fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
motor vysazuje v určitých otáčkách http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12413 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mikeska [ 12 zář 2007 11:06 ] |
Předmět příspěvku: | motor vysazuje v určitých otáčkách |
zdravím, chtěl bych se zeptat jestli se s tím už někdo setkal (a jak to řešil, nebo nápady jak vyřešit...), při zhruba 3900-4000 motor pravidelně vysadí, někdy jen 1-2 pořádně škubne a chytne se, jindy je uplně hluchý a je potřeba přeřadit (což není zrovna příjemné např. při předjíždění), jinak (až na kolísavé otáčky na volnoběh za studena) funguje v celém rozsahu bez problémů, jen kolem těch 4tis. blbne... |
Autor: | Xan [ 12 zář 2007 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Snizeny vykon motoru v tohle rozsahu otacek muze delat spatna vaha vzduchu. Uz se to tu i resilo. |
Autor: | Jiří [ 12 zář 2007 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím ale on asi váhu vzduchu (MAF) nemá.Má jen (MAP). Mě tohle dělaly špatné svíčky.Je pravda že v rozmezí 1900 ot až 2000 ot,ale úplně to samé.Vyměnil jsem za motorcrafty a volnoběh OK a to cukání taky zmizelo. |
Autor: | mrazik [ 12 zář 2007 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cukani v urcitych otackach mi delali svicky nebo kabely. Tenkrat jsem vymenil oboji a cukani zmizelo. |
Autor: | mikeska [ 12 zář 2007 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak říká jiří, váha vzduchu tam není, jen MAP. Kabely jsem měnil cca před měsícem za nové i se svíčkama (od původního majitele NGK, ted BERU;), filtry atd... chod motoru se zlepšil ale ta díra na 4t. zůstala. když to akceleruje postupně, tak to u 4t. několikrát škubne-vynechá, ale většinou se přehoupne a tahne dal až co může, ale když se trefím při podřazení přímo do toho okna tak ani H...o, se dál nehne, ("přirovnal bych to k zásahu omezovače") |
Autor: | Jackiii [ 12 zář 2007 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Me tohle udelalo cca pred mesicem..a nejsem sam s kym sem mluvil..mohlo to byt i kvuli benzinu? |
Autor: | MV [ 12 zář 2007 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
mikeska: tak tohle jsem zažil před nějakým měsícem, přesně co popisuješ a dělalo to jen občas. Paráda při vjíždění do křižovatky nebo jízdě po městě - jsem se úplně bál šlápnout víc na plyn, protože jsem už čekal ty záškuby. Tehdy jsem udělal diagnostiku, uložený byly dvě chyby: lambda(nevím jestli chudá nebo bohatá směs) a čidlo TPS(polohy škrtící klapky). Nevím, jestli ta lambda s tím souvisela, spíš tam chyba byla od dřív, ale pro jistotu jsem rozpojil a prostříknul kontaktolem konektor. Pak jsem po diagnostice udělal test špatných kontaktů a LEDka blikla při manipulaci s kabeláží kolem TPS(ale víckrát už mi LEDka špatnej kontakt nehlásila). Tak jsem rozpojil oba konektory v motoru, kudy vedou dráty od TPS, prostříknul je a problém se škubáním se už nevyskytnul. |
Autor: | Jackiii [ 12 zář 2007 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
MV píše: tak tohle jsem zažil před nějakým měsícem, přesně co popisuješ a dělalo to jen občas. Paráda při vjíždění do křižovatky nebo jízdě po městě - jsem se úplně bál šlápnout víc na plyn, protože jsem už čekal ty záškuby.
Hele asi sem nebyl sam..kdo se bal slapnout na plyn? a nebylo neco s benzinem? kdyz to udelalo vice lidem.. Presne jak rikas..krizovatka..slapnes na plyn a auto hrklo a uplne vynechal plyn.. |
Autor: | Xan [ 13 zář 2007 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
mikeska píše: jak říká jiří, váha vzduchu tam není, jen MAP.
Aha pardon, nekoukl jsem do podpisu |
Autor: | angličák [ 14 zář 2007 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
To může bejt klidně i to čidlo polohy klapky, jak se zde píše...může mít vydřenou dráhu...stačí proměřit multimetrem, zda-li ma po celém zdvihu lineárně se měnící odpor... |
Autor: | mikeska [ 15 zář 2007 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak už je to vyřešeno, na vině byl snímač otáček, byl povolený a ještě k tomu zaoxidovaný kontakt. každopádně díky za cenné rady... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |