fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Chlazení Escort 1,8 16V 77kw
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12527
Stránka 1 z 1

Autor:  pufajs [ 18 zář 2007 14:27 ]
Předmět příspěvku:  Chlazení Escort 1,8 16V 77kw

Zdar forďáci,
zkuste poradit: Nedávno mi Escort začal v koloně vařit.Nespínal ventilátor,vyměnil jsem termočidlo ( s nim i hadici,protože jsem jí tim zmršil). Při zkoušení spínal normálně za L. Při jízdě ale začal spínat už před R a včera v koloně pro změnu vůbec. Jenže druhej den zas spínal normálně.Čidlo ale vadný neni,kontakty se zdaj bejt v pořádku. Nevíte někdo , jestli nespíná přes relé? Nebo čim jinim by to mohlo bejt ( krom motoru ventilátoru)? Dík

Autor:  Wizzy [ 18 zář 2007 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

Termosta je ok?

Autor:  futura [ 19 zář 2007 08:37 ]
Předmět příspěvku: 

Ze kontakty v cidle vypadaj ok, neznamena, ze cidlo maka taky ok. Ale je mozny, ze ti dali cidlo s jinou spinaci teplotou, jsou minimalne dve, ne-li tri, potom se to ukaze i na teplomeru, ze to spina jinak, na jinym pismenku, nez byl clovek zvyklej. Teoreticky muzes tohle cidlo hodit do hrnce s vodou, napojit na nej merak a povarit. Zjistis, jestli sepne pri psany teplote, mela by bejt vyrazena na sestihranu nekde. Porovnej si udaje s tim starym cidlem. Jinak pres rele nektery sahatry spinany jsou podle schematu, ale jsou i bez rele, u mne to pri vetsi sahare svarilo kontakty, tak jsem rele dobastlil.

Autor:  pufajs [ 19 zář 2007 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
Ze kontakty v cidle vypadaj ok, neznamena, ze cidlo maka taky ok. Ale je mozny, ze ti dali cidlo s jinou spinaci teplotou, jsou minimalne dve, ne-li tri, potom se to ukaze i na teplomeru, ze to spina jinak, na jinym pismenku, nez byl clovek zvyklej. Teoreticky muzes tohle cidlo hodit do hrnce s vodou, napojit na nej merak a povarit. Zjistis, jestli sepne pri psany teplote, mela by bejt vyrazena na sestihranu nekde. Porovnej si udaje s tim starym cidlem. Jinak pres rele nektery sahatry spinany jsou podle schematu, ale jsou i bez rele, u mne to pri vetsi sahare svarilo kontakty, tak jsem rele dobastlil.


No s předchozim čidlem to nesrovnám,bylo tam jednorychlostí bůhví z čeho! A spínat by mělo min. při 95 , schválně jsem koupil studenější(z modelu 95 vejš). Zkusim to nějak proměřit,dík.Temostat je ok.

Autor:  futura [ 19 zář 2007 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

Cemu rikas jednorychlostni cidlo? Jestli jsi koupil studenejsi, tak by asi melo spinat driv,ne? Pri mensi teplote, takze rucicka i niz. Hlavni je, ze to nahazuje, celkem bych ani neresil v kolika stupnich, vsechny varianty by mely bejt nejak ramcove akceptovatelny. Pokud to zapne, rucicka o kousek sleze a vypne to, tak to maka a je to fajn.

Autor:  pufajs [ 19 zář 2007 15:11 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
Cemu rikas jednorychlostni cidlo? Jestli jsi koupil studenejsi, tak by asi melo spinat driv,ne? Pri mensi teplote, takze rucicka i niz. Hlavni je, ze to nahazuje, celkem bych ani neresil v kolika stupnich, vsechny varianty by mely bejt nejak ramcove akceptovatelny. Pokud to zapne, rucicka o kousek sleze a vypne to, tak to maka a je to fajn.


Jednorychlostní - dva vývody, dvourychlostní - 4 vývody. Na klima je dvourychlostní. Kdyby to spínalo spolehlivě pořád,tak to neřešim. Ale stalo se mi,že neseplo vůbec.To už byl pařát v červenym poli.Jezdí s tim hlavně žena s baby,tak jsem trochu na trní.

Autor:  futura [ 19 zář 2007 16:55 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak, to ctyrvyvodovy jsem videl, kdyz mi ho chteli vnutit misto myho jednodussiho. Pokud nespina pokazdy tak bych taky byl nervni, to potom zkusit fakt povarit a kdyz cidlo bude funkcni furt, tak zkouset asi elektriku . nic jinyho me nenapada. Ale jestli mas to dvourychlostni, tak musis mit tutove rele, takze tam bych asi hledal problem, me obcas nespinalo na svetlech, kdyz se poklepalo, tak seplo.Takze mozna neco takovyho.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/