fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výměna motoru escort
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12619
Stránka 1 z 1

Autor:  Krazy [ 23 zář 2007 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Výměna motoru escort

Ahoj, nemáte někdo zkušenost ohledně překopání motoru na toto auto?Jedná se o escorta cabrio 1997,chtěl bych tam napasovat motor z RS 2000(původně tam mám 1.4).Jestli nevíte co je třeba všechno předělat aby to fungovalo(poloosy,převodovka,elektrika atd.)Předem dík za odpovědi.

Autor:  angličák [ 23 zář 2007 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

Ideální cesta je tam nacpat motor + převodovky + poloosy + brzdy + elektrika...rS motor má jinou elektriku než bytek produkce - dvě zapalovací cívky atd..takže tak...prostě vyměnit vše...včetně kulisy razení...jo a ještě čerpadla paliva

Autor:  Krazy [ 23 zář 2007 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Takže nejideálnější je sehnat nějakou totálku na zadek,a komplet to překopat,že?

Autor:  angličák [ 23 zář 2007 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

Třeba i tak...

Autor:  crazyape [ 23 zář 2007 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

A co do XR3i z RS to je to same co?

Autor:  angličák [ 23 zář 2007 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

Mezi 130 HP Xr3i a RS je jediný rozdíl - motor + motorová elektrika, zbytek hardware je stejnej...možná ještě držáček motoru a nějaké blbinky...a nepodstatnosti...

Autor:  crazyape [ 23 zář 2007 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, a za kolik se da sehnat motor z RSa? nebo je lepsi udelat GO stavajiciho? Tlaky nevim, ted je menene tesneni pod hlavou,zabrousene ventily ale cvaka to cvaka :( to me na nem sere ze je hlucnej jak svina....

Autor:  angličák [ 23 zář 2007 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

To záleží na tobě, pokud ti mlátí hydra a nechceš to nějak pokoutně ladit, tak to levné nebude, hydroštely nejsou zrovna za pár kaček ...nevím teď přesně ale hydra vycházejí na cca 400 Kč/ks x 16
Plus nevím jak je a tom tvůjspodek - změřit tlaky a tak.

Motor z RS já třeba prodávám za cca 10 - 12 000 podle toho co všechno k němu je...základ je s elektrikou, RJ, pojistkovkou a vůbec skoro vším...

Nevím, to jekaždého volba co chce a co ne...RS motor je oproti XR o dost jiný level..

Autor:  crazyape [ 23 zář 2007 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Hlava srovnana je,tesneni nove taky je. kdyz tomu davam tak je to potom znacne hlucnejsi.

Autor:  Krazy [ 24 zář 2007 07:29 ]
Předmět příspěvku: 

Mi ten motor nabízí asi tak kolem 5000,- ale asi bez rj a elektriky.Takže lepší by teda bylo ho vzít z xr3?Tam je ale taky třeba zase novou rj pro xr3, převodovku aspol.nebo to bude sedět?

Autor:  Wizzy [ 24 zář 2007 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

Každý typ mpotoru má jinou řídící jednotku. Takže s výměnou motoru musíš měnit i ji, jinak ti to nepojede, nebo pojede blbě. Při výměně např. 1.6 za 1.8 je výhoda, že ty Zetecy mají elektriku stejnou, takže se prohodí motor, jednotka a vrčí se dál. (v ideálním případě). Při přehazování čehokoli jiného (1.3, 1.4, dvoulitr) se musí překopat i elektrika - a vytahovat nedestruktivně kabely je celkem porod.
Takže změna motoru - ano, ale jedině s komplet elektrikou, jednotkou a veškerou bižuterií kolem toho.

Autor:  LeMans [ 24 zář 2007 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

ještě bych dodal, že není ŘJ jako ŘJ a i u 1,6 na 1,8 se může vyskytnout drobný problém s elektrikou - edis (zapalování) může být v tvém autě integrovaný v ŘJ a u motoru z druhého auta tomu bude naopak a je tu problém - naštěstí ho lze vcelku levně a efektivně vyřešit tím, že vyměníš paměť ve tvé stávající ŘJ za 1,8 ŘJ a frčíš :)
Na tohle řešení daného problému i kontakt na člověka, co tyhle prohozy dělá jsem přišel díky Futurovi, za což mu tímto mockrát děkuju.

Autor:  LeMans [ 24 zář 2007 09:08 ]
Předmět příspěvku: 

A ještě jedna velmi důležitá věc - s takovou překopávkou nebudeš moct normálně jezdit, neuděláš stk, možná u někoho hodně známého, kterému doneseš jen značky a velký techničák. nebudeš moct auto prodat, protože nebude sedět evidenčka a i mírně znalý policista pozná na první pohled rozdíl, za což tě nemine minimálně pokuta, ne li něco horšího. Takže je docela od věci si takovouhle překopávku dobře rozmyslet.

Autor:  angličák [ 24 zář 2007 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

LeMans píše:
A ještě jedna velmi důležitá věc - s takovou překopávkou nebudeš moct normálně jezdit, neuděláš stk, možná u někoho hodně známého, kterému doneseš jen značky a velký techničák. nebudeš moct auto prodat, protože nebude sedět evidenčka a i mírně znalý policista pozná na první pohled rozdíl, za což tě nemine minimálně pokuta, ne li něco horšího. Takže je docela od věci si takovouhle překopávku dobře rozmyslet.


no, to bych netvrdil, jse zde jisté řešení....

Autor:  LeMans [ 24 zář 2007 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

tak ted mě napadlo jediné řešení - sehnat si papíry na kabriolet 1,8 a udělat na něm přestavbu karoserie a případně motoru, pak by to šlo...
Ale jen překopat fyzicky a bez obav jezdit určitě nemůže.. narozdíl od někoho, kdo udělá přestavbu třeba z 1,6 na 1,8 apod...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/