fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 11:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: malo se hreje motor?
PříspěvekNapsal: 30 říj 2007 22:11 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
caues, je mi divny, ze mi ukazatel teploty zatim nevylit vic jak na pulku..nejezdim sice nak extra v zacpach, ale do kopcu nebo tak by to melo vylitnout ne? jestli to neni teplotnim cidlem, prijde mi ze to i dost zere, posledni dobou jezdim cca kolem 8L
diky za odpovedi

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 08:03 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
Zadej si do vyhledávání termostat a studuj.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 15:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
8l kdyz jezdis po meste je dost malo. Ted v zime myslim ze pulka je uplne akorat. Takze myslim ze neni co resit. Ale kdyz uz chces mit jistotu. kup si termostat, tesneni, dej ho a myslim ze to je jedna z moznosti, pro klidnou hlavu.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2007 11:03 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
no ne jenom po meste, mam cca 70% mimo mesto...ale uz sem projel diskuze o spotrebe a asi to bude oukej, mel sem trochu mylny predstavy o tom kolik to ma brat...nicmene diky za odpovedi

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2007 21:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
myslím že bude problem v budíku u esca dot často klamou,já jsem to vyřešli tak že jsem si na to prostě zvykl,nebo si rozeber budíky a dej si ho výš,a spotřeba oklo 8 je normál

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2007 10:20 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
ricci9 píše:
myslím že bude problem v budíku u esca dot často klamou,já jsem to vyřešli tak že jsem si na to prostě zvykl,nebo si rozeber budíky a dej si ho výš,a spotřeba oklo 8 je normál


Jak to myslíš rozeber budíky a dej si ho výš.To jako že posuneš ručičku směrem k červenýmu poli? :shock: Takovýmu budíku bych nevěřil ani zanic.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2007 10:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
like.n0.other hledas problemy tam kde nejsou. Je potreba si uvedomit, ze 1.6 ma stejny chladic jako 1.8 atd. a pokud vystoupa rucicka do poloviny je to v poradku. Do kopce se opravdu nehne, nema k tomu duvod. To jedine, ze by jsi stal v horku v kolone. A otazka je, kolik cekas spotrebu ? Ja bych za 8 litru byl stastnej.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2007 17:59 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
mrazik: no diky...ono jak sem psal, s tou spotrebou uz je mi to jasny, projel sem dotycny fora...spis me zarazelo to s tim teplomerem; predtim sem jezdil schade a tam ta rucicka do kazdyho vetsiho kopce jela nahoru rychlejs nez to auto :-D
proto mi bylo divny ze to nikdy nejde vejs..

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2007 00:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 črc 2007 14:07
Příspěvky: 64
Bydliště: praha
nezapomeň že ten teploměr nemá lineární stupnici - největší část stupnice je "pracovní oblast" uprostřed je optimální teplota. Při cca 80-85°C by měl otevírat termostat a cca 95°C by měl sepnout větrák (dvouvětrákový spínají druhý větrák při ještě větší teplotě). K tomu dochází při stání, když se nechladí náporově. Schade měly špatně řešené chlazení. :-)

_________________
Ford Sierra 1.8 TD Bílá zmije rv.92 - historie (od 9.12.2010)
Ford Mondeo 2.0 16V rv.94 - historie (od 7.10.2011)
Ford Scorpio 2.0 16V rv.91 - historie
Ford Scorpio 2.0 8V rv.88 - historie


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz