fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Vymena motoru? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12017 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | OliX [ 21 srp 2007 01:15 ] |
Předmět příspěvku: | Vymena motoru? |
Zdravim... Mam escorta s 1.4 motorem, kterej VUBEC nejede a strasne zere. Tak sem premyslel, ze bych koupil Zetec 1.6i a ten motor proste nechal vymenit. Uz sem si udelal i topic v sekci Koupim, ale dneska mi znamej rikal, ze ta vymena nebude zas tak jednoducha (po technicky i po formalni strance). Chtel bych se vas zeptat, jestli je takovahle zmena motoru realna a pripadne co to obnasi (vubec tomu nerozumim, jak jste uz asi pochopili:)). Predem diky moc. |
Autor: | LeMans [ 21 srp 2007 08:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli je to 16v tak by v tom snad takovej problém být neměl ne? elektrika by měla být stejná... bude ti stačit 1,6 řj a převodovka... a s přepisem problémy mít taktéž nebudeš, protože o třídu výš a níž je to povolené - čili z 1,4 na 1,6 je to bez problémů.. |
Autor: | angličák [ 21 srp 2007 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ehm.... Máš Mk.VII, takže je podstatné vědět jaké máš řízení motoru, jestli EEC V nebop EEC IV a jaké řízení motoru bude mít ten jiný agregát...dále záleží na tom, jakou máš kabeláž, kde máš EDIS atd...překop z CVH na Zeteca není jen tak, jak by se mohlo zdát, tuto anabázi jsem absolvoval a byla to fakt "strašná prdel"...rozhodně budeš potřebovat komplet motor, komplet(ale opravdu komplet) elektroinstalaci, RJ, hadice/trubky k servu, hadičky k podtlakům na sání a filtr, prostě takřka všechno co má Zetec nemá CVH a nebo to má jinak....atd...převodovka není až tak podstatná, sice má jiné převodové pměry, ale zas tak ultra to poznat nebude... Prakticky jde motor přepsat i v TP, je povolený výkonový skok, ale má neschopnost pamatovat si čísla i znemožnujě říct o kolik..myslím nějak 20-25% oproti původnímu... |
Autor: | LeMans [ 21 srp 2007 09:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
angli, 1,4 16 copak není zetec? já měl celou dobu za to, že je... a edis se dá vyřešit víš jak ))) |
Autor: | skaldal [ 21 srp 2007 09:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenže ta 1.4 je 8V |
Autor: | OliX [ 21 srp 2007 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
angličák píše: Ehm.... takze chapu-li to dobre, asi bude jednodussi a levnejsi se tohohle auta zbavit a koupit neco jinyho, coz?
Máš Mk.VII, takže je podstatné vědět jaké máš řízení motoru, jestli EEC V nebop EEC IV a jaké řízení motoru bude mít ten jiný agregát...dále záleží na tom, jakou máš kabeláž, kde máš EDIS atd...překop z CVH na Zeteca není jen tak, jak by se mohlo zdát, tuto anabázi jsem absolvoval a byla to fakt "strašná prdel"...rozhodně budeš potřebovat komplet motor, komplet(ale opravdu komplet) elektroinstalaci, RJ, hadice/trubky k servu, hadičky k podtlakům na sání a filtr, prostě takřka všechno co má Zetec nemá CVH a nebo to má jinak....atd...převodovka není až tak podstatná, sice má jiné převodové pměry, ale zas tak ultra to poznat nebude... Prakticky jde motor přepsat i v TP, je povolený výkonový skok, ale má neschopnost pamatovat si čísla i znemožnujě říct o kolik..myslím nějak 20-25% oproti původnímu... |
Autor: | skaldal [ 21 srp 2007 12:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chápeš dobře |
Autor: | LeMans [ 22 srp 2007 06:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
JÁ měl právě za to, že ta 1,4 je 16v..... no tak to bych do toho vůůůůbec nešel!! |
Autor: | angličák [ 23 srp 2007 07:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen tak na závěr....o 1.4 16V v Escu jsem nidky neslyšel |
Autor: | mrazik [ 24 srp 2007 13:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Angli ten taky nikdy neexistoval. |
Autor: | futura [ 24 srp 2007 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Existoval, daval se mj do Pumy a fiany po 96, ale moc jich asi nebylo. |
Autor: | Krtek-NA [ 24 srp 2007 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
a to je z produkce Forda, nebo si ho půjčili ??? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |