fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

spotřeba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12090
Stránka 1 z 3

Autor:  romixx [ 25 srp 2007 17:18 ]
Předmět příspěvku:  spotřeba

ahoj. Mám taky problém se spotřebou je to esko 1,6 16V zetek. ted jsem s tím jel do itálie, konstantní rychlost po dálnici cca 110km-h. Točí to 3000otáček. S tímto jízdním režimem mám spotřebu 10l na 100km. takže mě dovča přišla dost draho. Jinak když stojím na křižovatce tak auto úděsně smrdí. tak jako po nespáleným benzínu. Co mohlo odejít? jede to pořád stejně, svíčky jsou nové, lambda skoro také. je tam nějaká neorigo údajně se strmým náběhem. teplota při této rychlosti v půlce budíku, pokud se to točí víc, tak je vždy na L ku. Spínač funguje, větrák to vždy tak o písmenko uchladí. Poradíte někdo? Díky

Autor:  dj.DEKL [ 25 srp 2007 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

Při týhle rychlosti by ti to mělo žrát kolem 6,5-7 litrů. Asi budeš mít blbý čidlo teploty pro ŘJ, případně lambdu či MAF. Udělej diagnostiku...

Autor:  romixx [ 25 srp 2007 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

diagnostikou začnu. ještě když tankuju, tak při při otevírání nádrže to dost foukne. nemůže být problém s ventilama odvětrání nádrže? Popřípadě co jednoduchá závada-ucpání palivového filtru. teda jestli tam nějakej vůbec je a kde...

Autor:  M. [ 25 srp 2007 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

To je normální, že to foukne, to je podtlak v nádrži, mně to dělá taky. Při téhle rychlosti se vejdu do 7l v pohodě, já po dálnici jezdím 140 a dělá to cca 7,2.

Autor:  enjoy [ 25 srp 2007 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

to s tou teplotou mam taky.lehce to zvysuje spotrebu,ale na 10 litru jsem se ani ve meste nikdy nedostal.
ja sazim na MAF.

Autor:  Wizzy [ 26 srp 2007 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych to viděl na čidlo teploty motoru pro řídící jednotku - na domečku temostatu je to to nahoře. Proměř si ho za studena a za tepla a uvidíš. Případně to změř až na konekotru u řídící jednotky, může být po cestě nahnilý drát. Pokud máš přístup k osciloskopu, zkusil bych to samé s lambdou - vyzkoušet ji, jestli cykluje, a to jak v motoru, tak na drátech u řídící jednotky. Hodnoty toho teplotního čidla jsou tu http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=ect
Na MAF bych to neviděl, no ale člověk nikdy neví. Změřit se dá taky, hodnoty zde: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=maf

Autor:  Jackiii [ 26 srp 2007 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

Me auto taky smrdi benzinem :) ale nejezdim za 10 no..

Autor:  crazyape [ 26 srp 2007 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Me to nesmrdi ale zere..... kdyz tocim do 4000 tak ujedu tak 130km na 16L coze me prijde malo. Muze to byt tim ze me u posledniho dilu docela slusne ve spoji "uchazi" vejfuk a dava to spatny info lambde?

Autor:  Wizzy [ 26 srp 2007 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Aby to mělo vliv na lambdu, tak by musela být díra jak vrata někde před katem nebo ještě před lambdou. Za středem je to jen o zvuku.

Autor:  crazyape [ 26 srp 2007 19:32 ]
Předmět příspěvku: 

Ok, ja ze na diagnostice vylezlo Bohata Smes....a obcas mam problem s volnobehem ze kolisa

Autor:  Wizzy [ 26 srp 2007 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

A lambda je OK? Zkoušel ji někdo na osciloskopu? Viz http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Se ... ostika.php

Autor:  crazyape [ 26 srp 2007 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

Nene bylo to u znamyho v servisu a tohle vyjelo pak jeste nejaky chyby ale to rikal ze je nepodstatny. Volnobeznej ventil mam novej a dost se to zlepsilo ale proste jeste porad nekdy kdyz se to zahreje tak me zacne litat volnobej treba od 600 do 900 a nekdy to chcipne. Obcas zase kdyz nastartuju tak jen nepatrne.

Autor:  Wizzy [ 26 srp 2007 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tak najdi nějakého šikulu s osciloskopem, ať ti to změří, občas mívají osciloskop i garážisti. (nebo si dej výlet sem, já ho zpod postele vytáhnu ;-) ) Podle těch obrázků poznáš, jestli ti lambda jede, jak má.

Autor:  crazyape [ 26 srp 2007 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Huu to by byl drahej vejlet, zkusim sehnat nekoho z Prahy ale diky :wink:

Autor:  Krtek-NA [ 26 srp 2007 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Bohatá směs v diagnostice většinou ukazuje na špatnou sondu, ale nechápu, že to diagnostika neobjeví :smt102

Autor:  romixx [ 27 srp 2007 09:51 ]
Předmět příspěvku:  spotřeba

tak se vracím z diagnostiky a moc moudrý z toho nejsem, pán taky věděl celkem prd. načetlo to z paměti 6 chyb.
172-lambda-příliš chudá směs
174-lambda
186-vstřikovací ventil příliš dlouho otevřen
a další 3neznámé chyby

při běžícím motoru
172-lambda sonda-příliš chudá směs
tlakové čidlo posilovače řízení
a ještě nějakou neznámou chybu.
tak mám začít výměnou lambdy, mám tam nějakou neorigo, měnil jsem ji asi před 20000km.

Autor:  crazyape [ 27 srp 2007 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

Tyhle 3 chyby mam taky

172-lambda-příliš chudá směs - akorat ze ja mam bohatou
186-vstřikovací ventil příliš dlouho otevřen
tlakové čidlo posilovače řízení

Autor:  Jiří [ 27 srp 2007 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

Bohatou či chudou směs jde zkontrolovat i na svíčkách.Teď jsi nejsem jistej barvou vypálení svíčky,ale někde na fóru jsem to četl a jsou tam i obrázky svíček a možné příčiny.(bohatá směs,chudá směs,špatná tepelná hodnota svíčky atd.)
Teď jen doměnka k vašim chybám v diagnostice.
Chudá směs- bude vadná lambda.
Vstřikovací ventil dlouho otevřen- lambda dává ŘJ impuls chudé směsi a aby to jelo tak ŘJ nechává déle otevřené vstřiky aby to korigovala.
Tlakové čidlo pos.řízení- při testu pravděpodobně nebyl volant otočen až na doraz.

Autor:  romixx [ 27 srp 2007 12:53 ]
Předmět příspěvku:  spotřeba

zkusím někde pujčit funkční lambdu a zajedu na tu diagnostiku znova. akorát logicky když je směs chudá, tak by to snad nemělo mít větší spotřebu a tak strašně smrdět.

Autor:  crazyape [ 27 srp 2007 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ja az me to bude zase jezdit tak ji zkusim uplne odpojit :)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/