fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

motor vysazuje v určitých otáčkách
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12413
Stránka 1 z 1

Autor:  mikeska [ 12 zář 2007 11:06 ]
Předmět příspěvku:  motor vysazuje v určitých otáčkách

zdravím, chtěl bych se zeptat jestli se s tím už někdo setkal (a jak to řešil, nebo nápady jak vyřešit...), při zhruba 3900-4000 motor pravidelně vysadí, někdy jen 1-2 pořádně škubne a chytne se, jindy je uplně hluchý a je potřeba přeřadit (což není zrovna příjemné např. při předjíždění), jinak (až na kolísavé otáčky na volnoběh za studena) funguje v celém rozsahu bez problémů, jen kolem těch 4tis. blbne...

Autor:  Xan [ 12 zář 2007 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

Snizeny vykon motoru v tohle rozsahu otacek muze delat spatna vaha vzduchu. Uz se to tu i resilo.

Autor:  Jiří [ 12 zář 2007 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím ale on asi váhu vzduchu (MAF) nemá.Má jen (MAP).
Mě tohle dělaly špatné svíčky.Je pravda že v rozmezí 1900 ot až 2000 ot,ale úplně to samé.Vyměnil jsem za motorcrafty a volnoběh OK a to cukání taky zmizelo.

Autor:  mrazik [ 12 zář 2007 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

Cukani v urcitych otackach mi delali svicky nebo kabely. Tenkrat jsem vymenil oboji a cukani zmizelo.

Autor:  mikeska [ 12 zář 2007 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

jak říká jiří, váha vzduchu tam není, jen MAP. Kabely jsem měnil cca před měsícem za nové i se svíčkama (od původního majitele NGK, ted BERU;), filtry atd... chod motoru se zlepšil ale ta díra na 4t. zůstala. když to akceleruje postupně, tak to u 4t. několikrát škubne-vynechá, ale většinou se přehoupne a tahne dal až co může, ale když se trefím při podřazení přímo do toho okna tak ani H...o, se dál nehne, ("přirovnal bych to k zásahu omezovače")

Autor:  Jackiii [ 12 zář 2007 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

Me tohle udelalo cca pred mesicem..a nejsem sam s kym sem mluvil..mohlo to byt i kvuli benzinu?

Autor:  MV [ 12 zář 2007 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

mikeska: tak tohle jsem zažil před nějakým měsícem, přesně co popisuješ a dělalo to jen občas. Paráda při vjíždění do křižovatky nebo jízdě po městě - jsem se úplně bál šlápnout víc na plyn, protože jsem už čekal ty záškuby.
Tehdy jsem udělal diagnostiku, uložený byly dvě chyby: lambda(nevím jestli chudá nebo bohatá směs) a čidlo TPS(polohy škrtící klapky). Nevím, jestli ta lambda s tím souvisela, spíš tam chyba byla od dřív, ale pro jistotu jsem rozpojil a prostříknul kontaktolem konektor. Pak jsem po diagnostice udělal test špatných kontaktů a LEDka blikla při manipulaci s kabeláží kolem TPS(ale víckrát už mi LEDka špatnej kontakt nehlásila). Tak jsem rozpojil oba konektory v motoru, kudy vedou dráty od TPS, prostříknul je a problém se škubáním se už nevyskytnul.

Autor:  Jackiii [ 12 zář 2007 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

MV píše:
tak tohle jsem zažil před nějakým měsícem, přesně co popisuješ a dělalo to jen občas. Paráda při vjíždění do křižovatky nebo jízdě po městě - jsem se úplně bál šlápnout víc na plyn, protože jsem už čekal ty záškuby.


Hele asi sem nebyl sam..kdo se bal slapnout na plyn? a nebylo neco s benzinem? kdyz to udelalo vice lidem.. :?
Presne jak rikas..krizovatka..slapnes na plyn a auto hrklo a uplne vynechal plyn..

Autor:  Xan [ 13 zář 2007 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

mikeska píše:
jak říká jiří, váha vzduchu tam není, jen MAP.


Aha pardon, nekoukl jsem do podpisu :oops:

Autor:  angličák [ 14 zář 2007 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

To může bejt klidně i to čidlo polohy klapky, jak se zde píše...může mít vydřenou dráhu...stačí proměřit multimetrem, zda-li ma po celém zdvihu lineárně se měnící odpor...

Autor:  mikeska [ 15 zář 2007 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

tak už je to vyřešeno, na vině byl snímač otáček, byl povolený a ještě k tomu zaoxidovaný kontakt. každopádně díky za cenné rady...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/