fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Diagnostický konektor
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=1287
Stránka 1 z 1

Autor:  Bobo [ 28 pro 2004 20:04 ]
Předmět příspěvku:  Diagnostický konektor

Mam ford escort 1.6 16V 1999, muze mi nekdo poradit kde bych nasel diagnostický konektor a jestli si muzu udelat tu diagnostiku jak je tu popisovana pomoci te diody? V prostoru pobliz nadrzky odstrikovace mam jakesi dva volne kabely zakoncene nejakymi koncovkami, ale nevim jestli to je ten diagnosticky konektor.

Autor:  Michal-MS [ 07 led 2005 23:51 ]
Předmět příspěvku: 

Jo to by mne taky zajímalo, já mám ale ropáka (TD) a ten konektor mám ve sloupku u spolujezdce pod přihrádkou v prostoru na nohy. Je to pod takovou plastovou krydkou, vede tam několik drátů taže neví náhodou někdo který je od čeho?
[/code]

Autor:  Bobo [ 08 led 2005 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ten diagnostický konektor jsem našel, je skutečně u spolujezdce a má 16 pozic, zajimalo by me jak teda udelat tu diagnostiku pomoci diody. Nevi to nekdo?

Autor:  mrazik [ 08 led 2005 12:40 ]
Předmět příspěvku: 

Bobo ta zásuvka se 16 PINy je na OBD2, ale zkus se nejdříve podívat, jakou máš řídící jednotku, zda EEC-IV nebo EEC-V. Jednotka je u pravé nohy spolujezdce dole po odklopení trojuhelníkového plastu - jeden plastový šroubek stačí pootočit, pak vyndat a následně te n plast s trouchou síly vycvakneš. Oznašení jednotky je napsáno přímo na ní.
Pokud máš EEC-IV, lze jednotku vyblikat pomocí LED diody, jen se musí LED připojit přímo na diagnostické kontakty řídící jednotky (PIN 48,17). Popisuje to JSMACH tady - http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=44&postdays=0&postorder=asc&start=20 v dolní části.

Autor:  Nagant [ 08 led 2005 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

Poradí někdo, kde sehnat samotný OBD-2 Male konektor, a to za rozumnou cenu? Rád bych si spáchal nějakou diagnostiku. Díky.

Autor:  Ondrej [ 09 led 2005 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

zkus to nejdriv odskouset, tak ze draty strcis rovnou do toho konektoru, a az ti to bude fungovat tak si poridd konektor.

Autor:  Návštěvník [ 10 led 2005 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli jsem to dobře pochopil, tak sestavení té diagnostiky je poměrně jednoduché. Když už to zapojím, jak se test odstartuje? Sám? Má být motor vypnutý nebo zapnutý?

Autor:  Bobo [ 10 led 2005 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

Ten test se provadi bez spouštěni motoru a pak i za chodu, bez spuštěni ti to vypise jenom obsah ridici jednotky, podrobnej postup ti muzu poslat na mail, mam to v pocitaci ofocene a nechce se mi to cele opisovat.

Autor:  Zdechlina [ 10 led 2005 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, mohl bys mi prosím poslat také ten návod na mail??? pavel.zemlicka@seznam.cz

Autor:  Návštěvník [ 10 led 2005 22:36 ]
Předmět příspěvku: 

OBDII konektor sa da zohnat napr. www.kike.sk www.id2.cz.

Autor:  Hop377 [ 10 led 2005 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

Sorry to som bol ja nebol som prihlaseny. Bez problemov sa tam da kupit ten konektor.

Autor:  Návštěvník [ 11 led 2005 08:32 ]
Předmět příspěvku:  To Bobo

To Bobo: Prosím Tě, jestli můžeš, pošli mi to na mmm.333@seznam.cz. Díky moc. Jinak předpokládám, že to jde i bez konektoru, ještě jsem to neměl otevřený, ale počítám, že tam ty dráty budou držet samy.

Autor:  Nagant [ 11 led 2005 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, vím že na www.id2.cz ho mají. Ale mně se pořád zdá, že když to hódně přeženu, tak 150 Kč je maximum, co jsem za takový konektor ochoten dát. Podle mně to má reálnou cenu tak 70 Kč. A to mně tu znáte, že jsem ochoten nějaké peníze třeba v servisu vydat, aby mé auto bylo v cajku.

Autor:  Návštěvník [ 11 led 2005 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

Muzem mi to Bobo taky poslat na email frajter@seznam.cz predem ThX

Autor:  Návštěvník [ 11 led 2005 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

To Nagant: Presne tak, kdyby to stalo dve stovky, tak to taky koupim. bude to jen odlitek z plastu a trochu kovu.

Autor:  Michal-MS [ 15 led 2005 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

Když jsem pročítal přízpěvky ve fórech, tak se tam popisujou vesměs diagnostiky přes LEDKU- jednotky EEC-IV.
Já mám jednotku typu EEC-V a v motorovém prostoru je pouze dvou pinový konektor z červenou krytkou. Když na něm měřím napětí tak po otočení klíčku naměřím 10,732V.
Takže se ptám jestli jde nějak jednoduše provést diagnostika u Jednotky EEC-V, nebo je potřeba spešl vercajk. :?:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/