fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1,6 ZETEC nejde nastartovat http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13141 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | dury2 [ 24 říj 2007 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | 1,6 ZETEC nejde nastartovat |
Zdravím, prosím o radu. Mám 1,6 ZETEC svíčky hážou jiskru, palivo mi do motoru jde ale auto ne a ne nastartovat. Ani na laně to nejde roztáhnout. Rozvody jsou v pohodě. Jak se projevuje imobilizér u fordu? Je to jako u VW ( chytne a chcípne)? Dioda u hodin nesvítí a nebliká. |
Autor: | Wizzy [ 25 říj 2007 07:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když jsem zkusil obalit klíč alobalem, tak se neroztočil ani startér. |
Autor: | dury2 [ 25 říj 2007 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Schválně to taky zkusím. Zkoušel jsem i nalít benzín přímo do vzduchového sání, abych vyloučil vadnou stříkačku, ale taky to nechytlo. Jak se projeví u Forda vadný Hallův s snímač otáček na klice? To by to přeci neházelo jiskru vůbec. |
Autor: | dury2 [ 26 říj 2007 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak imobilizér vylučuji, po obalení klíčku alobalem se ani startér neroztočí. Kdo poradí? |
Autor: | dury2 [ 27 říj 2007 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nikdo nemá žádný další nápad? Jsem tady dobře na Fordfans foru? |
Autor: | s_ebastian [ 27 říj 2007 16:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
čidlo polohy kliky? |
Autor: | dury2 [ 27 říj 2007 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teď tu na to taky koukám, že by to byla jedna možnost. Když se nad tím zamyslím, tak by ale vadné čidlo mělo mít za následek, že to jiskru vůbec nehodí ne? Nebo je možné, že by to házelo jiskru mimo interval? Zítra to zkusím vyndat. Nevyteče olej? |
Autor: | radek janeček [ 29 říj 2007 23:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
ve sloupku u řidiče úplně dole až skoro na zemi je krytka zkus ji vytáhnout a pod ní je červený knoflík. pokud je vyskočený tak nenastartuješ. je to nějaký nárazový spínač. tohle jsem taky řešil. vyskočil jen tím že jsem do toho kopnul nohou.. zkus to je to taky možná varianta |
Autor: | dury2 [ 30 říj 2007 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za snahu, ale palivo mi do motoru jde. Tohle byla taky první věc, kterou jsem zkoušel . Včera jsem zkoušel přehodit snímač polohy kliky a je to pořád stejné, nejde nastartovat. |
Autor: | Karel1 [ 30 říj 2007 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když jsi zkoušel jestli jde do motoru benzín tak jsi vyndal vstřiky , nebo jsi pouze kontroloval přívod ke vstřikům ? |
Autor: | Jay [ 30 říj 2007 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele, a nestačilo by ti založit příště jenom jedno téma? |
Autor: | dury2 [ 30 říj 2007 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sory, ale jsem už z toho na švestku! Vstřiky jsem demontovat nezkoušel, ale dneska jsem narval do sání injekci 20 ml benzinu a stejně ani škyt. Když jsem tohle zkoušel u jiných aut, vždycky to na chvilku chytlo. Zkusím ještě to horní čidlo polohy vačk. hřídele, už jsem na něj koukal, ale myslel jsem, že to je olej. čidlo. Ještě k rozvodům, když postavím rozvodové kolo klikové hřídele, proti značce na bloku motoru, tak jsem zjistil, že vačky jdou zaaretovat ve dvou polohách, v té první se mi tam vejde pravítko o síle 2mm a v té druhé, která je o 180 stupňů posunutá se mi tam vejde aretační přípravek tlustý zhruba 1,5 cm. Tuto druhou polohu jsem zvolil jako správnou. V této poloze jsou na straně proti rozvod. kolum na konci vaček takové půlměsíce a ty mám teď nahoře. Postupoval jsem podle knihy JAK NA TO, jenže bohužel, tento detail tam nebyl rozepsán. Ten kdo už to někdy dělal určitě bude vědět o čem mluvím. Mám to správně? |
Autor: | Karel1 [ 31 říj 2007 00:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | dury2 [ 31 říj 2007 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky, je to sice malé, ale po zvětšení, jestli koukám dobře, tak ty půlměsíce mají být nahoru, takže to mám správně. Dneska se v tom zase budu vrtat. |
Autor: | dj.DEKL [ 31 říj 2007 11:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi to bude špatně zapalovat... |
Autor: | LeMans [ 31 říj 2007 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
no jiskru to prý háže, tak nevím, snad leda jak píše futy - kabely a svíčky... ale zas že by to tak špatně zapalovalo, že by to ani neškytlo? je to volaké čudné... snad leda by ses seknul a nalil tam naftu..... a nebo tvoje drahá polovička.... když máš ty naftáky... |
Autor: | Jimmy [ 31 říj 2007 11:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
jako laik bych řekl ( po přžečtení tohoto tématu ), že to háže jiskru mimo interval, ale nevím jestli je to technicky možné ... |
Autor: | LeMans [ 31 říj 2007 11:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
to mě právě taky napadlo, proto jsem se ho zeptal, jestli nemá prohozené kabely na cívce... |
Autor: | dury2 [ 31 říj 2007 14:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem prubnul tu diagnostiku: motor: 116,552 (že je studený motor je vcelku jasné, když neběží, ale co to je Obvod přidaného vzduchu?) paměť závad: 157,172(Snímač MAF - nízká hodnota,Snímač HEGO (lambda) - (chudá směs) Kromě snímače MAF což nevím co je tyto závady nejsou překážkou pro to aby to nenastartovalo. Jdu teď točit klikou a zkusit, kdy to hodí jiskru. A k autu, přivezl jsem to z němec, mělo to prasklé těsnění pod hlavou. Hlavu jsem musel nechat sfrézovat. Před opravou jsem to roztáhl na laně, chytlo to, ale mělo to nízký výkon. |
Autor: | mrazik [ 31 říj 2007 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
obvod pridavneho vzduchu je jen ekologie, to muzes ignorovat MAF bud v haji kabely nebo v haji MAF - zkus odpojit lambda nemusi byt spatna, jen indikuje chudou smes |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |