fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Motor1,3 I CL
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13218
Stránka 1 z 1

Autor:  Mosqitos18 [ 28 říj 2007 13:58 ]
Předmět příspěvku:  Motor1,3 I CL

Dobry den pisi jelikoz potrebuju radu koupil jsem auto Ford escort 1,3I Cl a zjistil jsem ze spotzreba je tak vysoka ze bych mohl radsi jezdit tankem na plnou nadrz to jest:55 litru najedu pouze 500 km a to pri normalni jizde mimo mesto rychlöosti tak 100 kmh v prumeru vsiml jsem si ze budik teploty mi ukazuje hned pri otoceni klicku az nad maximum nejsem si jist cim to muze byt ale myslim si ze to ma neco spolecneho s teplotou (Jenze problem je v tom ze na motor se da sahnout a je studeny nikdy nemel vetsi teplotu podle hmatu nez 90 C° teda aspon si to myslim zkuste poradit co mam udelat abych setrne spravil auto a zmensil spotrebu dekuji moc za kazdou radu s pozdravem MOSQITOS

Autor:  Tom.Tom [ 28 říj 2007 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

to že ti teplota hned po otočení klíčku vyletí na maximum dělá to že máš vadné teplotní čidlo,já to měl taky a byl na čidle prasklej ten bakelit a přívodní konektor byl prošvihlej na kostru takže to vlastně ukazovalo pořád plnou teplotu, po výměně čidla mám vše o.k.

Autor:  Tom.Tom [ 28 říj 2007 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

co se týká spotřeby posdle toho co píšeš to vychází zhruba na 10 litrů na stovku , to je dost, může na to mít vliv spousta věcí, např. : zacpanej vzduchovej filtr, špatný svíčky, děravej výfuk, nefunkční některé čidlo atd.

Autor:  Mosqitos18 [ 28 říj 2007 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

Dekuji moc za radu ale vzduchovy filtr je novy vyfuk v poradku bez diry svicky jsou taky novy a ty cidla jaky cidla mate na mysli kterych by se to mohlo tykat?

Autor:  dj.DEKL [ 28 říj 2007 17:28 ]
Předmět příspěvku: 

Čidlo teploty pro ŘJ, čidlo teploty nasávanýho vzduchu, lambda sonda a třeba i MAF (pokud má-nevím) tohle vše je potřeba mít OK jinak to žere.
Taky můžeš mít mrtvej termostat...

Autor:  Honzík [ 28 říj 2007 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

určitě vyvař termostat doma v hrnci jestli ti neotvíra brzo. Je to nejčastější příčina vysoké spotřeby.

Autor:  Jiří [ 28 říj 2007 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

No nemusíš ten termostat hned kuchat,stačí nastartovat studenej motor a hadice k chladiči se nesmí zahřívat postupně,ale naráz.Tím poznáš,že termostat nezůstává stále otevřený.Když se bude zahřívat postupně tak vyměň termostat.

Autor:  Honzík [ 28 říj 2007 23:45 ]
Předmět příspěvku: 

není nad to ho vyndat a v hrnci s teploměrem otestovat je to nejpřesnější způsob než šahat na hadici. Vyndat ho není nic složitého a navíc pokuď je vháji tak by ho stejně musel vyměnit takhle má půl práce.

Autor:  Heny [ 07 lis 2007 19:32 ]
Předmět příspěvku: 

Zdarec...Bdeš mít v háji termostat.Nejlepší je to vyzkoušet v hrnci,jestli sepne nebo ne....ČUs Heny ;-)

Autor:  Krtek-NA [ 07 lis 2007 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

Že by měl termostat takovej vliv na spotřebu?? To se mi nezdá, navíc píše, že topí rychle a to se špatným termostatem ani náhodou. Prolezl bych čidla. Napsat aspoň typ motoru dělaly se 3 typy, potom se stím třeba někam pohne. :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/