fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

ztraci se olej
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13460
Stránka 1 z 2

Autor:  like.n0.other [ 08 lis 2007 11:39 ]
Předmět příspěvku:  ztraci se olej

cus, urcite se to tady uz nekde resi, ale nenasel sem relevantni tema...
takze k veci..mam auto asi 3 mesice, najeto ma 115tkm..pred dvema mesici sem menil olej (klasika polosynt., od delphi) a kdyz sem tedka koukal na merku, mam tam jenom malej kousek nad spodni rysku; ujel sem cca 900km..na vejfuku nic znat neni, ani zadna kaluz pod autem, ale vyparit se to asi nemuze, takze se to urcite spaluje...nemam penize na generalkovani motoru, ale na pumpe sem videl nejakou sragoru ktera by mela prosakovani oleje omezit...mate s tim nejaky zkusenosti?
diky za rady

Autor:  futura [ 08 lis 2007 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud fakt nikde neutika, je to spotreba skoro litr na 1000km, coz teda fakt neni zadna slava. Podle mne u 94 to zdnejch 115 mit nebude, spis o 100 vic, ale to bych zase tolik neresil, ten motor to za normalnich okolnosti zmakne v pohode. Osobne tipuju gufera na ventilech, budou tvrdy jako sfina, klidne pres ne tolik oleje muze utyct, ale to by ti muselo evidentne pri startu zahulit, kdyby to nedejboze byly krouzky, tak to huli taky. K tem guferum uz se tady toho napsalo hodne, zkus to projit, stav krouzku by sel zjistit zmerenim komprese. I kdyz i tady bych pri spatnym vysledku vylozene nezkolaboval, ono staci, kdyz jsou krouzky zapeceny a udela to sakra problem. Staci rozebrat a vycistit, je to uplne jinej motor hned.
Proste nejdriv opravdu tutove vyluc uniky ven a potom sleduj, jestli to cmudi, nebo tu kompresi.
Na sragory bych byl opatrnej,neni to zadnej vselek, pokud nevis, kde se to ztraci muze to udelat vic skody, nez uzitku. A to to formuluju sakra slusne.

Autor:  like.n0.other [ 08 lis 2007 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

no takhle, servisku k tomu nemam, takze pravdy se asi nedopatrame :)
zvlastni je to, ze vejfuk opravdu vypada normalne, nevim jakou barvu by to melo mit kdyby to bralo olej, ale mne to nepride nikterak divny...akorat je to bily za studena ze jo, ale to je normalka takhle kouri kazdej vejfuk...jinak vysledovat ted jestli to netece bude docela problem, protoze je vsude mokro a ja parkuju venku

Autor:  futura [ 08 lis 2007 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

Najety km neres, ten motor udela klidne pres 300, kdyz se udrzuje normalne, bilej kour taky ok, ale gufera kourej modre, bejva to pri takovym mnozstvi celkem slusnej oblacek po startu, ale chce to se divat vylozene, neni to zase clona jako u nakladaku.
I kdyz parkujes venku, tak muzes vzit hadr namocenej v benzinu a vsechno mastny otrit i zespoda, nebo se delaj i odmastovaci spreje tak 120-150, to postrikas a jen setres, nebo i ne a je to cisty. Zase litr na 1000 pri prosakovani na nejakym blbym miste, kde to strhava vzduch pri jizde a nesklada se to, to bych jako realny videl. Dokud si nebudes fakt jistej, ze to neni unik ven, tak bych s tema ostatnima akcema uvnitr motoru brzdil, jsou o dost drazsi.
Jinak mokrej motor od mastnyho je dobre poznat i v tomhle pocasi.

Autor:  like.n0.other [ 08 lis 2007 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

de to poznat i na teplym motoru? ted sem k tomu koukal pri startu a niceho sem si nevsim..jako motor je trochu opatlanej od oleje nahore, ale to je podle me tim ze to nekdo ukap vedle

Autor:  pupik [ 08 lis 2007 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

litr na 1000 km, je to dost, ale pokud to trochu jede a nehulí jak fabrika, a dobře startuje, tak to neřeš. Záleží, na co to auto používáš. Pokud na 30 km cestu do práce je to úplně v klídku, do Chorvatska už bych asi s takovým motorem nejel. Mohlo by se to prodražit. Mně žere Escort 1 litr oleje na 3000 km a není sním vůbec žádný problém, jede slušně, proti služební Fábii je o dost pohodlnější a prostornější. Dělat GO motoru u auta, které má cenu nějakých 50 000 km se mi zdá zbytečné. Až přestane spolehlivě jezdit, tak ho prodám a koupím něco novějšího.

Autor:  futura [ 08 lis 2007 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

Nejlepsi je mit na zacatek aspon trosku cistej motor, proste tak, aby pripadnej vetsi unik sel poznat, nemusi to bejt vypiglovany docistadocista, jak je tam mokry misto pokryty bordelem, tezko se odhaduje odkud a kolik to tece.Otri vrsek i dole u vany a na spojeni s prevodovkou, kdyz ujedes treba 100km, tak omrkni, melo by bejt neco videt, jestli to tece tamtudy.Jen tak pro sichr sundej kabely ze svicek a mrkni dovnitr ke svickam, jestli to netece i tam.

Autor:  like.n0.other [ 08 lis 2007 15:42 ]
Předmět příspěvku: 

jako ja si na jizdu stezovat nemuzu, do otacek leze docela svizne, nova spojka a jeste dost slusny brzdy, 2 airbagy a servo...no za 18L, nekupte to :-D jinak na naky extra dlouhy cesty to nemam, potrebuju se s tim dostavat jednou tejdne do bolky do prace (tam i zpet je to 100km), na chatu a v zime obcas na lyze...nic vic si od nej neslibuju...
jinak hned zejtra to ocistim a uvidime jestli bude delat louzicky...doufam ze do nej vic jak 2L ted nebudu muset vrazit

Autor:  Krtek-NA [ 08 lis 2007 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

V různý literatuře spotřeba oleje do 1 litru na 1000km nestojí za pozornost. I na novým motoru je nějaká (velmi malá) spotřeba oleje, která postupně roste. Hodně taky má vliv jak s tím jezdíš. :wink: Asi by mě to teda taky štvalo, ale zatím to máš v klidu a navíc je to Ford motor a těm olej chutná (některejm)

Autor:  Lucky [ 08 lis 2007 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Kluci, ja mam asi nejakej divnej motor, ale ja za cele trvani intervalu ( 15.000km ) nedolevam ani kapku oleje...

Autor:  Mišell [ 08 lis 2007 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

Lucky píše:
Kluci, ja mam asi nejakej divnej motor, ale ja za cele trvani intervalu ( 15.000km ) nedolevam ani kapku oleje...
Asi tam nemáš motor z Forda :lol:

Autor:  Lucky [ 08 lis 2007 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

Mišell píše:
Lucky píše:
Kluci, ja mam asi nejakej divnej motor, ale ja za cele trvani intervalu ( 15.000km ) nedolevam ani kapku oleje...
Asi tam nemáš motor z Forda :lol:


No, asi ne... :D

Autor:  Mišell [ 08 lis 2007 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

jinak teda,taky mi to papká olej. Litr tak na 2500km. Ale jelikož to auto má nějakej pátek za sebou,olej tam je 5W30,tak si myslim že to je OK. Nečoudí,leda teď v tom sychravym počasí bíle,ale to olej nebude. Startuje normálně,jede asi taky normálně...=neřešim to:)

Autor:  Krtek-NA [ 09 lis 2007 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

Lucky píše:
Kluci, ja mam asi nejakej divnej motor, ale ja za cele trvani intervalu ( 15.000km ) nedolevam ani kapku oleje...


Naštěstí také mě tato měrka nezajímá, ale co kdyby :evil:

Autor:  dj.DEKL [ 09 lis 2007 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

Taky nemusím za 15000km dolejvat... sežere to tak 0.5 litru

Autor:  Weidy [ 12 lis 2007 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

jo tak to já tam mam asi motor z tanku T34....protože od výměny do výměny dolejvám tak 2-3 litry....ale mam jasnej únik kolem těsnění. Takže to zatim nějak neřešim, když je potřeba, tak ho doleju. olej 15W40 ....nekouří to, jede to, startuje jakš takš, ale to už dělá od začátku. Má nalítáno skoro 280 000 km a je to rok výroby 91. takže to neřešim...co myslíte? asi nejsem na tyhle věci přecitlivělej, ale prostě to neřešim.....

Autor:  like.n0.other [ 18 lis 2007 00:18 ]
Předmět příspěvku: 

tak nemel sem cas se koukat pod auto, ale vsim sem si, ze pri nastartovani opravdu trochu zakouri...sice ten kour neni modrej jak tady nekdo popisoval, vypada normalne jako para kdyz je motor studenej, ale asi to neznamena nic dobryho...zkousel sem to tentokrat uz na teplym motoru

Autor:  like.n0.other [ 21 lis 2007 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

pls tak poradte...

Autor:  maspe [ 23 lis 2007 00:03 ]
Předmět příspěvku: 

Já měl u naftová sierry extrémní spotřebu oleje a silné kouření hned po startu - nakonec to bylo děravý těsnění podhlavou. Nemáš olej ve vodě?
Únik nejlépe poznáš tak, že necháš za 100kč motor umýt (občas se člověk diví co v autě má). Já to tak udělal a našel (další) únik vlasově prasklou hadičkou během 50 km...

Sragory typu PS23 rozhodně nelej, to je brusivo, který za 5000km pošle normálně jetej motor do kytek. Slyšel (a videl) jsem auto ošetřený RVS, osobní zkušenost nemám. Ale dávka tohohle je dražší než přetěsnění celého motoru.

Autor:  like.n0.other [ 23 lis 2007 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

maspe: diky, tohle sem prave potreboval vedet, abych tam nenalil nejakou sragoru co mi ten motor odrovna uplne..jinak oleje ve vode sem si nevsim

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/