fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

volnoběh
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=12645
Stránka 1 z 1

Autor:  jhsoft [ 24 zář 2007 13:44 ]
Předmět příspěvku:  volnoběh

Ahoj, mám problém s escortíkem. S autem jsem cca týden nejezdil a zřejmě vyplivla baterka..dobil jsem ji a nyní po nastartování padají otáčky při volnoběhu tak na cca 300 -400...někdy motor i chcípne...nevíte někdo čím by to mohlo být? Někde jsem četl, že po odpojení baterie se musí restartovat ŘJ.Jak na to?Díky za vaše rady..

Autor:  enjoy [ 24 zář 2007 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

nastartuj,drz 1200ot. ,pak se jed 10km projet.tot vse.

Autor:  enjoy [ 24 zář 2007 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

drz tech 1200ot cca 2 minuty,pak se jed projet :D

Autor:  jhsoft [ 24 zář 2007 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

už jsem na tom najel cca 150 km a pořád nic..je fakt, že jsem nezkoušel držet ty dvě minuty těch 1200 otáček...vyzkouším a dám vědět.
Díky moc

Autor:  jhsoft [ 25 zář 2007 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem to udělal podle návodu...odpojil baterku...po znovuzapojení jsem nechal chvíli běžet motor, poté jsem držel 2 minuty 1200 otáček...najel v provozu cca 10 km...to vše na jedno nastartování.Nyní když nastartuju otáčky se drží na cca 1100..když vyřadím za jízdy otáčky spadnou na 400-500,..když uplně zastavím drží se tak na 900...otázka zní?Srovná se po to určitých km? Nebo to bude pořád padat na těch 400-500?2x mi to při j ízdě chcíplo:(

Autor:  Hans2 [ 10 říj 2007 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim, mám na káčku následující problém s volnoběhem: při zahřátí motoru mi začnou poměrně výrazně kolísat otáčky, ale motor nechcípá. Pokud prošlápnu plyn tak se otačky zvednou a drží, ale poměrně vysoko a spadnou až poté co zmáčknu spojku, pak zase kolísají. Při jízdě je vše ok, motor táhne dobře. Pokud jste se s tímto jevem někdo setkal nebo měl návrh na řešení tak napište, děkuji.

Autor:  petansvatos [ 11 říj 2007 12:01 ]
Předmět příspěvku: 

Hans2 píše:
Zdravim, mám na káčku následující problém s volnoběhem: při zahřátí motoru mi začnou poměrně výrazně kolísat otáčky, ale motor nechcípá. Pokud prošlápnu plyn tak se otačky zvednou a drží, ale poměrně vysoko a spadnou až poté co zmáčknu spojku, pak zase kolísají. Při jízdě je vše ok, motor táhne dobře. Pokud jste se s tímto jevem někdo setkal nebo měl návrh na řešení tak napište, děkuji.


jhsoft píše:
tak jsem to udělal podle návodu...odpojil baterku...po znovuzapojení jsem nechal chvíli běžet motor, poté jsem držel 2 minuty 1200 otáček...najel v provozu cca 10 km...to vše na jedno nastartování.Nyní když nastartuju otáčky se drží na cca 1100..když vyřadím za jízdy otáčky spadnou na 400-500,..když uplně zastavím drží se tak na 900...otázka zní?Srovná se po to určitých km? Nebo to bude pořád padat na těch 400-500?2x mi to při j ízdě chcíplo:(


(Za 1. nepatří to náhodou do jíný kat.?) nepatří-spletl jsem se...njn to sou starosti :roll:

a za 2. mě to dělalo auto taktéž. A dost lidí, spíše většina mi tu řekla že je to volnoběžnej ventil. Vyčistit, případně vyměnit za novej. Není to tak dávno co jsem to tu řešil. Zkuste mrknout do sekce Volnoběh, bude to někde na začátku.

P.S.: je možný že to může dělat x dalších věcí, ale vyčištění v-ventilu je asi nejmíň nákladný. Zkuste pohledat na foru,je to celkem čestvě oživeny téma-i když ten vyhledávač stojí za... :wink: :lol:

Autor:  petansvatos [ 11 říj 2007 12:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh

jhsoft píše:
Ahoj, mám problém s escortíkem. S autem jsem cca týden nejezdil a zřejmě vyplivla baterka..dobil jsem ji a nyní po nastartování padají otáčky při volnoběhu tak na cca 300 -400...někdy motor i chcípne...nevíte někdo čím by to mohlo být? Někde jsem četl, že po odpojení baterie se musí restartovat ŘJ.Jak na to?Díky za vaše rady..


P.S.: bylo by dobrý napsat co máš za auto a jakej motor. Kluci ti tu pak poraděj kde co máš přibližně hledat. A pokud máš víc času, tak stojí za to si tu většinu věcí pročíst, jsou tu užitečný informace a odkazy.(to jen tak)

Autor:  Hans2 [ 11 říj 2007 12:30 ]
Předmět příspěvku:  to petansvatos

Nevím proč by to měla být jiná kategorie, řeším problém s volnoběhem a toto je kategorie volnoběh

Autor:  futura [ 11 říj 2007 12:48 ]
Předmět příspěvku: 

Hansi, ta 1,3 ma tusim jednobodovej vstrik,ne? Co vim, tak by to potom melo mit na rizeni volnobehu krokovej motorek a ne ventil.Co jsem podobnej system videl u jiny znacky, je to haklivy na cistotu, promazani, kontakty, proste to musi bejt perfektne funkcni, jinak to blbne. Akorat to rozebirani a prace s tim, zlatej ventil a klapka. Pocitam, ze v chytry knizce na tenhle motor by tenhle proces mel bejt dost dobre popsanej, aspon ja to delal podle Etzolda a kupodivu to funguje.

Autor:  Hans2 [ 11 říj 2007 17:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem vyčistil ten ventil volnoběhu restartoval řídící jednotku, ale zlepšení nenastalo. Na celém problému mě nejvíce zaráží to, že nestálost volnoběhu se aktivuje sešlápnutím spojky. Pokud nezmáčknu spojku tak motor běží jako na sytič(vyšší otáčky). Je spojka propojena s řízením motoru?

Autor:  petansvatos [ 12 říj 2007 08:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: to petansvatos

Hans2 píše:
Nevím proč by to měla být jiná kategorie, řeším problém s volnoběhem a toto je kategorie volnoběh


Sorry, já myslel napřed...prostě chybička se vloudila...

P.S.: ten zbytek ohledně toho ventilu byl pro toho 1. ... v o Kačkách nevím zhola nic..a o fordech jen něco víc než obyč smrtelník...i díky tady Futurovi :wink:

Takže sorry, jsem poslední dobou nějakej zmatenej :?

Autor:  Hans2 [ 12 říj 2007 08:56 ]
Předmět příspěvku: 

v pohodě mě se to stává taky :D

Autor:  petansvatos [ 12 říj 2007 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

Hans2 píše:
v pohodě mě se to stává taky :D



Dík za pochopení :wink:

Autor:  Hans2 [ 13 říj 2007 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě bych měl dotaz na volnoběžný ventil. Jestliže ho odmontuji a fouknu do jedné z děr tak bych ho neměl profouknout, že. Ventil by měl být uzavřený a po napojení na zdroj by se měl otevřít. Takle jsem pochopil fungování tohoto ventilu, můžete mi potvrdit tuto myšlenku :smt102

Autor:  Wizzy [ 13 říj 2007 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

To jsem si myslel taky, ale v praxi - aspoň u mě - je pístek toho ventilu v odpojeném stavu tak nějak uprostřed. A jelikož je funkční, tak je to asi správně. On se totiž neotvírá a nezavírá plynule, ale kmitá, elektrotechnicky řečeno s proměnnou střídou, a tím reguluje množství vzduchu.

Autor:  Hans2 [ 20 říj 2007 12:35 ]
Předmět příspěvku:  volnoběh vyřešen

Tak sem již vyřešil probléms volnoběhem. Nakonc bylo špatné výčko oleje, tak jsem koupil nové (560 Kč u Forda) a vše je zase v pořádku. Takže kdo máte podobné problémy nejdříve se podívejte, zda někde motor nepřisává vzduch (u mě přisával přes to víčko oleje).

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/