fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 12:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problémy se startováním
PříspěvekNapsal: 14 srp 2007 16:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Zdravím..mám problémy se startováním. Párkrát se mi stalo když jsem ze služební Fabie přesednul do svýho oriho že jsem prostě moc rychle pustil spojku a klasicky motor chcípnul. :oops: Normálně si člověk zanadává otočí klíčkem, nastartuje a ujede před vše říkajícími pohledy ostatních řidíčů... :? jenže když jsem to udělal já tak nic....a když říkám nic tak zhola nic. Ani to neškytlo, jen lehce pohaslo osvětlení palubky. Tak to zkouším znova a zase nic. Tak jsem všechno vypnul a znova-nic. Musel jsem cca 5 minut počkat a pak to naskočilo úplně normálně. :shock: :o

Nevíte někdo co to může být? :(

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2007 20:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Zkus odpojit kabely od baterky, očistit kontakty na baterce a na kabelech a zkoušet......... Když se to nebude opakovat je to OK. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 09:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
:shock: takže haluz...přišel jsem na to, že se to stává když je zaplý chlazení motoru. No stalo se mi to zase. Takže jsem vyndal pojistku od větráku a hle motor naskočil jako by nic. Vypnu vrátím pojistku otočim zapalováním a hle větrák jede motor nikoliv....
:shock: absolutně nechápu...nechápu jak je to možný...jen se domnívám. Nevýte někdo co se děje když je motor přehřátý? Jako že třeba řídící jednotka prostě nedovolí nastartovat? Napadlo mě že z nějakého důvodu prostě vysílá chybu a nedovolí nastartovat..asi je to blbost, bo ja nejsem žádnej automechanik a nikdy jsem motor nepřehřál takže nevím jetli je to vůbec možný.. :cry:

Co vy na to???? :cry:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 09:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Jo dík za radu, zkusim to taky...určitě to nebude na škodu..:)

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 11:07 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2007 07:08
Příspěvky: 19
Bydliště: Mimoň
petansvatos píše:
:shock: takže haluz...přišel jsem na to, že se to stává když je zaplý chlazení motoru. No stalo se mi to zase. Takže jsem vyndal pojistku od větráku a hle motor naskočil jako by nic. Vypnu vrátím pojistku otočim zapalováním a hle větrák jede motor nikoliv....
:shock: absolutně nechápu...nechápu jak je to možný...jen se domnívám. Nevýte někdo co se děje když je motor přehřátý? Jako že třeba řídící jednotka prostě nedovolí nastartovat? Napadlo mě že z nějakého důvodu prostě vysílá chybu a nedovolí nastartovat..asi je to blbost, bo ja nejsem žádnej automechanik a nikdy jsem motor nepřehřál takže nevím jetli je to vůbec možný.. :cry:

Co vy na to???? :cry:

Kdyžtak o tom přemejšlim, tak v případě, že startuješ v době, kdy má běžet větrák, jde to do kraťasu a vyndání pojistky by to mělo jen potvrzovat. Tzn. přívodní kabel někde šluslej nebo kostří větrák. I když nejsem autelektrikář, jinak si to vysvětlit nelze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 11:09 
Offline
Nováček

Registrován: 22 kvě 2007 12:51
Příspěvky: 12
Bydliště: Plzen
No lidi poradte, mam stejny problem, taky vetsinou kdyz de vetrak

_________________
Escort 1,6 EFI 77kW rv91., trochu predelan vzhledove na RS, sportovni filtrik, rezonator, ladak, spoilery, sedacky RS, sportovni volant, woofrik, kola RS, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 12:41 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2007 07:08
Příspěvky: 19
Bydliště: Mimoň
Dest píše:
No lidi poradte, mam stejny problem, taky vetsinou kdyz de vetrak

zkus to jako kolega a při běžícím větráku vyndat pojistku a pak nastartovat. Pokud to bude v pořádku, někde ti kostří přívod k větráku nebo samotnej větrák. To je známka, že zhasínaj při startování kontrolky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 12:45 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2007 07:08
Příspěvky: 19
Bydliště: Mimoň
ještě bych vyčistil kontakty, mohla by dělat problémy oxidace, která má asi vliv i na napětí. Viz problémy s kontakty na baterce. Elektrikáři mě kdyžtak opraví

_________________
jura-jx2
FOrd Escort 1,6 combi CLX r.v. 1997, 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 14:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
No, já nejsem vůbec elektrikář proto mě prosím tě oprav, chápu to tak že když startuju a a zapne se větrák tak se to někde kříží a "bere tu energii ke startování"? Bo já jsem z těch výrazů mimo. :cry:

Jinak jsem si vzpoměl, že když jsem tuhle zapojoval rádio-slušná lekce práce s elektřinou tak sem si nějak strhnul jeden drát a zajiskřilo se a pojistky v kyblu...no nic, a tak jsem je měnil a jen tak ze zvědavosti jsem koukal na ostatní pojistky-jako k čemu jaký "dírky" jsou a narazil na větrák chladiče.Bez pojistky. Tak si tak říkám že ten kdo měl to auto předemnou to nějak zkurvil a dělalo mu to tohle. Tak ji jednoduše vyndal... No někde sem tu četl že prázdný místa na pojistky by měli zůstat prázdný ale k čemu by to pak bylo(ten větrák)?

Takže nemáte někdo nějaký řešení? Kromě toho, že vyndat pojistku...což mi přijde jak pat a mat a jen čekám co se stane... :shock:

P.S.: k těm kontaktům, který myslíš? Baterku jsem udělal-výsledkem je lepší startování. :wink:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 14:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
jura-jx2 píše:
Dest píše:
No lidi poradte, mam stejny problem, taky vetsinou kdyz de vetrak

zkus to jako kolega a při běžícím větráku vyndat pojistku a pak nastartovat. Pokud to bude v pořádku, někde ti kostří přívod k větráku nebo samotnej větrák. To je známka, že zhasínaj při startování kontrolky.



Jo hlavně to prosím tě nezkoušej jak já při chodu motoru :oops: ....jo chybami se člověk učí..... :lol:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 21:00 
Offline
Nováček

Registrován: 22 kvě 2007 12:51
Příspěvky: 12
Bydliště: Plzen
Myslis to tak ze nemuzu vyndat pojistku od vetraku, nastartovat a pri bezicim motoru ji tam vratit?

_________________
Escort 1,6 EFI 77kW rv91., trochu predelan vzhledove na RS, sportovni filtrik, rezonator, ladak, spoilery, sedacky RS, sportovni volant, woofrik, kola RS, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 07:20 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2007 07:08
Příspěvky: 19
Bydliště: Mimoň
petansvatos píše:
jura-jx2 píše:
Dest píše:
No lidi poradte, mam stejny problem, taky vetsinou kdyz de vetrak

zkus to jako kolega a při běžícím větráku vyndat pojistku a pak nastartovat. Pokud to bude v pořádku, někde ti kostří přívod k větráku nebo samotnej větrák. To je známka, že zhasínaj při startování kontrolky.



Jo hlavně to prosím tě nezkoušej jak já při chodu motoru :oops: ....jo chybami se člověk učí..... :lol:

říkal jsem při běžícím větráku, ne motoru :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 09:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Dest píše:
Myslis to tak ze nemuzu vyndat pojistku od vetraku, nastartovat a pri bezicim motoru ji tam vratit?


Jo přesně tak....bo dostaneš pecku.

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 09:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
petansvatos píše:
Dest píše:
Myslis to tak ze nemuzu vyndat pojistku od vetraku, nastartovat a pri bezicim motoru ji tam vratit?


Jo přesně tak....bo dostaneš pecku.



Čili až se ti to stane vypni zapalování, vyndej pojistku, tušim že je to devítka(30A) ale mrkni se na ten kryt od pojistek je to tam vyražený a je to takovej obrázek s chladičem a větrákem, jak říkám u mě Ford Orion r.v. 1991, 1.6 EFI 77kW je to pojistka na devítce-tak ji vyndej a nastartuješ. Pokud ale jedeš v koloně tak si hlídej teplotu jinak si trochu přihřeješ motor :) ale jinak to ničemu nevadi. A až dojedeš tak ji vrať a až to vychladne, tak to jede.

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 09:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
jura-jx2 píše:
ještě bych vyčistil kontakty, mohla by dělat problémy oxidace, která má asi vliv i na napětí. Viz problémy s kontakty na baterce. Elektrikáři mě kdyžtak opraví


Jo na ty kontakty se dostanu až dneska, bo včera byl slejvák...dám vědět jestli to pomohlo.

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2007 18:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2007 08:28
Příspěvky: 71
Bydliště: Plzeň
petansvatos píše:
Dest píše:
Myslis to tak ze nemuzu vyndat pojistku od vetraku, nastartovat a pri bezicim motoru ji tam vratit?


Jo přesně tak....bo dostaneš pecku.




Myslíš pecku od 12V ??

_________________
Escort '12/95,combi, 1.6 16V Zetec, Ghia, STATE BLUE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2007 19:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Někde to tady kluci řešili tohle startování. Co třeba lepší baterku, když jí ventilátor spolu se startérem seberou veškerou šťávu a nezbyde pro zapalování :wink: Mám na sahaře dva fukary a startuju v pohodě i když běžej :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2007 09:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
s_ebastian píše:
petansvatos píše:
Dest píše:
Myslis to tak ze nemuzu vyndat pojistku od vetraku, nastartovat a pri bezicim motoru ji tam vratit?


Jo přesně tak....bo dostaneš pecku.




Myslíš pecku od 12V ??



No jo, já ji dostal. A dost to bolelo.

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2007 09:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Krtek-NA píše:
Někde to tady kluci řešili tohle startování. Co třeba lepší baterku, když jí ventilátor spolu se startérem seberou veškerou šťávu a nezbyde pro zapalování :wink: Mám na sahaře dva fukary a startuju v pohodě i když běžej :!:


No baterka je rok stará. Nedávno nabíjená. A tušim že je to 55...čili řekl bych dost silná, nemyslíš? Ale jako zkusit to můžu...

Jinak dal jsem nový spony k baterce (ty starý byli prasklý?!?!), očistil všechny kontakty a všechny kostry co jsem kde našel... a výsledek?:

1. to startuje famózně a za 2. včera se točil větrák a nastartoval jako by nic. Což ale podle mě neznamená výhru ale jakej si pokrok. Protože předtim taky občas startoval ikdyž jeli větráky.

Takže uvidíme. Sám jsem zvědav. :roll:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2007 10:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Prohledej fórum, je to asi typická závada tohoto modelu, někdo to řešil relátkem, které odpojí ventilátor při startování.

Např.tady:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2807

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 98 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz