fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Spotreba Escort 1.6 16V vs. 1.8 16V
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=1344
Stránka 1 z 9

Autor:  Návštěvník [ 09 led 2005 22:00 ]
Předmět příspěvku:  Spotreba Escort 1.6 16V vs. 1.8 16V

V manualu se pise,ze by 1.8 mela mit teoreticky nizsi spotrebu... jakto vypada v realu? Kdo mate 1.6 nebo 1.8 kolik Vam to zere? Planuju totiz nakup escorta kombi a v rozhodovani mi zbyli jeste tyto 2 motory... TD jsem uz pro jeho vehlasnou spolehlivost zavrhl :-)

Autor:  Návštěvník [ 09 led 2005 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Když jsme jeli na hory, tak jsem měl natankováno plno. Cesta tam a zpět rovných 100km a po příjezdu domů jsem doplnil 7,12l do plné nádrže. V autě nás jelo 5, plný kufr a na střeše zavazadla. Jel jsem normálně, ale ne zbytečně agresivně. Spotřebu si dost sleduju a odpovídá tomu, co tady píšu. Dá se jet i pod 7 litrů, ale já se docela rád povozím, tak že to zas tak extra nešetřím. Najeto mám 55 tis. Samozřejmě, že se dá jet i za víc, hlavně po městě.

Autor:  Dawe [ 09 led 2005 23:52 ]
Předmět příspěvku: 

1.8 za idealnich podminek bude samozrejme zrat mene nez 1.6 zmetek. Ma mnohem lepsi pruznost tudiz ji nemusis pro stejny vysledek tolik dupat na krk :arrow: bude Ti zrat mene.


Simple

Ale jak rikam - idealni podminky tzn pokud uvazujeme oba motory v 100% stavu

Autor:  Návštěvník [ 10 led 2005 02:35 ]
Předmět příspěvku:  spotřeba

Auto mám necelé dva roky a spotřebu měřím poctivě při každém tankování. Průměr dlouhodobé spotřeby mám kolem 7,5 lt. Nejnižší spotřebu jsem měl kolem 6 lt. Přesná čísla od jednotlivých tankování mám doma v sešitě. Téměř celou zimu jezdím s velrybou na střeše, která navyšuje spotřebu cca o 0,5 lt. Všeobecně nejezdím moc po městě ani na krátké vzdálenosti. Spíš od 50 km nahoru. Při cestování do Chorvatska jsem na jednu nádrž ujel 620 km, jinak tankuju přibližně po ujetí 550 -570km mezi 40 a 43 litry. Někdy chci zkusit jet na doraz, ale nemám na to nervy, a také nechci krmit motor sračkami ze dna nádrže. Kolega z práce má 1,6 a na spotřebu si také neztěžuje.

Autor:  Alexa [ 10 led 2005 08:32 ]
Předmět příspěvku: 

Momentálně na trasách do 14 km 7,5l zahrádka na střeše.

Autor:  mrazik [ 10 led 2005 09:11 ]
Předmět příspěvku: 

Město 9 l, mimo město kolem 8. Mám těžkou nohu, takže to podle toho taky vypadá.

Autor:  Miki [ 10 led 2005 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

Spotřeba mi vychází v rozmezí 7-8 ltr. tzn. normální jízda
Delší cesty po dálnici něco málo přes 6 litrů.
U 1,8 poznáš míň zatížení na spotřebě a taky točivý moment je lepší.
Poporučuju 1,8 jednoznačně. :wink:

Autor:  Návštěvník [ 10 led 2005 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

Obecně bude 1,8 žrát ve městě více, s tím nic neuděláš, ale mimo město by na tom mohla být trošku lépe. Celkově by 1,6 měla vyjít o malinko lépe. Každopádně bych zvolil taky 1,8, ale určitě ne na úkor stavu vozu. Vozů novějšího typu (1995 a novější) moc s 1,8 není, já jsem chtěl 1997 a novější a našel jsem asi dva, ale nevypadaly nejlépe. Já mám "jen" 1,6 a v létě jsem jezdil za 6,5l /100km (1/4 město, 3/4 mimo město), teď mám špatný termostat a žere mi to ve městě 10l/100km. Každopádně výkon 1,6 je naprosto dostačující a nemůžu si stěžovat, že by to nejelo.

Autor:  Návštěvník [ 10 led 2005 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska jsem poctive spocital prumer od zacatku zimy a vyslo mi 7,7. V lete jezdim kolem 7, nekdy lehce pod....

Autor:  Peha [ 10 led 2005 22:49 ]
Předmět příspěvku: 

Poslední měření: průměr 8,00litrů. Praha 268km,dálnice 193km.Zatížení: 3 dospělé osoby+cca 30 kg nákladů.Jeto Humpolec-Praha za 43mink Chodovu.
:oops:

Autor:  Návštěvník [ 14 led 2005 07:24 ]
Předmět příspěvku:  Spotřeba

Já se nějak nemůžu dostat pod devět , jezdím slušně do cca 3500 ot. ,
nijak to netrápím . Když tak vidím vaše měření , měl bych se tomu asi podívat na zoubek . . . Poraďě kde začít . . . . :?:

Autor:  Návštěvník [ 14 led 2005 07:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spotřeba

Padron , to jsem byl já , pořád se nějak rvu s tím přihlášením. (9l/100km)

Autor:  Standa [ 14 led 2005 08:03 ]
Předmět příspěvku: 

Poslední měření: ježdění do práce 17 km tam a 17 zpět občas nějaká jízda ne delší mež 50 km. Průměr za posledních 1000km 8l. Jinak v létě je při stejném režimu asi 0,5 l méně. Také nejsem zrovna řidič s lehkou nohou, ale většinou jezdím ve špičce, kdy nejde moc předjíždět a cestovní rychlost kolony do 90 km, když je ale volná silnice, tak 4° klidně vytáčím na 4500ot.

Autor:  filip [ 14 led 2005 08:49 ]
Předmět příspěvku: 

Mi sha: když je to po městě( nebo víc po městě) tak je to OK.Jinak je nejsnadnější podívat se na teplotu motoru - rozebírá se to v: motor/teplota motoru v zimě.

Autor:  Návštěvník [ 14 led 2005 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

Misha: přesně tak, můžu potvrdit. Dokud bylo teplo, jezdil jsem za 7 litrů, teď v zimě najednou 10l/100km s lehkou nohou a bylo to špatným termostatem. Ručička mi vylezla sotva z bílého pole. Kolik to žere po výměně, to zatím nevím, ale bude to lepší.

Autor:  Návštěvník [ 14 led 2005 09:45 ]
Předmět příspěvku: 

Jo , tak v tom by asi mohl být háček , protože teplota mi vyleze tak tak nad bílé pole . Jezdím tak 15 tam a 15 zpět denně. Před tím jsem měl VW Polo 1.1 a jezdil jsem za polovic , tak mě to jen trochu zaskočilo , kdyby byla tek těch 7,5 až 8 , to bych ještě zvládnul , ale těch deset je fakt moc na to jak to lechtám . . . Věřím tomu , že když tomu vetnu tak se dostanu na 13 a víc , což už se blbě financuje . . . .
Chtěl jsem začít svíčkama a kabelama , ale zkusím asi nejprve ten termostat .
Měl bych ho asi ale nejprve najít . . . víme někdo kde se zhruba nachází . . . ?

Autor:  Návštěvník [ 14 led 2005 09:53 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jestli mas rucicku u bileho pole, tak to je nejspis termostat. zkus nechat bezet motor a nech auto stat na miste, jestli ti vyleze rucicka vyse. Jestli jo, tak je to 100%ne termostat. A to si pis, ze to ridici jednotka nakrmi, kdyz mas teplotu motoru nejakych 65-70 stupnu. termostat jsem se nechal vymenovat - 450 termostat+250 prace, je to nekde napravo od bloku motoru (mam 1,6zetec r.v.97), priprav si na to kybl, potece ti kapalina ven. ale jestli ti neni lito 250 kc za praci a nevis, jak na to, tak bych si to nechal udelat. anebo ti poradi nekdo chtrejsi nez ja, ja jsem na tyhle prace celkem kopyto :lol:

Autor:  Návštěvník [ 14 led 2005 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

Jo , tak v tom by asi mohl být háček , protože teplota mi vyleze tak tak nad bílé pole . Jezdím tak 15 tam a 15 zpět denně. Před tím jsem měl VW Polo 1.1 a jezdil jsem za polovic , tak mě to jen trochu zaskočilo , kdyby byla tek těch 7,5 až 8 , to bych ještě zvládnul , ale těch deset je fakt moc na to jak to lechtám . . . Věřím tomu , že když tomu vetnu tak se dostanu na 13 a víc , což už se blbě financuje . . . .
Chtěl jsem začít svíčkama a kabelama , ale zkusím asi nejprve ten termostat .
Měl bych ho asi ale nejprve najít . . . víme někdo kde se zhruba nachází . . . ?
Mám nějaký problém registrací , tak ... sorry

Autor:  Návštěvník [ 14 led 2005 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím , že bych to zkusil , už jsem cosi v životě rozdělal . . . . a trochu míň složil . . . . :wink:
Zdá se mi jen že jsem trochu kopyto na odesílání zpráv pod svým jménem . . . furt mi to píše ,, tento uživatel je již registrován" .
Mám Esco ¨necelý měsíc , ale s Fordem už jsem cosi zažil , měl jsem asi rok Sieru v kombajnu 2.0 a ta žrala taky aj trávu kolem cesty . . . :lol:
Mi-sha

Autor:  vendous [ 14 led 2005 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to ja sem dal novej termostat a uz se krasne zahrejva, sou tam novy rozvody a olej ale este sem se nedostal pod 9,5l.
Co mam delat ted? Pokracovat kabelama, svickama?
Jezdim prevazne kratky trate

Stránka 1 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/