fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

ford mondeo 1,8 16v zetec----trhanie v nízkych otáčkach
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12052
Stránka 1 z 2

Autor:  palllooo [ 22 srp 2007 21:32 ]
Předmět příspěvku:  ford mondeo 1,8 16v zetec----trhanie v nízkych otáčkach

zdar....teraz som kúpil mondíka....
pri nízkych otáčkach pri rozbehu to trhá( ako keby nevstrekovalo alebo boli zanesene sviecky)
mozte mi prosim poradit?

Autor:  futura [ 23 srp 2007 07:12 ]
Předmět příspěvku: 

Myslis trhani pri zrychlovani? Svicky ,kabely. Jestli volnobeh, tak omrkni tady volnobeh, klapka, ventil.

Autor:  palllooo [ 02 lis 2007 14:57 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
Myslis trhani pri zrychlovani? Svicky ,kabely. Jestli volnobeh, tak omrkni tady volnobeh, klapka, ventil.


a uz aj vo vyssich, ale nie stale....
niekedy chyti taky dych, ze ho nestacim udrzat...a niekedy to tak trha,
ze mam chut vystupit....aaach...
cital som tu uz aj o vseliakych vahach vzduchu, pal. filtroch...
nejako sa mi nechce robit GO motora..

Autor:  Stefan [ 02 lis 2007 23:01 ]
Předmět příspěvku: 

ozri sviecky,zmeraj tlak cerpadla na liste ktora prepaja vstreky je ventil ako na pneu tak na este celkom normalnu funkciu motora min 1,5 bar podla forda reg.tlak 2,5bar ,odpoj vahu vzduch ci pojde motor normalne-riadiaca jednotka si skoci do pevnej hodnoty a motor by mal bezat normalne,dobre je premerat aj potenciometer skrtiacej klapky a cidlo polohy kluky aspon ohm metrom,a vyblikat diagnostiku na fore je toho dost

Autor:  palllooo [ 03 lis 2007 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

Stefan píše:
ozri sviecky,zmeraj tlak cerpadla na liste ktora prepaja vstreky je ventil ako na pneu tak na este celkom normalnu funkciu motora min 1,5 bar podla forda reg.tlak 2,5bar ,odpoj vahu vzduch ci pojde motor normalne-riadiaca jednotka si skoci do pevnej hodnoty a motor by mal bezat normalne,dobre je premerat aj potenciometer skrtiacej klapky a cidlo polohy kluky aspon ohm metrom,a vyblikat diagnostiku na fore je toho dost


no ved, ze je tu toho dost, vsetko o inej suciastke......
uz ma z toho chyta panka.
okej, zacnem vecami ktore zvladam aj sam....
D

Autor:  Krtek-NA [ 03 lis 2007 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

Začni tím, že koupíš nový svíčky, to bude nejlevnější, potom kabely atd. co psali výše, ale věřím, že svíčky tomu pomůžou, mě to dělalo to samý. :wink:

Autor:  Lucky [ 03 lis 2007 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tak. Ja mel ten samy problem, tak jsem vymenil svicky a palivovy filtr ( mimochodem - ten byl tak zadelany, ze nechapu, jak pres nej mohlo neco tect ) a je po problemu. Motor jede jak drak.

Autor:  palllooo [ 03 lis 2007 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
Začni tím, že koupíš nový svíčky, to bude nejlevnější, potom kabely atd. co psali výše, ale věřím, že svíčky tomu pomůžou, mě to dělalo to samý. :wink:



diki....uz mam objednane......
v pondelok pridu....
napisem vysledok.... :smt033

Autor:  Stefan [ 04 lis 2007 22:46 ]
Předmět příspěvku: 

Na sviečky pozor najlepšie Motorkrafty,ale dobre sú aj Beru platinum,nikdy bosch,champion,denso,ngk-sú to alternatívy ktoré nezohladnujú konštrukciu motora zetec-prerážajú cez izolator o stenu hlavy namiesto aby dostatočne iskrili vo valci viem o tom svoje

Autor:  Stefan [ 04 lis 2007 22:50 ]
Předmět příspěvku: 

a este kable najprv od niekoho pozicaj na skušku spolahlivo sa nedeaju otestovat ani osciloskopom a stoja cca 2000,- pozor treba dat najlepsie tiež Motorcraft

Autor:  Stefan [ 04 lis 2007 22:52 ]
Předmět příspěvku: 

a este kable najprv od niekoho pozicaj na skušku spolahlivo sa nedeaju otestovat ani osciloskopom a stoja cca 2000,- pozor treba dat najlepsie tiež Motorcraft

Autor:  palllooo [ 05 lis 2007 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

Stefan píše:
Na sviečky pozor najlepšie Motorkrafty,ale dobre sú aj Beru platinum,nikdy bosch,champion,denso,ngk-sú to alternatívy ktoré nezohladnujú konštrukciu motora zetec-prerážajú cez izolator o stenu hlavy namiesto aby dostatočne iskrili vo valci viem o tom svoje


ked preskakuje iskra, znie to ako jemne pukenie,cvakanie spod hlavy?
teraz su tam bosch-ky.
a kde mam kupit tie motorkrafty?

Autor:  Lucky [ 05 lis 2007 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Motorcrafty koupis u Forda.

Autor:  Stefan [ 08 lis 2007 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

rez mi prerazala sviecka cez izolator- ta porcelanova čast o stenu hlavy a cvakalo to bolo to na novych championkach,raz boli v aute neoriginalne kabely s kratsími fajkami a tiez to praskalo podobne ako tebe inak servisujem asi 30 fordov zo zetecom a všetky su dost citlive na sviečky a kable stačí trochu vlhkosti v diere na fajku a je problem z cukaním ,inak tie motorkrafty ma ford dajradsej :lol:

Autor:  Krtek-NA [ 08 lis 2007 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

jj ty motory jsou úplně ůchylný na tuhle značku :-D Zatím jezdím na Briskách a OK, ale dlouho nevydrží, už teď je to dost citlivý na to kde natankuju.

Autor:  palllooo [ 15 led 2008 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

:-D problém vyriešený :-D
sviečky som kúpil BRISK- typ RR15-YPP.
Moje káble sme testovali u kamoša na aute, a to jeho auto išlo s mojimi káblami lepšie ako so svojimi, takže nvé káble som nekupoval.

MAF som odmontoval, a vyčistil so sprayom VALVOLINE CARBURATOR CLEANER.
po vyčistení boli tie dva malé "drôtky" peekne stiebristé, čisté.
Ďalej som vyčistil aj škrtiacu klapku, tiež s tým sprayom, samozrejme za chodu motora.trochu sa zdvihli otáčky ale to len preto, že motor spaloval
zvyšky spraya.
ešte som trocha došponoval plynové lanko(bolo dosť volné)

No a odvtedy ide MONDIE ako drak, žiadne trhanie,sekanie ani nič podobné.... ;-) ;-)

Autor:  mrazik [ 15 led 2008 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

palllooo priprav se na brzkou vymenu svicek za motorcraft. Ty tve brisky vydrzi cca 10 - 20 tKm a pak zacnou blbnout. Mozna se to zlepsilo, ale nikde jsem o zlepseni necetl a prakticky vsichni kdo na Zetecu meli neco jineho nez motorcraft, tak menili prave za ne.

Autor:  palllooo [ 15 led 2008 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

som na to dost dobre pripraveny (uz som ich kupil :twisted: )tu v Bratislave vo FORDE stali 420sk/ks :cry:
do tych BRISKov som isiel s tym, ze vydrzia menej,
(kazdy clovek sa uci na vlastnach chybach)


.....Co se osazní svíček týká, kdysi jsem se na to ptal a podle zkušeností servisáka od Forda opravdu občas bylo na Zetecu z prvovýroby smíšené osazení - 2 rozdílné typy svíček - ale proč ....(Mondeo má debilně jen 2 zapalovací cívky a pálí vždy 2 svíčky najednou a to ještě tak, že jedna má na středové elektrodě kladné napětí a druhá záporné.)
.? Nicméně výrobce předepisuje jednoznačně všechny 4 svíčky stejné. A dovolím si ředpokládat, že výrobce auta je obeznámen s tím, že pálí vždy 2 svíčky současně.


no a toto vydrzia len motorcrafty...
brisky som kupoval len na skusku.

Autor:  mrazik [ 15 led 2008 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

palllooo mnoho aut ma dve civky a pali dva valce, nejak na tom nevidim nic debilniho. Jak uz bylo zmineno vyse, Zetec pouziva vyssi zapalovaci proud a proto jine svicky vydrzi tak malo. To je ten pravy duvod.

Autor:  Krtek-NA [ 15 led 2008 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlas s Mrazíkem, nahoře jsem psal, že jeudím na Briskách. Po cca 4000 jsou svíčky kaput a to nebyly bůhví jak levný(trojelektroda). No už se pracuje na Motorcraftech :-D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/