fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

teplota motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12452
Stránka 1 z 1

Autor:  Mike.M [ 14 zář 2007 12:17 ]
Předmět příspěvku:  teplota motoru

Nazdarec. mam taky maly problemek. Kdyz jedu autem tak se mi nezahriva a rucicka ukazuje pod ten bily ctverecek. no ale z pruduchu jde velice teply vzduch. Pak sem si ale po par desitkach KM vsim ze uz ukazuje normal M. No myslel jsem ze je to nejake divne. Ale ted se mi stalo, ze rucka neukazovala nic a pak najednou rychle a plynule vyletla na M asi behem 2s. Aniz bych najel na nejakou duru nebo neco, kde by mohl kontak se spojit. Zkousel jsem po nejake jizde sahat i na naporovy chladic, ale ten byl normalne letni, takze termostat to asi nebude. Mate nejake napady cim to muze byt? Jo a taky se mi stalo ze na delsi plynulejsi jizdu a 5.RS zase klesne rucicka pod bily ctverecek. Ale jak rikam naporovy chladic neni horky tak prez nej kapalina nejde.

Autor:  Wizzy [ 14 zář 2007 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

noo, podíval bych se, jak vypadá čidlo pro budík. Je na tělese termostatu, vlevo dole, je tam docela "zašité". Napadlo mě, jestli ti náhodou trošku neteče chladící kapalina kolem termostatu a nestéká třeba do konektoru toho čidla a pak to takhle může blbě ukazovat. Jinak zkontrolovat ten konektor, případně vyčistit, zkontrolovat kabel od něj.

Autor:  Mouse [ 14 zář 2007 13:41 ]
Předmět příspěvku: 

no a nemůže to bejt třeba taky jenom ten ukazatel teploty?(budík)

Autor:  Wizzy [ 14 zář 2007 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

Může. Ale ještě jsem neslyšel o nikom, komu by odešel budík, zato problém s čidlem, drátem, konektorem je tu dvakrát do měsíce.

Autor:  Mike.M [ 14 zář 2007 15:35 ]
Předmět příspěvku: 

No kuknu na to. Ono ten budik jde. nekdy to ukazuje dobre jindy neukazuje vubec. Me i napadlo ze kdyz sem zkusl ten naporovy chladic, esi nemoh treba vychladnout. zkousel jsem jen to jemne zebrovani po jizde, a to preci rychle odvadi teplo, tak mozna to bude termostat to ochlazovani motoru pri tahle plynule jizde. Spise me zarazi ze rucicka dlooouho nic a pak behem 2-4s vyleze do normalu.

Autor:  Mouse [ 14 zář 2007 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Může. Ale ještě jsem neslyšel o nikom, komu by odešel budík, zato problém s čidlem, drátem, konektorem je tu dvakrát do měsíce.
no já jenom píšu vlastní poznatek protože mě odešel ten budík no to už jedno protože my předevčírem nějakej kreten zrušil čumák na mém autí,ale naštěstí už zítra bude opravené

Autor:  Pa9 [ 15 zář 2007 06:38 ]
Předmět příspěvku:  .

mi prozmenu neukazuje vubec jenom kdyz je to nad normal tak rafika vystreli chci se zeptat to cidlo je promeny adpor nebo naky polovodic chtel sem ho promerit a nic jen pro jistotu at vim ze to je cidlo co blbne

Autor:  jura-jx2 [ 24 zář 2007 14:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: teplota motoru

Mike.M píše:
Nazdarec. mam taky maly problemek. Kdyz jedu autem tak se mi nezahriva a rucicka ukazuje pod ten bily ctverecek. no ale z pruduchu jde velice teply vzduch. Pak sem si ale po par desitkach KM vsim ze uz ukazuje normal M. No myslel jsem ze je to nejake divne. Ale ted se mi stalo, ze rucka neukazovala nic a pak najednou rychle a plynule vyletla na M asi behem 2s. Aniz bych najel na nejakou duru nebo neco, kde by mohl kontak se spojit. Zkousel jsem po nejake jizde sahat i na naporovy chladic, ale ten byl normalne letni, takze termostat to asi nebude. Mate nejake napady cim to muze byt? Jo a taky se mi stalo ze na delsi plynulejsi jizdu a 5.RS zase klesne rucicka pod bily ctverecek. Ale jak rikam naporovy chladic neni horky tak prez nej kapalina nejde.
mně to dělalo naprosto to samý. Vyměnil jsem čidlo a vše ok. V auto kelly asi 230, když je voda studená, nemusíš ani vypouštět vodu.

Autor:  Mike.M [ 27 zář 2007 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tak nove poznatky, kdyz jedu dlouho a rucicka je dole tak sem zastavil a vyzkousel. Dadoba na chladici kapalinu je zimna, naporovy chladic a trubky k nemu jsou ale horke, to mi nedava smysl preci. Nemuzete nekdo pomoct?

Autor:  jardavm [ 05 říj 2007 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

Jak to tady čtu, tak na 90% máš v háji čidlo pro teploměr, jak je popsal Wizzy. Já to staré zahříval a měřil (je to odpor) a naměřil: při 20 st. 1700 ohm, (nové 650), při 50 st nekonečno (nové 300) a při téměř varu - cca 95 st. 60 ohm, nové 70 ohm. Rafička se mi chovala stejně jak tobě. Dlouho nic a pak najednou jela nahoru. Naměřená hodnota teploty pak logicky závisela pouze na odporu čidla. A ta uvedená cena odpovídá, takže podle mě není o čem přemýšlet :-D Jenom ti doporučím trubkový klíč, je tam opravdu dost mizerný přístup.

Autor:  onysx [ 07 říj 2007 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

Musím jen podpořit.To čidlo bude v háji.Škoda že jsem neznal já Auto kelly když mě exlo.Cena ve Fordu 640,- :cry:

Autor:  Mike.M [ 08 říj 2007 08:15 ]
Předmět příspěvku: 

No tak opet nove poznatky. Aniz bych s tim neco delal, je tyden zatim vse OK. Takze to zatim necham. Uvidime priste.

Autor:  metel [ 20 říj 2007 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

K tvemu novemu poznatku ja bych aspon skusyl prostřiknout kontaktolem kontaktíky , ale nevědět kolik ma motor teplutku "nevím nevím" ja měl ten samy proklemek sice už mi to neměřilo když jsem to koupil a vyměna čidla pomohla, sice ten přístup k čidlu je horší

Autor:  potoks [ 21 říj 2007 02:32 ]
Předmět příspěvku: 

jj cidlo pro budik.. me delalo to same, nekdy slo jak ma, nekdy to blblo a rucka skakala z bileho na normal.. jak pise wizzy, je na telese termostatu, zespodu.. docela blbej pristup

Autor:  Buchtič [ 24 říj 2007 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Je normální, když je teplota po zahřátí cca na úrovni písmene N, tj. mezi N a červeným pásmem?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/