fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Chcípání jen za tepla http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12296 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | LOC [ 05 zář 2007 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | Chcípání jen za tepla |
Při startování za studena to chytne az na podruhy a za tepla vubec..... nejspis to bude starterem ale kdyz sem ho daval opravu tak mi rekli ze je dobrej tak nevim. Ale muj hlavni problem je, pri dobržďování třeba na křižovatce, pac když je zahřátej motor tak kolísaj otáčky a chcípne ale jen když se točej kola...když stojim na mistě tak je to "dobry" ale to zas ňák divně klepe s celym autem.jestli někdo má něco podobnýho tak mi prosím poraďte...předem dík |
Autor: | Marty5 [ 05 zář 2007 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | čidlo? |
Ahoj zkus změřit popřípadě vyměnit čidlo teploty vody, měl jsem podobný problém. |
Autor: | Krtek-NA [ 06 zář 2007 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když odpojíš váhu vzduchu, tak nastane nějaká změna? Viděl bych to na to. EDIT: Jo kontrola nasávácího traktu na těsnost |
Autor: | balu [ 07 zář 2007 07:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odpoj konektor od náhonu tachometru na převodovce a máš klid. Mám ho odpojený již delší dobu, byl jsem tak i v Chorvatsku. Jedinou změnu pocítíš v rychlejším padání otáček při řazení, větší účinost brždění motorem . Jen si musíš zvyknout na rychlejší řazení . Motor pojede na volnoběžné otáčky při vyřazení při jízdě z kopce jako by jsi stál na místě. Vyřazování však nedoporučuji , je třeba mět zachovaný podtlak pro brzdy, tlak pro posilovač řízení a elektriku pro spotřebiče /klíma a spol/. Toto zajišťuje čidlo které odpojíš , jelikož při pohybu zvyšuje volnoběžné otáčky. Klepání a nepravidelný chod motoru - nepálí svíčka nebo vadný kabel. |
Autor: | mrazik [ 07 zář 2007 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Balu zarizeni zajistujici podtlak pro brzdy, tlak pro posilovač řízení a elektriku pro spotřebiče /klíma a spol/ je hlavne na volnobeznem ventilu, protoze i na volnobeh a stani na miste ti tohle vsechno musi fungovat bez chcipnuti motoru. Cidlo na prevodovce - senzor rychlosti - zvysuje volnobezne otacky pri vyrazene rychlosti, ale podle meho jen kvuli lepsimu razeni. |
Autor: | Nagant [ 07 zář 2007 14:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
A o problému typu"nechytne při teplém motoru" (typicky 1.6 CVH, rv. 1991) si přečti třeba tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2807 |
Autor: | balu [ 07 zář 2007 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrazik píše: Balu zarizeni zajistujici podtlak pro brzdy, tlak pro posilovač řízení a elektriku pro spotřebiče /klíma a spol/ je hlavne na volnobeznem ventilu, protoze i na volnobeh a stani na miste ti tohle vsechno musi fungovat bez chcipnuti motoru. Cidlo na prevodovce - senzor rychlosti - zvysuje volnobezne otacky pri vyrazene rychlosti, ale podle meho jen kvuli lepsimu razeni.
To máš pravdu, ale hlavně jsem měl na mysli brzdy, tam je brzdění při motoru v točkách a bez nich dosti znát. Musíš na to šlápnout více při stejném brzdném účinku. A jak čtu, ne všichni mají volnoběžák OK, proto jsem to tady raději napsal. |
Autor: | LOC [ 17 zář 2007 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nevite náhodou někdo kle to čidlo na volnoběžný otáčky je? ja ho totižnemužu najít.a tu váhu vzduchu mam už odpojenou a je to beze změny ... nejste nahodou někdo z HK? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |