDE Dokážeš si představit, co to musí být pro motor ? |
Autor: | futura [ 08 pro 2004 12:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud je to takhle tak je zazrak, ze to vubec nastartilo. Vypada to, ze by v tomhle pripade makala RJ z 1,6 16V i na 1,8, treba i ta z 1,6 CVH by to zmakla. Ale nemel jsem zatim odvahu to vyzkouset. |
Autor: | bibo [ 08 pro 2004 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
nechápu jak tam někdo mohl vyčarovat konektory na monovstřik a kam nacpal ty co nešli nikam zapojit |
Autor: | Návštěvník [ 10 pro 2004 08:33 ] |
Předmět příspěvku: | Escort 1,4 |
S tou originální 1,4 nebyly problémy do tý doby než se zadřel pak jsme si tam nechali dát jinej motor to byla ta 1,6 16v upravili ten motor tak aby to tam běhalo a u tohohle motoru zas upadl drat od snímače škrtící klapky a ten motor se vytočil luplo to v něm a nejel normálně se dal nastartovat ale silene to v nem klepalo a když se stim chtělo jet tak to okamžitě chcíplo tak jsme jeli přes 500 km pro tenhle motor 1,4 kompletně osazenej všim kromě převodovky a má najeto 120000 km za 1500kč tak jsme to tam nechali namontovat a vono se to chová takhle.NEDÁ SE TO NĚJAK UPRAVIT ABY TO BĚHALO S TOUHLE ŘÍDÍCÍ JEDNOTKOU, TŘEBA VYMĚNIT VŠECHNY ČIDLA Z TOHO ŠPATNÝHO MOTORU NA TENHLE NEBO TŘEBA I TO VSTŘIKOVÁNÍ.Dík za návrhy |
Autor: | futura [ 10 pro 2004 09:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teda PC jsou pro mne dost velka neznama, porad nemuzu prijit na to, jak tam ty veverky behaj, ale vzato selskym rozumem, bude asi dost velky rozdil, mezi programem v RJ, ktery ovlada jeden vstrik a tim, ktery ridi trysky 4.Mozna to nebude jen otazka programu, ale treba i jinych prvku v ty RJ.Predpokladam, ze ani vymena cidel by nic nezmenila, vetsina cidel je zamenna a ma stejny parametry u ruznych typu motoru, asi bych se vydal tou nejjednodussi cestou, sehnal bych RJ k novymu motoru. Tyhle typy nemuzou stat vic, jak 1-1,5k a mas jistotu spravny funkce.Mozna ti to pripada dost, kdyz jsi mel motor za tuhle cenu, ale kdybys menil cidla, nebo to ruzne bastlil, asi by ses brzy k tyhle castce dopracoval a porad by nebylo jisty, ze to bude makat spravne.Navic pokud budes RJ brat novou, muzes se prakticky okamzite presvedcit o jeji funkcnosti a nebudes kupovat zajice v pytli. |
Autor: | mrazik [ 10 pro 2004 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drábku lepíš to lepíš, ale neslepíš. To, že odešla ta 1.6 16V, za to si můžeš sám. To, že upadne drát nebo kontakt od senzoru škrtící klapky, nemůže mít s řídící jednotkou pro tento mtor, kterou ty jsi tam neměl, za následek, že se vytočí motor a pak se potká. Ono se dá jezdit i bez tohoto kontaktu, program v řídící jednotce si informace bere jinak. Promiň, ale přistupuješ k výměně motor, jako když si utrhneš jiné jablko ze stromu. Motory v Escortu jsou někde jinde, než motory ve Škoda 120, kde jediná elektrika byla ke svíčkám. Přemýšlet nad tím, že tam dáš jiné čidla, namontovat jiné vstřikování ???? Sakra chlape přemýšlej trochu. Selský rozum ti musí jasně říct, že vstřikování je úplně jiné, v motoru je více čidel, kterým naslouchá jednotka a podle toho upravuje palivo, vstřikuje benzín atd. Sežeň si všechny díly, co k tomu motoru patří, jiank budeš měnit motor každý měsíc a rozhodně na tom nevyděláš. |
Autor: | Zdechlina [ 10 pro 2004 11:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdar Drábku. Můžu TI nabídnout ŘJ na 1,4CVH s Origo programem, zatím na ní ještě jezdím, takže garantuju, že je OK...ale mám doma ještě jednu, tak se můžem nějak domluvit... |
Autor: | futura [ 10 pro 2004 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Howg, amen. |
Autor: | Návštěvník [ 10 pro 2004 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak je videt tak se ty ridicí jednotky kombinovat daj dneska se na to prislo bylo tam spatny jedno cidlo a seridil se volnohbeh a jede to bez problemu tahne to dobre, ta ridici jednotka se prispusobuje motoru jak je videj a to dost. diky za vsechny navrhy a komentare a nabidky. |
Autor: | Návštěvník [ 10 pro 2004 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo a jeste k tomu upadlimu dratu, stim upadlim dratem se jet neda ten motor si delal co chtel slapnul jsem na plyn a vubec nic až tak po 5 vterinach se to vytacelo do maxima i když se slaplo na plyn jen jemně tak zas nic až pochvili zas do maxima takze to vliv má a docela dost bez toho poťáku se ten motor chová jak chce RJ nevi jak je seslapnutej plyn a nedava pokyny ostatnimu jelikoz do elektriky delam tak taky neco vim. |
Autor: | Psycho [ 11 pro 2004 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No kluci,snazili jste se,ale pan Drabek vas vsechny dostal,proto vyhlasuju anketu,kdo mi sezene RJ z Hummeru.Kdyz ty motory jedou na jakykoliv RJ tak ta z Hummera mi urcite zvysi vykon a budu moct jezdit i po skalach!!!!!!!!! |
Autor: | mrazik [ 11 pro 2004 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drábku Drábku, tak postupně. Řídící jednotky se dají kombinopvat maximálně u stejného typu motoru a přibližně stejné obsahy, např 1.8 16V Zetec a 2.0 16V Zetec, tam problém nebude. Ale kombinovat jednotku z 1.4 monovstřik a 1.6 16V je zvrácenost. S tím upadlým drátem, to je právě odlišnost v jednotkách. U Zeteca je více čidel, takže jednotka má naprogramováno jak si má zjistit polohu plynu. Jistě, že je jen npřibližná, ale dá se s tím jezdit v pohodě. Stejně má snaha je marná, máš svůj rozum a nemá cenu ti ho vymlouvat. Přeji ti mnoho kilometrů (ale stejně moc nebude). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |