fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 11:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ztraci se olej
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 11:39 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
cus, urcite se to tady uz nekde resi, ale nenasel sem relevantni tema...
takze k veci..mam auto asi 3 mesice, najeto ma 115tkm..pred dvema mesici sem menil olej (klasika polosynt., od delphi) a kdyz sem tedka koukal na merku, mam tam jenom malej kousek nad spodni rysku; ujel sem cca 900km..na vejfuku nic znat neni, ani zadna kaluz pod autem, ale vyparit se to asi nemuze, takze se to urcite spaluje...nemam penize na generalkovani motoru, ale na pumpe sem videl nejakou sragoru ktera by mela prosakovani oleje omezit...mate s tim nejaky zkusenosti?
diky za rady

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 12:52 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pokud fakt nikde neutika, je to spotreba skoro litr na 1000km, coz teda fakt neni zadna slava. Podle mne u 94 to zdnejch 115 mit nebude, spis o 100 vic, ale to bych zase tolik neresil, ten motor to za normalnich okolnosti zmakne v pohode. Osobne tipuju gufera na ventilech, budou tvrdy jako sfina, klidne pres ne tolik oleje muze utyct, ale to by ti muselo evidentne pri startu zahulit, kdyby to nedejboze byly krouzky, tak to huli taky. K tem guferum uz se tady toho napsalo hodne, zkus to projit, stav krouzku by sel zjistit zmerenim komprese. I kdyz i tady bych pri spatnym vysledku vylozene nezkolaboval, ono staci, kdyz jsou krouzky zapeceny a udela to sakra problem. Staci rozebrat a vycistit, je to uplne jinej motor hned.
Proste nejdriv opravdu tutove vyluc uniky ven a potom sleduj, jestli to cmudi, nebo tu kompresi.
Na sragory bych byl opatrnej,neni to zadnej vselek, pokud nevis, kde se to ztraci muze to udelat vic skody, nez uzitku. A to to formuluju sakra slusne.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 13:33 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
no takhle, servisku k tomu nemam, takze pravdy se asi nedopatrame :)
zvlastni je to, ze vejfuk opravdu vypada normalne, nevim jakou barvu by to melo mit kdyby to bralo olej, ale mne to nepride nikterak divny...akorat je to bily za studena ze jo, ale to je normalka takhle kouri kazdej vejfuk...jinak vysledovat ted jestli to netece bude docela problem, protoze je vsude mokro a ja parkuju venku

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 13:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Najety km neres, ten motor udela klidne pres 300, kdyz se udrzuje normalne, bilej kour taky ok, ale gufera kourej modre, bejva to pri takovym mnozstvi celkem slusnej oblacek po startu, ale chce to se divat vylozene, neni to zase clona jako u nakladaku.
I kdyz parkujes venku, tak muzes vzit hadr namocenej v benzinu a vsechno mastny otrit i zespoda, nebo se delaj i odmastovaci spreje tak 120-150, to postrikas a jen setres, nebo i ne a je to cisty. Zase litr na 1000 pri prosakovani na nejakym blbym miste, kde to strhava vzduch pri jizde a nesklada se to, to bych jako realny videl. Dokud si nebudes fakt jistej, ze to neni unik ven, tak bych s tema ostatnima akcema uvnitr motoru brzdil, jsou o dost drazsi.
Jinak mokrej motor od mastnyho je dobre poznat i v tomhle pocasi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 14:46 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
de to poznat i na teplym motoru? ted sem k tomu koukal pri startu a niceho sem si nevsim..jako motor je trochu opatlanej od oleje nahore, ale to je podle me tim ze to nekdo ukap vedle

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 14:55 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2005 13:40
Příspěvky: 40
Bydliště: Humpolec
litr na 1000 km, je to dost, ale pokud to trochu jede a nehulí jak fabrika, a dobře startuje, tak to neřeš. Záleží, na co to auto používáš. Pokud na 30 km cestu do práce je to úplně v klídku, do Chorvatska už bych asi s takovým motorem nejel. Mohlo by se to prodražit. Mně žere Escort 1 litr oleje na 3000 km a není sním vůbec žádný problém, jede slušně, proti služební Fábii je o dost pohodlnější a prostornější. Dělat GO motoru u auta, které má cenu nějakých 50 000 km se mi zdá zbytečné. Až přestane spolehlivě jezdit, tak ho prodám a koupím něco novějšího.

_________________
FORD Escort Kombi 1,6 16V,1998, klima, el.okna, ABS, 2x airbag


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 15:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Nejlepsi je mit na zacatek aspon trosku cistej motor, proste tak, aby pripadnej vetsi unik sel poznat, nemusi to bejt vypiglovany docistadocista, jak je tam mokry misto pokryty bordelem, tezko se odhaduje odkud a kolik to tece.Otri vrsek i dole u vany a na spojeni s prevodovkou, kdyz ujedes treba 100km, tak omrkni, melo by bejt neco videt, jestli to tece tamtudy.Jen tak pro sichr sundej kabely ze svicek a mrkni dovnitr ke svickam, jestli to netece i tam.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 15:42 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
jako ja si na jizdu stezovat nemuzu, do otacek leze docela svizne, nova spojka a jeste dost slusny brzdy, 2 airbagy a servo...no za 18L, nekupte to :-D jinak na naky extra dlouhy cesty to nemam, potrebuju se s tim dostavat jednou tejdne do bolky do prace (tam i zpet je to 100km), na chatu a v zime obcas na lyze...nic vic si od nej neslibuju...
jinak hned zejtra to ocistim a uvidime jestli bude delat louzicky...doufam ze do nej vic jak 2L ted nebudu muset vrazit

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 21:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
V různý literatuře spotřeba oleje do 1 litru na 1000km nestojí za pozornost. I na novým motoru je nějaká (velmi malá) spotřeba oleje, která postupně roste. Hodně taky má vliv jak s tím jezdíš. :wink: Asi by mě to teda taky štvalo, ale zatím to máš v klidu a navíc je to Ford motor a těm olej chutná (některejm)

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 22:07 
Kluci, ja mam asi nejakej divnej motor, ale ja za cele trvani intervalu ( 15.000km ) nedolevam ani kapku oleje...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 22:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2006 09:13
Příspěvky: 829
Bydliště: Hradec Králové
Lucky píše:
Kluci, ja mam asi nejakej divnej motor, ale ja za cele trvani intervalu ( 15.000km ) nedolevam ani kapku oleje...
Asi tam nemáš motor z Forda :lol:

_________________
Ford Fiesta, 2012, 1,25 60kW
ex:Mondeo mk3,2001,Ghia, 1,8 92kW
ex: Escort 1,8 16V Zetec 85Kw


"dokud nás STK nerozdělí"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 22:28 
Mišell píše:
Lucky píše:
Kluci, ja mam asi nejakej divnej motor, ale ja za cele trvani intervalu ( 15.000km ) nedolevam ani kapku oleje...
Asi tam nemáš motor z Forda :lol:


No, asi ne... :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 22:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2006 09:13
Příspěvky: 829
Bydliště: Hradec Králové
jinak teda,taky mi to papká olej. Litr tak na 2500km. Ale jelikož to auto má nějakej pátek za sebou,olej tam je 5W30,tak si myslim že to je OK. Nečoudí,leda teď v tom sychravym počasí bíle,ale to olej nebude. Startuje normálně,jede asi taky normálně...=neřešim to:)

_________________
Ford Fiesta, 2012, 1,25 60kW
ex:Mondeo mk3,2001,Ghia, 1,8 92kW
ex: Escort 1,8 16V Zetec 85Kw


"dokud nás STK nerozdělí"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 20:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Lucky píše:
Kluci, ja mam asi nejakej divnej motor, ale ja za cele trvani intervalu ( 15.000km ) nedolevam ani kapku oleje...


Naštěstí také mě tato měrka nezajímá, ale co kdyby :evil:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 21:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Taky nemusím za 15000km dolejvat... sežere to tak 0.5 litru

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2007 10:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2006 13:14
Příspěvky: 233
Bydliště: Beroun, Střední čechy
jo tak to já tam mam asi motor z tanku T34....protože od výměny do výměny dolejvám tak 2-3 litry....ale mam jasnej únik kolem těsnění. Takže to zatim nějak neřešim, když je potřeba, tak ho doleju. olej 15W40 ....nekouří to, jede to, startuje jakš takš, ale to už dělá od začátku. Má nalítáno skoro 280 000 km a je to rok výroby 91. takže to neřešim...co myslíte? asi nejsem na tyhle věci přecitlivělej, ale prostě to neřešim.....

_________________
Ford Escort Combi, r.v. 1991, 1.6 EFi 77kW/105 HP, bílá barva, najeto 350 000 km...Prostě bonbónek:-D -----....Tónované přední sklo...Fólie 95% zatmavení...Radio mp3 s dálkou...zadní plato a čtyřpásmové ovály,zesilovač Toxic 1000W.....
Nyní nová vodní pumpa a startér,obě ložiska na přední nápravě.Generálka motoru..a dál?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 00:18 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
tak nemel sem cas se koukat pod auto, ale vsim sem si, ze pri nastartovani opravdu trochu zakouri...sice ten kour neni modrej jak tady nekdo popisoval, vypada normalne jako para kdyz je motor studenej, ale asi to neznamena nic dobryho...zkousel sem to tentokrat uz na teplym motoru

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2007 22:22 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
pls tak poradte...

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2007 00:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 črc 2007 14:07
Příspěvky: 64
Bydliště: praha
Já měl u naftová sierry extrémní spotřebu oleje a silné kouření hned po startu - nakonec to bylo děravý těsnění podhlavou. Nemáš olej ve vodě?
Únik nejlépe poznáš tak, že necháš za 100kč motor umýt (občas se člověk diví co v autě má). Já to tak udělal a našel (další) únik vlasově prasklou hadičkou během 50 km...

Sragory typu PS23 rozhodně nelej, to je brusivo, který za 5000km pošle normálně jetej motor do kytek. Slyšel (a videl) jsem auto ošetřený RVS, osobní zkušenost nemám. Ale dávka tohohle je dražší než přetěsnění celého motoru.

_________________
Ford Sierra 1.8 TD Bílá zmije rv.92 - historie (od 9.12.2010)
Ford Mondeo 2.0 16V rv.94 - historie (od 7.10.2011)
Ford Scorpio 2.0 16V rv.91 - historie
Ford Scorpio 2.0 8V rv.88 - historie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2007 17:42 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
maspe: diky, tohle sem prave potreboval vedet, abych tam nenalil nejakou sragoru co mi ten motor odrovna uplne..jinak oleje ve vode sem si nevsim

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz