fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zapalovací svíčky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=135
Stránka 1 z 29

Autor:  Návštěvník [ 04 dub 2004 00:13 ]
Předmět příspěvku:  Zapalovací svíčky

Co za zapalovací svíčky používáte a doporučujete pro Esco 1.6 16V Zetec 1996?Kolik je cena svíček a po kolika tisících se mění?? Díky P.

Autor:  Con [ 05 dub 2004 07:11 ]
Předmět příspěvku: 

NGK ...vyrobce tvrdi vymenit po 100tis.. menim tak po 40tis ..cena jedne 450-500kč, pak jemoznost champion cena 700 kus ale kvalita az tak moc neni. mel jsem i autolite platinum... taky nic moc... bacha na kabely... na ne je tento motor hodne haklivy.

Autor:  Standa [ 05 dub 2004 07:55 ]
Předmět příspěvku: 

Já používám originál předepsané Motorcrafty. Jedná se o svíčky s platinovými elektrodami, ktere se mění po 60 t km. Mám na nich ted najeto 30 t a pořád pohoda. Jejich cena je tuším 280,- Kč za kus. Předtím byli na autě svíčky CHampion a taky to bylo v poho. Někteří preferujou NGK a říkají že CHampionky nebrat, ale někdo měl smůlu i s NGK.

Autor:  futura [ 05 dub 2004 07:58 ]
Předmět příspěvku: 

Ty NGK jsou fakt dobry,oznaceni je nejak PTR 5A 13 nebo tak nejak,cena dneska uz lepsi,ja mel jedni tak kolem 200, origos platinovy Motorcraft prijdou u Charouze asi na 240/ks. S tema kabelama ma Cony taky pravdu,stejne jako radsi driv menit ty svicky,aspon pred zimou, v lete je potom dojezdim.

Autor:  Návštěvník [ 07 dub 2004 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

A co říkáte na svíčky brisk?Mrkl jsem se na net a nabízí tam nejaké "tuning" svíčky cena je něco kolem 200 Kč máte někdo zkušenosti?

Autor:  futura [ 08 dub 2004 07:14 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz jsem se pred dvema lety o tyhle svicky zajimal,tak me v Tabore rekli,ze na 16V je nedelaji. Na CVH mozna jo,ale nazory na ne jsou rozporuplny, na kazdym motoru je to jiny. Asi bych radsi bud Motorcraft, nebo ty NGK, tam je funkce dobra zarucena a cena prakticky stejna. Ale kdybys chtel testnout, zkus to,budeme mit aspon poznatky z praxe.

Autor:  johan [ 20 kvě 2004 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám ty NGK co futy (kupovali jsme je myslím ve stejným kšeftě, asi za 200,-/kus) a jsou v poho...

Předtím byly na autě origo Motorcrafty (auto mělo najeto cca 120 tkm, takže asi byly druhý v pořadí) a nevypadaly ještě až tak zle...

Jinak jaký maj bejt na Zmetcu svíce vědí v každým slušným krcálku, stačí říct Zetec+rok výroby a oni šahnou do regálu a nabídnou co maj. Mě překvapilo, že Championy byly v tom stejným obchodě daleko dražší než ty NGK. Rozhodně na to pasujou jenom platinový svíce. Bohužel.

Autor:  deekay [ 20 kvě 2004 11:26 ]
Předmět příspěvku: 

No vcera sem se bavil s clovekem co uz dela fodry hodne dlouho a specializuje se na ne, dosla taky rec na svicky

Rikal ze u NGK zalezi jaky je stesti, nektery se totiz delaji v polsku a odchazeji.

Ja mam NGK a zatim no problem, tak mam mozna stesti.

Autor:  johan [ 20 kvě 2004 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tím by se trochu vysvětlovalo, proč někdo NGK chválí a někdo zatracuje... Já mám sice ty podezřele levný, ale zatím vše OK.

Autor:  futura [ 20 kvě 2004 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

Joha, diky tobe mam tytez a taky spokojenost. Mel jsem i jiny, nebyl problem, jen u Championu lezla jiskra po izolatoru, ale bylo to botickou kabelu, ne svickama.

Autor:  Lubak [ 28 kvě 2004 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

Já osobně mám ve svým Escu svíčky Championky a maximální spokojenost, na NGk jsem slyšel různý názory a ohledně Brisky ty nebrat!

Autor:  BATMAN [ 30 kvě 2004 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

Lubak píše:
Já osobně mám ve svým Escu svíčky Championky a maximální spokojenost, na NGk jsem slyšel různý názory a ohledně Brisky ty nebrat!

Proc ne BRISK? Ta cena je vice nez prizniva!
Samozrejme to muze byt na ukor kvality....
Mas osobni zkusenosti ty, nebo tvuj znamy?
V cem byl problem?

Autor:  johan [ 31 kvě 2004 07:13 ]
Předmět příspěvku: 

Já si hlavně nejsem jist, že Brisk vůbec svíce na Zmetek dělá... ty platinový...
Jaký svíce se dávaj do CVH nevim, ale asi nějaký "běžnější", který bude dělat kdekdo.

Autor:  Návštěvník [ 13 čer 2004 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

Otec mal v escu original Motorcraft,boli tam od zaciatku.Menil som ich po 115 000tic km a este nevyzarali az tak zle.Trocha kolisal volnobeh ale slo.Dal som tam champion,jedna stala okolo 250-300sk.Volnobeh prestal kolisat a auto ide v pohohe.

FORD ESCORT 1,4EFI r.v 96

Autor:  Dave [ 14 čer 2004 10:25 ]
Předmět příspěvku:  Kabely

Zdar makaci.
Kdyz jsme u tech svicek tak se je take chystam vymenit ale co jsem tak testoval tak kabely sou tam dost na hulvata narvany a mam strach ze je urvu :( neni na to nejakej chytak :shock: ? Zatim sem je ze vseho vyndal uplne v pohode tak nevim jestli mam pouzit hrubou silu :twisted: . Za radu dik....

Autor:  Koci [ 28 zář 2004 17:23 ]
Předmět příspěvku:  jeste jednou svicky

No, ja vmenil puvodni Motorcraft za Brisk premium. Puvodni meli nalitano 60000 a vypadali velmi dobre coz je s podivem. Brisky jsem koupil doporucene pro Zetec, no nevim, mozna se mi to jen zda, ale ty Brisk jsou zrejme trosku mensi, puvodni take nemaji tesnici krouzky. Ty jsem sundal, motor bezi pravidelne, ale jevi se zdechlejsi, nejde tak za plynem. Mam je tam stale, ale brzy se vratim k Motorcraftu.

Autor:  Návštěvník [ 01 říj 2004 13:03 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus srovnat odtrh podle manuálu... 1,6 - 1 mm, 1,8 - 0,9 mm.

Autor:  Koci [ 01 říj 2004 17:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jsou to ty s tim otevrenym jiskristem s jednou hlavni elektrodou,tys e srovnat nedaji

Autor:  filip [ 23 říj 2004 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

nedavno jsem mluvil s mechanikem co dela jenom fordy.Rikal ze tam dava jenom originalni motorcraft.Za prve jsou na 60 tkm, za druhe nezna jine vhodne, protoze u zeteca jsou 40kW a normalne tak 25kW.
Proto tam ani tolik nevydrzi.

Autor:  Návštěvník [ 25 říj 2004 06:38 ]
Předmět příspěvku: 

Dá se podle stavu svíček detekovat nějaký problém na motoru? Třeba bohatost směsi, apod...

Stránka 1 z 29 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/