V katu jsou jen dve dutinkova telesa, nekde na foru tu najdes fotky, jak to vypada, kdyz se to rozreze. Ty dve vlozky jsou v serii za sebou napric telesem katu, jsou tam v podstate nalisovane pres nejakou nehorlavou hadru, vypada to na neco mezi azbestem a skelnou vatou... Jediny, co muze z katu lezt, kdyz se rozbije, je tahle hadra, jenze ona se rozdrobi, takze je velice pravdepodobny, ze vyprdi ani o tom nevis. Ja tam jednu vubec nemel. Stare katalyzatory se vykupuji od cca 750kc do nejakych 1500kc za kilogram hmoty - podotykam, ze JEN HMOTY, tzn. jen vnitrku katu, bez obalu. Ten vazi u eska cca 800g, pokud ho pulka neni buhvikde. Zalezi na koho narazis, cim vys se dostanes v hierarchii prekupniku, tim vic dostanes. Ja mel stesti a za muj jsem dostal 1040kc, sehnal jsem primo cloveka co to odevzdava zpracovateli. Nejlepsi by asi bylo jednat primo se zpracovatelem, ale ti asi nemaji zajem brat kusovky od malododavatelu.
wizzy: to taky nevim, ale cetl jsem, ze kdyz mas spatnou lambdu a jde ti treba do motoru vic benalu, muze se dostat az na teleso katu a tam dohorivat a ze ta keramika tu teplotu nemusi vydrzet a muze se to postupne propalovat...ani ten muj starej nebyl uplne hladouckej, v miste privodu spalin byl lehoulince propalenej, tak 2mm hlubokej lavorek v tech komurkach...
uni kat se da skutecne sehnat okolo 2t, ale skoro bych tomu ani neveril, bo to snad ani neni cena prace a materialu...ale okolo tech 3-4t bych o tom mozna premyslel. ja kuprikladu sehnal na vrakacu starsi za 1000kc (tzn., ze jsem 40kc "vydelal") a hodil jsem ho tam a zatim (klepu) jezdi paradne. Taky polaci delaji primo na esko, vypada jak origos, jen stoji temer tretinu (okolo 5t). Jednodussi na tom je vymena, vymenis kus za kus. Uni se musi dovarovat a kdyz to nekdo sprasi...
jsem od prirody neduverivy typ. No a kdyz to vymenujes, zdrbes pulku sroubu. Me kuprikladu jen spojovaci matros stal 1700korun. Najdes to na foru ode me(ceny orig. dilu), kdybys o tom chtel cist vic.
HAWK!