fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

hadička od ventilového víka
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12013
Stránka 1 z 1

Autor:  Mišell [ 20 srp 2007 21:03 ]
Předmět příspěvku:  hadička od ventilového víka

Ahoj,měl bych na vás dotaz. Hadička z ventilového víka vede kamsi do filtrboxu že? Mám udělaný sání z nerez trubky(sport.filtr) a hadičku mám nahrazenou malym filtrem. Filtřík chci zrušit. A teď můj dotaz-můžu hadičku napojit přímo do sání(viz.např.: http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... odsID=2979? obrázek dole)?? Jde mi o to,že většina aut to tak má,ale už si nepamatuju kam to v "originálu" u Esca vede:/ Dík za případné odpovědi.

Autor:  Mišell [ 21 srp 2007 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

Vidim,že bez reakce. Jde mi jen o to,že teď jsem na to koukal u kamaráda a ve filtrboxu před hadičkou je kus molitanu,asi kvůli sajrajtu co tim leze,co se stane,když to budu mít v sání zpátky...eventuelně pak v motoru? ale všichni to maj takhle řešený,takže ASI nic.

Autor:  milos.l [ 21 srp 2007 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

jestli s tím autem jen normálně jezdíš tak to asi zkus, prská to trochu olej do sání, takže když už bez nějakýho molitanu nebo filtru tak aspoň za MAF. Do sání jde stejně v sérii všechen bordel co motor vyprodukuje, ale odvětrávání spodku je napojeno až těsně před hlavu kde už to zasere "jen" kanály a ventily.

Mě osobně 1,8 Zetec dělá (na okruhu, v běžnym provozu asi těžko) že toho oleje pustí trochu víc... někdy třeba i čtvrt litru za hodinu na okruhu, a to bych teda do sání určitě nechtěl, takže to mám napojený přes OCT - oil catch tank, určitě nejlepší řešení, ale poněkud dražší, vyrábí např Bidrin, pokud bys chtěl pěknej.

Tohle asi hrozí jen v extrémních případech, on ten filtřík taky není úplně ideální, zaprvé to nesaje, ale to by vcelku nevadilo, ale hlavně se časem zalepí olejem a prachem a potom může bejt trochu přetlak kde nemá, a bude mít minimálně snahu téct olej kudy to půjde.

Jako rozumný bych viděl třeba napojení spolu s odvětráváním spodku, nevim jaký máš sání, ale ta hadice povede pod termostatem a EDISem do sání... Ale ať se k tomu ještě nekdo vyjádří, já tohle řeším tím OCT.

Autor:  Mišell [ 21 srp 2007 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

Jo,na OCT jsem koukal,asi to tak dopadne. Právě že už ten filtřik je dost zašpiněněj. Ještě tě poprosim,koukni na fotku motoru(odkaz dole pod popiskem). Mám dvě možnosti,kam to napojit a nevim... Bylo by to na místo jedný z těch černejch hadicovejch spojek,buď hned za MAF(nemoh by ten sajrajt vtýct do něj?),nebo přímo na přírubu nad klapku. Kam by to bylo lepší?

Autor:  milos.l [ 22 srp 2007 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

těžko říct... teoreticky pokud to bude jen olejová mlha tak ti to nikam nenateče... každopádně bude to zasírat klapku a celý sání.

V tvém případě bych buď zůstal u toho filtříku a dával bacha a sem tam ho vyčistil, nebo tedy OCT. Mě se příčí cpát ten bordel zpátky do sání.

Kámoš to jezdí už dlouho na saxu s filtříkem, taky poté co mu to fluslo hromadu oleje do sání, a bez problému, i okruhy, kopce... Je to tam udělaný dost podobně. Když už ho máš, občas filtřík vykoupej v benzínu a pokud to nedělá nějaký blbosti nech to tak.

Autor:  Mišell [ 22 srp 2007 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jasný. Takže v případě OCT je teoreticky jedno,na kterym místě to bude,pač to už bude toho oleje zbavený. Dík za rady,půjdu buď do toho od Bidrina,nebo jsem našel za pěknou cenu i od HKS,ale asi podpořim českou značku:)

Autor:  milos.l [ 22 srp 2007 18:52 ]
Předmět příspěvku: 

hele od bidrina naprostá spokojenost, jen si rozmysli jestli 2 nebo 3port - jestli budes zapojovat i spodek motoru

Autor:  Mišell [ 22 srp 2007 22:46 ]
Předmět příspěvku: 

Bohužel vůbec netušim,na co tam je odvětrávání spodku:/ Cenovej rozdíl malej,takže když už,tak už...ale nevim,jaký by tam byly výhody a nevýhody. Jinak teda ještě pár dotazů k OCT: 1)jsou v balení i hadice? 2) Je jedno kam to namontuju(dál od motoru,do chladnějšího místa,nebo je to jedno?)?
A úplně mimo: Na tvym motoru to nevidim,ale nevíš co je ta trubka,co mi vede přes hlavu motoru(na fotce ještě v takovym stříbrnym pletivu,na konci je takový cosi)? Jedna hadička je napojená i do vejfukovýho paroží,jedna vede z tý trubky a jdou do takový krabičky s konektorem...

Autor:  milos.l [ 23 srp 2007 09:23 ]
Předmět příspěvku: 

proč to tam je najdeš někde po netu, asi se to řešilo i tady, teď se rozepisovat nebudu

hadice tam nejsou, pokud to budeš objednávat přímo u Bidrina tak ti tam dá koncovky s průměrem jakej chceš, má to na stránkách

vcelku nevidím důvod montovat to někam kde je chladno, na svody bych to asi nepřidělal ale jinak je to myslim fuk

přes hlavu ti půjde asi EGR na tom novym sání, nejsem si jistej, pokud to EGR skutečně má, je to možná další blbost o jejímž odstranění můžeš uvažovat, myslím že se to tu taky řešilo, já bez toho jezdím v klidu

Autor:  Mišell [ 23 srp 2007 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

Na svody:)) To mě pobavilo:) Díky moc za rady vše ostatní si už zjistim. čus

Autor:  milos.l [ 23 srp 2007 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

pokud by něco klidně se ptej, jen teď nemám moc čas... sám si s tím pokud bude čas budu ještě hrát a upravovat to...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/