fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Znizeny vykon motora
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12213
Stránka 1 z 1

Autor:  maslo [ 01 zář 2007 18:16 ]
Předmět příspěvku:  Znizeny vykon motora

Zrejme sa stale opakujem. Nebudem opisovat vsetky chyby co pozorujem na aute, iba spomeniem nepravidelny volnobeh a maly vykon. Kompresia je v pohode 13,13,13,13. Po diagnostike som zistil nasledovne dve chyby ‘62‘ , ‘63‘. Takze usudzujem ze je nieco so zapalovanim. Sviecky som vymenil za Motorcraft AGPS 22C, to mi pozeral predavajuci vo forde podla technicaku. Po resete RJ sa vsak moc neudialo, teraz hlasi iba chybu 62. Svieckove kable mam Bosch, namerany odpor maju 7.11; 8.86; 11.19; 11.88. Problem je v tom, ze vo ford servise mi povedal ze kedze auto je zo Svajciarska, kde mali akusi inu normu, tak sa takzko zhanaju suciastky a blablabla. Objednali sme kable ale tie uz len podla kratkych „fajok“ nepatrili pre tento motor. Potom zase podla katalogu nasiel ine, ktore sa vsak nedaju kupit ako sada ale iba jednotlivo kazdy zhruba za 1000 Sk co je strasne vela. Potom som obehal asi dalsich 5 obchodov kde Motorcraft nepredavaju. Preto prosim majitelov escortov s tymto motorom aby mi povedali za aku cenu a kde presne sa to da kupit, lebo na Slovensku moc sance nevidim.

Autor:  maslo [ 02 zář 2007 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

Bol by som taktiez velmi vdacny ak by tieto kable vedel niekto zohnat a nasledne mi ich aj poslat. Samozrejme ze to zaplatim.

Autor:  maslo [ 09 zář 2007 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

Nikto nic?

Autor:  Krtek-NA [ 10 zář 2007 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

I když je auto ze švajcu tak na něj budou stejný svíčky- viděl bych to na neochotu prodejce a na Slovensku snad nejste zaostalí aby tam neprodávali díly. Když nepomůže Ford zkusil bych třeba Mototchnu, nebo něco :wink:

Autor:  Nagant [ 10 zář 2007 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

A jak interpretuješ (nebo v tom servisu) tu chybu 62? Podle zdejší tabulky (pokles výkonu na válci 3) nebo podle jiných zdrojů (napětí na senzoru škrticí klapky je pod minimem 0,6V)?

Autor:  maslo [ 11 zář 2007 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

No zrejme podla tunajsej tabulky. V jednom servise mi vytlacili tiez nejake dvojmiestne kody pre moj motor. Su sice v nemcine, ale malo by to byt to iste.
62-Leistungsabfall - Zylinder 2;
pricina Verdichtung, Zundkerzen

Autor:  MV [ 11 zář 2007 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

maslo: Mám stejnej motor, auto taky z CH. Zapalovací svíčky jsem tam měl buď AGPS 22C1(odtrh cca 1-1,1mm) a teď AGPS 22C(odtrh cca 0,8mm) - obojí mi dali pro tenhle motor ve Fordu a ve stejný prodejně. Na oba druhy chod motoru bez změny. Tenhle motor proti Zetecům není na svíčky háklivej - každopádně tyhle Motorcraft svíčky stojí kolem stovky za kus, což ujde(vydrží) a nehledal bych náhradu.
Zapalovací kabely jsem sehnal u Forda, ale měli docela problémy je najít a všechny kusy někde vyhrabat - taky mi nejdřív dali dva kabely OK a dva s jinou fajfkou(černý, původní jsou červený), který tam nešly(krátký) - ty pak vyměnili za správný(objednávali je). Drahý jak svině, cena 4ks těch správných byla celkem 1935Kč(prosinec 2004), za kus to bylo 330 až 654Kč.

Autor:  maslo [ 12 zář 2007 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

to MV: Toto som potreboval pocut. Takze chyba nie je v mojom aute ale vo Forde. Len stale neviem pochopit tu cenu 1000 Sk za kus.

Autor:  maslo [ 12 říj 2007 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

No tak po mesiaci som sa konecne dopracoval ku spravnym Motorcraft kablom (aspon dufam). Su sice ciernej farby ale presne take iste ako povodne. Aj po resete RJ stale hlasi chybu 62-nizsi vykon na druhom valci. Volnobezny ventil je cisteny, volnobeh nekolise, iba nepravidelne trha s autom. Indukcna cievka bude asi v poriadku, to by potom nesly dva valce. Lambda bude asi tiez, lebo som v septembri na emisnej presiel s velkou rezervou. Cidla by mali byt asi v poriadku ked ich diagnostika nevypisala. Takze jedine ma napada zly vstrekovac na druhom valci, alebo preskoceny rozvodovy remen. Kedze kompresiu mam 13-13-13-13. Uz naozaj netusim

Autor:  George V. [ 14 říj 2007 09:17 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus zkontrolovat svíčky, jestli jedna z nich není černá, nebo mokrá. Pokud ano, chyba bude s velkou pravděpodobností v cívce. To, že nepojedou dva válce jsem si dřív taky myslel, nicméně závada na švagrově Mondeu mne vyvedla z omylu. Zapalujou sice dva válce současně, nicméně svíčky nejsou zapojené paralelně, ale každá má zřejmě svoje sekundární vinutí...

Autor:  maslo [ 19 lis 2007 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

Takze dnes sa menili na aute rozvody. Stary rozvodak nebol preskoceny a s novym to ide uplne tak isto. Taktiez sa snazil mechanik zmerat kompresiu, ale mala by byt zhruba v tolerancii, okolo 12-13. Premeral som senzor na skrtiacej klapke, odpor narasta linearne. Auto stale mierne sklbe na volnobeh. A vsimol som si ze niekedy je vidiet nie velky biely dym z vyfuku. Najme teraz ked je volnku vlhko. V lete to nebolo vidiet vobec. Lenze voda z expanznej adobky neklesla ani o milimeter, takze tesnenie pod hlavou by malo byt asi tiez v poriadku. Som vdacny za kazdu dalsiu radu.

Autor:  maslo [ 19 lis 2007 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

Este dodam ze sviecky nie su vobec cierne, vyzeraju ako nove. A ten dym sa zjavi aj pri zohriaotm motore v cykloch.

Autor:  maslo [ 20 lis 2007 18:16 ]
Předmět příspěvku: 

Ziadne napady?

Autor:  like.n0.other [ 20 lis 2007 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

ten kour bych neresil, to dela kazdy auto za studena...za mokra to bude kourit jeste dyl, protoze se ta para hur rozpousti ve vzduchu, protoze ten je nasycenejsi vodni parou...teda podle me

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/