fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 kvě 2024 10:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 567 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 črc 2005 08:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ale ony tam dle Forda (i ostatních dostupných zdrojů - třeba http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,,,0 ... 953,0.html ) patří:!:

Opakuji, nejedná se o pokus o nákup lepších svíček, ale:
Do motoru byly původně určeny svíčky AYRF 22 PP. Ty se přestaly vyrábět, nahradily je AYFS 22 PP1. Ty se přestaly prodávat, nahradily je AYFS 22 F1. Jde o to, že ačkoli to má být plnohodnotná náhrada, zda je tomu opravdu tak... :?:

Přiznávám, že už taky moc nevím, jak motor správně chodil na původní AYRF 22 PP, moc jsem si už s nima nepojezdil, protože auto škubalo. Výměna svíček ve Fordu, po 1500 km to začalo dělat hrozné věci (vynechávání, kolísání volnoběhu, chod na 3 válce...). Zase to měnili. Mezitím v dalších servisech. Teď zjištěno, že v motoru svíčky AYFS 22 C , ty se opálily a auto zas za studena škubalo (nicméně do otáček šlo dobře, nechcípalo na volnoběh apod.) Koupil jsem ty AYFS 22 F1, volnoběh kolísá, občas to po nastartování chcípne. Taky mi připadne, že při předjíždění nechce jít motor tak do otáček. ŘJ jsem po výměně resetoval, možná zkusím odpojit aku na podstatně delší dobu (přes noc).

Teď jsem to byl projet. Nastartovalo to dobře, jen kolísání otáček kolem 1000/min. Jízda naprosto plynulá, bez cukání. Když chci ovšem na trojku prudce přidat, než se dostanu ze 2000 ot./min na 4000 ot./min, trvá to 10 vteřin (v autě pouze řidič). Nicméně od 2500 ot./min už je zátah slušný. Na čtyřku to jde do otáček hůř, i do pozvolného táhlého kopce to chce dávat trojku.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 08:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Nagant píše:
Lidi, máte někdo ve svém Escortu zapalovací svíčky Motorcraft AYFS 22 F1 (náhrada za AYFS 22 PP, což zas byla náhrada za AYRF 22 PP)? A pokud jo, jak vám to s nima jezdí? (mně se zdá, že u mně nic moc, už jen to padání otáček po nastartování, občas i chcípnutí :( )

Konstrukčně je to trochu jiná svíčka, AYRF 22 PP má střední elektrodu klasickou plošnou, AYFS 22 F1 má takový slabý drátěný hrot.

Tak jsem se díval přesně co mi ve Fordu prodali, chtěl jsem PP (ty se už nedělají) tak mi dali náhradu AYFS 22 F1. Ty tam teď mám a motor jede výborně.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 09:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, já je tam mám taky asi týden a docela spokojenost. Jen zastudena se tomu motoru nějak moc nechce, ale ne nějak extrémně (vyjíždím do mírného kopečka). A pokud i při zahřátém motoru rychleji přidám plyn řekněme z 1900 - 2000 otáček, motor jako když se malinkou zamyslí, zda to myslím vážně, někdy se i malounko brání (ne cukáním, ale takovou prodlevou, možná přibržděním), ale od řekněme 2200 otáček to jde plynule nahoru. Motor tedy nejde nějak rychle vytáčet do vysokých otáček, ale už to zas není tolik potřeba, od 3000 otáček táhne jak ďas.
Už i ten volnoběh vypadá lepší, než to vypadalo krátce po namontování svíček.

Trochu jsem teď komunikoval s firmou Brisk - pro Zetec mají mít v portfoliu platinové svíčky RR15YPP-1. Ale jelikož je neměli momentálně skladem, doporučili jako náhradu měděné RR15YCC-1, které prý mají vydržet - a to v ZETECu - 30000 km. Což je zajímavé, já nevědomky provozoval v motoru měděné AYFS Super 22C a po 8000 km mají odtrh kolem 2 mm a dvě svíčky navíc zkosenou střední elektrodu. Kdybych měl na swebu místo, dal bych tam fotku.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2005 13:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Áno i ja mám sviečky AYFS 22 F1 už viac ako a všetko OK.Predtým som mal BOSCH.Na tie som však jazdil len chvílu a potom som ich vymenil i káblami......
Mám však iný problém.Pri dnešnej kontrole sviečok ( nekontroloval som ich rok) som zistil, že fajky sú do polovice od rezu.Viac ma však trápi , že aj sviečky sú celé rezavé i závit......Značí to , že sa mi tam dostáva voda, alebo cez zimu nakondenzuje.Neviem či to môže mať nejaký negatívny dopad na motor.Máte niekto podobné skúsenosti?Vie niekto poradiť čo s tým? :cry: ........Dík.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2005 13:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
MLYNEK PETER píše:
Áno i ja mám sviečky AYFS 22 F1 už viac ako a všetko OK.Predtým som mal BOSCH.Na tie som však jazdil len chvílu a potom som ich vymenil i káblami......
Mám však iný problém.Pri dnešnej kontrole sviečok ( nekontroloval som ich rok) som zistil, že fajky sú do polovice od rezu.Viac ma však trápi , že aj sviečky sú celé rezavé i závit......Značí to , že sa mi tam dostáva voda, alebo cez zimu nakondenzuje.Neviem či to môže mať nejaký negatívny dopad na motor.Máte niekto podobné skúsenosti?Vie niekto poradiť čo s tým? :cry: ........Dík.

Když jsem auto koupil, byla kolem svíček taky voda (chlad.kapalina to není), svíčky byly rezavé - možná někdo necitlivě umýval motor - vodu jsem odsál stříkačkou s hadičkou a od té doby tam nic není. Voda by se tam podle mně kondenzovat z okolí neměla, možná nemáš něco těsného (gumové krytky zapal. kabelů). A není to chlad. kapalina ? Neubývá ti ?

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2005 14:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, moje naprosto původní svíčky AYRF 22 PP byly téměř celé rezaté - tedy šestihran na klíč i závit. Na původních kabelech jsem rez nepozoroval, ani na vrchní části svíček - ty tam měly jen krásnou tmavě hnědou patinu.
Kabely mám nové od ledna, žádné rezavění nepozoruji, kontakty krásně "zlaté". Svíčky po 8000 km (?) rezavý závit (možná sedřená rez z hlavy motoru?) izolátor nad šestihranem asi 1 mm hnědý, šestihran a závit ještě kus pod ním bez rzi. Vršky svíček jen hrají barvami - zeleno- měděná (něco jak olej na vodě).

Pokud Ti tam teče, může to být také třeba kolem trysky ostřikovače dešťová voda nebo přímo voda z ostřikovačů ze špatně těsnícího kolínka či naprasklé trysky. To by ti taky rozmáčelo tapecírunk kapoty, pokud ho tam máš.

Nebo by to tam mohlo téct po spodku kapoty, pokud Ti netěsní těsnění na přepážce motorového prostoru. Jsou to jen tipy.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2005 14:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Do prostoru svicek by za normalnich okolnosti tect nemelo, boticky kabelu jsou pretazeny pres ten zvysenej okraj vika, takze ani kdyz je trosku vody ve viku, nemela by se dolu dostat. Pokud jsou svicky v motoru dlouho a nebyly cisteny, klidne bych vsadil na kondenzaci, ktera urcity oreznuti zpusobi. Jinak je asi dobry po vymene svicek resetovat, prece jen je to obcas dost velkej zasah do parametru, zvlast, kdyz stary byly na umreni.A hodne zalezi na poctivym a presnym nasazeni botky na svicku.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2005 00:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Jak hladám tak,ale nič kade by to tieklo som nenašiel.Fajky sú pevno vsadené na kryt hlavy,takže z hora sa to tam nedostáva.Musím to asi častejšie kontrolovať.Chladiaca kvapalina mi síce trocha ubudla,ale za rok pol litra je asi normálne. :roll: ....Zaujímavé je to,že fajky boli od hrdze len dve lavé, pri pohlade z predu,označené 1 a 2.Keby to bol kondenzát boli by asi všetky 4 od hrdze? :shock:..Čo vy na to?

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 07:12 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Půl litru za rok normální není. Normálně by Ti nemělo utéct za celou dobu živitnosti kapaliny (tj. cca 5let) skoro nic (maximálně co Ti uteče přetlakovým ventilem jako pára, ale to bys musel často vařit).

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 10:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Víte někdo přesné značení závitu zapalovacích svíček pro motor ZETEC?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: zapalovací svíčky
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 12:48 
Offline
Nováček

Registrován: 12 čer 2005 20:15
Příspěvky: 26
Bydliště: Plumlov
závit svíček je normalizovaný M12 x 1,25. Pokud chceš vědět víc tak mrkni na www. brisk.cz

_________________
Slávek, Ford Escort CTX 1,6 16V (66 kW), 3/97, 5dv, moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2005 09:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 črc 2005 18:07
Příspěvky: 203
Bydliště: Liberec
Mate nekdo zkusenost se svickami BOSCH? Kolik ma byt odpor zapalovaciho kabelu nebo jak poznam, ze je zraly na vymenu?

_________________
Focus combi I, 1.6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2005 10:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 črc 2005 18:07
Příspěvky: 203
Bydliště: Liberec
Tak jsem se koukal a mam tam zapalovaci svicky BERU Platinum, coz mi nic nerika, ale maj je na http://www.carparts.cz pro Escorta, tak to resit nebudu. Navic vypadaj docela neopotrebovane. Odpor zapalovacich kabelu jsem byl ted zmerit a je od 3.5kOHMu (nejkratsi) az po 6,7kOHMu (nejdelsi). Merna hodnota odporu ma byt 15kOHM/metr, takze si myslim, ze jsou vic nez v richtigu. Kdo je shani, tak tady jsou na Escorta 1.6 16V Zetec za 625Kc. http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-sady-zapalovacich-kabelu.php A jestli bude nekdo namitat, ze Teslu si davat do auta nechce, tak je to jeho vec, ale podle me krom tepelny pouzitelnosti, pruraznyho napeti a odporu se na tom neda nic zkazit a jsou za polovicni cenu nez jinde.

_________________
Focus combi I, 1.6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2005 10:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak konečně na to v TESLE přišli, že za 1600 Kč, za co je měli původně, je nikdo nekoupí. :D

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2005 12:59 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2005 10:06
Příspěvky: 54
Bydliště: Praha
Dnes jdu koupit original svicky, snad pomuzou s volnobehem. Mate nekdo zkusenost s tema Tesla kabelama, kdybych nahodou musel jeste kupovat kabely.

_________________
Ford Escort 1.6 16V 12/97,LPG Vialle


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2005 14:55 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Originaly u fordu ted prijdou cela sada kolem 950, asi pred mesicem jsem kupoval u Charouze a ten lacinej nikdy nebyl.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: AYFS22PP
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 13:43 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
Nagant píše:
Ale ony tam dle Forda (i ostatních dostupných zdrojů - třeba http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,,,0 ... 953,0.html ) patří:!:

Opakuji, nejedná se o pokus o nákup lepších svíček, ale:
Do motoru byly původně určeny svíčky AYRF 22 PP. Ty se přestaly vyrábět, nahradily je AYFS 22 PP1. [b]Ty se přestaly prodávat, nahradily je AYFS 22 F1.......
.


Min. týden jsem kupoval nové svíčky. Staré platinky Motorcraft AYFS 22 PP byly už špatné, na diagnostice bylo na osciloskopu vidět, že 2 z nich špatně pálí. I když při jízdě jsem to moc nepoznal. Odtrh už byl taky hrozně velký, víc jak 1,5 mm. Počítal jsem teda s tím, že mi u forda nabídnou AYFS 22 F1. Byl jsem ale překvapen, když mi přinesli původní AYFS 22 PP. Myslel jsem, že už se neprodávají, a ejhle! cena 250,-Kč/ks, odtrh 1,0 mm, u Forda v Přerově.

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 13:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jen pro zajímavost, kde a jak k tomu připojují osciloskop a co je na něm vidět?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 16:23 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
No, to vypadá, že mi moc nevěříš. Nejsem zrovna odborník, ale zkusím to popsat. Bylo to ve Fedor Prostějov.
1) ztěžoval jsem si na vyšší spotřebu - nic extrémního 10,5-11,0 l LPG
2) nejdříve měřil na výfuku bohatost směsi, hodnoty byly vidět přímo na obrazovce. Zjistil že je příliš bohatá v některých otáčkách
3) zjištoval příčinu: prý by mohla vynechávat lambda sonda, ale také to prý může být zapalováním a lambda pak prý může zpětně dávat špatné hodnoty
3) napojil to na další přístroj s monitorem, kde byl graf pro každý válec zvlášť. Napojill kabely přístroje na zapalovací kabely přes izolaci- aspoň tak jsem to viděl a někde si chytil kostru. Bylo vidět, že 2 válce mají jiný průběh křivky na tom osciloskopu, než jiné 2. Tedy, že válce 1 a 3 pálí špatně. Postupně zjišťoval je-li chyba ve svíčkách, kabelech nebo v cívce. Říkal jsem mu, že jsem kabely měřil ohmmetrem měly 2 - 6 kOhm. Prý to ale není ono, osciloskop ukáže prý více a je to vidět na grafu při běhu motoru. Vyměnil 2 kabely k chybným válcům, bylo to to samé. Tak přehodil svíčky na válce 2 a 4, a na monitoru najednou špatně pálily válce 2 a 4. Tím zjistil, že to jsou svíčky.
Tím jsem se úplně vyčerpal, víc k tomu nejsem schopen napsat. Odborníci prominou.

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 18:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Proč bych Ti nevěřil? Jen mne zajímalo, jak to napojili na to zapalování, zda na straně "fajfek" svíček, nebo na straně cívky a co to na obrazovce ukazovalo (jaký impuls), zda se ty vadné válce projevovaly malou aplitudou či jinak.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 567 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz