fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Při startování musím trochu přišlápnout plyn
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13039
Stránka 1 z 2

Autor:  Bobo [ 19 říj 2007 01:25 ]
Předmět příspěvku:  Při startování musím trochu přišlápnout plyn

Chtěl bys se zeptat jestli je normální že bezprostředně při nastartování musím trochu ťuknout do plynu aby se chytil jakoby sitič, pokud to neudělám motor se dusí kolem 200 ot, nebo chcípne

Autor:  mposchl [ 19 říj 2007 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

co ja vim, sytic tohle nema, ridi to ridici jednotka podle udaju v cidlech...myslim, ze by to melo naskocit normalne bez plynu, teda ja nemam uplne super motor, ale nastartuje to bez plynu kdykoliv...myslim, ze bys mel pozorovat jeste dalsi problemy...

deje se to stale, nebo jen za studena?
chcipa to treba i na krizovatce, nebo jenom pri startovani?
neklepe ti v tom neco?(to by mohly byt hydrostely)
jak jsou stare svicky/kabely?

atd...

Autor:  enjoy [ 19 říj 2007 16:00 ]
Předmět příspěvku: 

MAF.

Autor:  RRoman [ 19 říj 2007 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to dělal volnoběžnej ventil.Stačilo ho vyčistit.

Autor:  Bobo [ 20 říj 2007 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ventil jsem čistil, měl jsem ho v ultrazvukové pračce, ještě jsem ho pošteloval tím šroubkem, zlepšilo se padání otáček, ale to startování je stejné. Jinak auto jezdí dobře, nijak jinak se to neprojevuje, maf si myslím že to nebude, to by se projevilo i jinak. Možná lambda.
Jinak jsem vytáhl čidlo teploty pro RJ, byl na něm takový povlak, tak jsem ho vyčistil hadříkem se zubní pastou, a mam pocit že šla dolů spotřeba, ještě to nemůžu úplně posoudit, ale na půl nádrže jsem najel asi 350 km.Předtím na celou tak 500 km

Autor:  Bobo [ 20 říj 2007 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

Jo ještě jsem zapoměl dodat, že to startovaní s plynem musím dělat spíš jenom za studena, Pokud je pořádně zahřátý motor tak můžu i bez plynu

Autor:  Wizzy [ 20 říj 2007 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus si proměřit čidlo polohy škrtící klapky, jestli má spojitý průběh a neobjevují se nějaké skoky právě kolem té zavřené polohy.

Autor:  George V. [ 24 říj 2007 13:24 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mně to už začalo dělat taky. Za studena nastartuju, motor na chvilku vyběhne na 2000ot a ve chvíli, kdy by měl spadnout na "zahřívacích" cca 1200 chcípne. Už jsem se pro jistotu objednal do autodílny; nastínil jsem jim problém a prý, že je to čidlo teploty chladící kapaliny. Nedalo mit to, odpojil jsem konektor tohoto čidla, důkladně prostříkal kontoxem, několikrát zacvaknul, vycvaknul. Pro jistotu jsem totéž udělal s konektorem čidla teploty nasávaného vzduchu a MAFu. A výsledek... Už dvakrát ze dvou pokusů jsem nastartoval normálně...

Autor:  Bobo [ 07 led 2008 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

Asi koupim ten volnobeznej ventil, na MJauto maji nejakej siemenc tusim ze za 2600 s dph

Autor:  George V. [ 08 led 2008 07:06 ]
Předmět příspěvku: 

A zkusil jsi proměřit čidlo teploty chladící kapaliny pro ŘJ? Je to záležitost na 5 minut a stačí Ti obyčejný multimetr. Při 0st má čidlo kolem 100kohm, při zahřátém motoru na provozní teplotu kolem 3kohm. Jinak tohle čidlo stojí u Elitu asi 270kč, což je proti volnoběžnýmu ventilu celkem úspora... :D

Autor:  Bobo [ 08 led 2008 11:54 ]
Předmět příspěvku: 

cidlo teploty pro RJ mam novy to jsem preventivne taky vymenil

Autor:  George V. [ 08 led 2008 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

...tak dej vědět, jak jsi dopad. Já mám taky tenhle problém, akorát momentálně to zas dalo na chvíli pokoj (objednal jsem se s tím totiž zase do servisu :D );už potřetí za sebou jsem teď nastaroval bez problémů - při 0 a 3st.

Autor:  Bobo [ 08 led 2008 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

ono to az tak moc nevadi, ale proste jak je to studene a startuju tak musim tuknout do plynu aby to vylítlo rekneme na 1500 ot a uz to drzi. Jeste se mi stáva ze kdyz jedu a vyradim tak mi nekdy otacky padnou na 500, nekdy drzi tech asi 1000 ( pri pohybu). Tak proste zkusim tan vol.velnit a uvidim

Autor:  George V. [ 08 led 2008 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

...hmm, tak to bude opravdu spíš ten volnoběžnej ventil. Mně to chcíplo vždycky jenom na poprvé (ani plynem jsem tomu moc nepomoh, protože to chcípalo takřka okamžitě), napodruhé jsem nastartoval už normálně; myslel jsem, že je to teplotní čidlo, ale to je OK, tak teď už nevím. Volnoběžňák mne taky napad, ale dělá to jen za studena při prvním startu, jinak otáčky drží v pohodě... No ještě to budu muset nechat uzrát.

Autor:  PH [ 08 led 2008 16:05 ]
Předmět příspěvku: 

mne to v sirce dela obcas to same. prvni nastartovani - chip, pak podruhe a uz to drzi bez problemu. Dela to uz delsi dobu, nezhorsuje se (spis se to posledni dobou zplepsilo) tak to neresim

Autor:  Bobo [ 08 led 2008 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

me to prave dela taky jen za studena, kdyz je motor zahraty tak nastartuje bez plynu a vpohode otacky byublaj kolem tech 750

Autor:  George V. [ 09 led 2008 06:42 ]
Předmět příspěvku: 

Kolem 750??? Volnoběžný otáčky mají být plus - mínus 900; takže další bod pro volnoběžňák...

Autor:  Nagant [ 09 led 2008 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

No, já musím, hlavně teď v zimě, po nastartování maličko přidat plyn (jen do něj ťuknout), aby auto začlo dobíjet.
Vidím to ale na kontrolce dobíjení. A po tom přidání přidá osvětlení interiéru na jasu (a už drží). Pokud bych to neudělal a šel čistit skla, auto se začne dusit a klepat. Ale volnoběh klesne, resp. kolísá, relativně málo.
Předpokládám, že se tím přidáním dopne klínový řemen. Jinak bez problémů.

Autor:  Jindra Spíchal [ 09 led 2008 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

Bobo píše:
me to prave dela taky jen za studena, kdyz je motor zahraty tak nastartuje bez plynu aMě to dělalo podobně a jak jsem od tebe vyměnil gumu odvětráváni klik. skříně je po problému. vpohode otacky byublaj kolem tech 750

Autor:  Jindra Spíchal [ 09 led 2008 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

Kruci já jsem to napsal nějak dohromady.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/