fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 18 kvě 2024 00:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 567 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2004 10:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
filip píše:
nedavno jsem mluvil s mechanikem co dela jenom fordy.Rikal ze tam dava jenom originalni motorcraft.Za prve jsou na 60 tkm, za druhe nezna jine vhodne, protoze u zeteca jsou 40kW a normalne tak 25kW.
Proto tam ani tolik nevydrzi.


Uff. kW bych se svícema dohromady nemotal. Spíš kV. Je fakt, že svíce na Zmetka mají velký odtrh, takže tam bude asi i potřeba větší napětí na průraz, ale proč by to kvůli tomu mělo míň vydržet, to nevím... Já měnil origo Motorcraft na autě po cca 125 000 (myslím, že to novější Zmetky mají předepsáno na 120 000) a celkem to ani nebylo potřeba. Ani jsem je nevyhazoval. Se současnými NGK to jezdí (a chytá) stejně bezproblémově jako s origo.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2004 11:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Originál platinové svíčky na motor Zetec se mají měnit po 45t km nebo 60t km. Viděl jsem už udávat tyto 2 údaje, více km ale rozhodně ne.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2004 12:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Ajo, to bude asi blbost, co jsem napsal. Ta výměna bude po 60.000, takže už tam mám třetí sadu. Sorry za mystifikaci.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2004 12:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Kolem té výměny svíček - chci se podívat jak vypadají ty moje, ale jakožto začátečník s Fordem bych nerad něco poblbal.

Vím, že se to dělá na studeném motoru.
Je potřeba ještě na něco dát pozor - ať již během demontáže nebo montáže? Je mi jasné, že při montáži dobře trefit závit, kam až to půjde tak montovat rukou a teprve pak klíčem. Ale jak je to třeba s dotažením, je na to potřeba nějaký momentový klíč?
A při povolování, má se to něčím zakápnout, aby to povolilo?
Díky. Nagant

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2004 14:05 
Čaudy všichni nechci pořád chválit jednu a tu samou firmu, ale jsem s nimi v posledních letech opravdu spokojený. Mám ještě Opel Astra benzin a když jsem zkoušel originál svíčky tak vydrželi úplně stejně jako od Brisku. Na jednom srazu v HK jsem od nich koupil Brisk LGS 360° jiskřiště doporučují je hlavně na motory 1,6 a výše a můžu vám říct, že starování v pohodě a odjel jsem s nimi Itálii a Chorvatsko a nedám na ně dopustit. Vzhledem k tomu, že mám 1,4i tak jsem si u nich objednal na další výměnu Brisk Platinum a výměna je po 90tis, táta na ně jezdí už druhým rokem najel na nich asi 40tis a ani ťuk, pořád v pohodě bez problému, jede to odspod a cena také rozdílná. Jinak jsem používal i NGK a ty jsou také velice kvalitní...tyto svíčky jak Brisk tak NGK vřele doporučuju nemluvě o tom že Brisk dodává svíčky ke všem autům a také na motory pro Lamborghini tak to už asi kvalita bude nemyslíte. :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2004 17:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To George V.:
Citace:
Dá se podle stavu svíček detekovat nějaký problém na motoru? Třeba bohatost směsi, apod...


Mrkni se na http://www.autorevue.cz/Magazin/Ar.asp?ARI=780&CAI=2120

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 10:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jaký je rozdíl mezi Motorcraft svíčkami AYRF 22 PP, které jsou v příručce k Escortu, a AYFS 22 F1 co se prodávají/montují do Escortů dnes?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovací svíčky
PříspěvekNapsal: 02 bře 2005 15:42 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Přéma píše:
Co za zapalovací svíčky používáte a doporučujete pro Esco 1.6 16V Zetec 1996?Kolik je cena svíček a po kolika tisících se mění?? Díky P.



..ja koupil origosky motorcraft platinum za 260.-/kus a pohoda. Meni se po 20000km (Etzold)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovací svíčky
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 08:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
carPWR píše:


..ja koupil origosky motorcraft platinum za 260.-/kus a pohoda. Meni se po 20000km (Etzold)


Platinové svíčky se mění po 45 -60t km určitě ne po 20t

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovací svíčky
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 10:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Standa píše:
carPWR píše:


..ja koupil origosky motorcraft platinum za 260.-/kus a pohoda. Meni se po 20000km (Etzold)


Platinové svíčky se mění po 45 -60t km určitě ne po 20t


Taky bych rekl. I podle Etzolda.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapalovací svíčky
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 12:38 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Standa píše:
carPWR píše:


..ja koupil origosky motorcraft platinum za 260.-/kus a pohoda. Meni se po 20000km (Etzold)


Platinové svíčky se mění po 45 -60t km určitě ne po 20t


..no, Etzold pise po 2 letech nebo 20000km vymenit svicky....tak nevim

...ale mam dotaz jinej....v knizce se pise, ze po 80000km se ma menit pal. filtr vstrikovaciho zarizeni u zazeh. motoru, menil jsi to? A nevis, kolik to stoji?

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 13:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Palivový filtr jsem měnil když mi začal škubat motor, na tacho jsem měl 26t km cena viz: http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=883

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 13:38 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Standa píše:
Palivový filtr jsem měnil když mi začal škubat motor, na tacho jsem měl 26t km cena viz: http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=883



...uff, diky moc. Jeste ze to stoji jen 4 kila, uz jsem mel lehce orosene celo, ze bude zase litr v haji :-) No, ja nevim, jestli to menit, to auto pritahli z Dojclandu s 76000km, tak to asi meneny nema...ale esco jezdi a necuka, vsechno v poho, tak nevim no..

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 15:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To carPWR: po 20tisících se mění "normální" svíčky (třeba pro můj motor). Pro platinový asi těch 60tisíc odpovídá.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 07:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jelikož jsem nucen koupit novou sadu svíček pro své auto, chci se jen ujistit, že to mají být Motorcraft Platinum AYFS22 F1. Je to tak?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 08:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Nagant píše:
Jelikož jsem nucen koupit novou sadu svíček pro své auto, chci se jen ujistit, že to mají být Motorcraft Platinum AYFS22 F1. Je to tak?

Já mám teda 1.6 16V a svíčky dle Microcatu mám AYFS22 PP1.
Oni stejně ve Fordu už přesně toto označení nemají, ale mají stejnou náhradu.
Když řekneš typ a rok, tak ti dají ty spávné. Já jsem teď před 14 dny kupoval Platinia, 250 Kč/kus a jsem spokojen, už mi motor cukal a dost žral (to žere ale asi pořád - ještě to nemám otestované), ale chod motoru a cukání ustalo. Ty původní měly už upálený platinový hrot.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2005 10:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem namontoval nové AYFS 22 F1. Dal jsem svíčku do ořechu s prodlužovacím nástavcem, lehce namontoval, dotáhl tím nástavcem rukou, nasadil ráčnu a dotáhl o 15˚. Je to tak správně?
Ty svíčky co tam byly držely fest, proto se ptám, abych to neměl dotažené málo.
Jo, a byly tam Motorcraft Super AYFS 22 C, u odtrhu myslím že moc nechybí do 2 mm :shock: . Pak se můžu divít, že to k ničemu nejede...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 črc 2005 18:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Lidi, máte někdo ve svém Escortu zapalovací svíčky Motorcraft AYFS 22 F1 (náhrada za AYFS 22 PP, což zas byla náhrada za AYRF 22 PP)? A pokud jo, jak vám to s nima jezdí? (mně se zdá, že u mně nic moc, už jen to padání otáček po nastartování, občas i chcípnutí :( )

Konstrukčně je to trochu jiná svíčka, AYRF 22 PP má střední elektrodu klasickou plošnou, AYFS 22 F1 má takový slabý drátěný hrot.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 črc 2005 06:33 
Offline
Nováček

Registrován: 15 říj 2004 22:51
Příspěvky: 23
Osobně bych doporučil každemu majiteli Fordu,kupovat originál svíčky,100% mají delší životnost a není sněma nikdy problém.

_________________
Ford Fiesta 1.6 XR2i 81Kw rv.1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 črc 2005 06:38 
Offline
Nováček

Registrován: 15 říj 2004 22:51
Příspěvky: 23
To nagant:
Jsi přímý důkaz toho co se může stát,když si někdo koupí svíčky které tam nepatří a navíc mají ůplně odlišnou konstrukci.Takové vylepšené různé druhy svíček Ti nemůžou přinést žádný efekt k dobru,v tom lepším případě to může být stejné jako s orginálkama.

_________________
Ford Fiesta 1.6 XR2i 81Kw rv.1990


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 567 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz