fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Za tepla nestartuje
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13501
Stránka 1 z 2

Autor:  Robert18 [ 09 lis 2007 21:59 ]
Předmět příspěvku:  Za tepla nestartuje

Ahoj.

Mám Forda jen 400 km (týden) ,nejen proto budu rád za každou pomoc.
Teď si mi projevil nepříjemný problém, když je motor srudený tak startuje normálně.
Avšak i po kratší jízdě 30km a dvou hodinévém stání motor prve skoro
naskočí, ale hned "chcípne" pak už nenaskočí jedině když úplně sešlápnu plyn. Pak po deším držení kílčku chytně a chová se normálně.

Doplním jen 1,8 16V EFI rv 92 spotřeba 10L/100km.

K je tedy chyba ? kat ? lambda ?

Dík Robert

Autor:  George V. [ 10 lis 2007 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

V první fázi bych zkusil pročistit konektory na čidle teploty chladící kapaliny (na termostatu nahoře), MAFu a čidla teploty nasávaného vzduchu. Ve druhé fázi bych zkusil volnoběžný ventil.

Autor:  Robert18 [ 10 lis 2007 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Děkuji .

Prověřím to.

Odkaz na nějakou tabulku hodnot které bych měl případně naměřit by se našel ??

Děkuji Robert

Autor:  Návštěvník [ 11 lis 2007 08:57 ]
Předmět příspěvku: 

vyzera ta na teplotne cidlo.mysli si ze je zima a tak tam dava viac paliva a tym padom zaplavi sviecky a potom uz nechyti.ked pridas na plno tak mu das vzduch a potom chyti.kedze za studene je to dobre a startuje na brnk nic ineho by to nemalo bit.ale mozem sa samo aj mylit

Autor:  Wizzy [ 11 lis 2007 12:03 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=cidla

Autor:  Pa9 [ 11 lis 2007 14:30 ]
Předmět příspěvku:  .

mam stejny problem ale mi to jeste jakstak chytne sice stezka ale chytne cidla sem proveril krome toho cidla teploty nasavaneho vzduchu nevim presne kde je ma to sani shora a na hadici nic neni ale neco sem nasel zezadu parozi neni tam poradny pristup ale vedou od toho cidla 2 draty a je to na sani tak bych to typoval na to cidlo jan bych se chtel ujistit ze je to ono provereni bude fakt zajimave protoze vubec nevim jak se k nemu dostanu

Autor:  George V. [ 11 lis 2007 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

To čidlo by mělo být na "hadici" sání ještě před klapkou...

Autor:  Pa9 [ 11 lis 2007 15:51 ]
Předmět příspěvku:  .

ja tam mam starsi typ motoru na hadici je pouze maf a to u filtru sani mi vede pres ventilove viko takovou plastovou redukci a sanni s klapkou nemiri vzhuru ale primo naproti jak otevres motor tak prave nevim jestli to cidlo neni umistene v tech hlinikovych sacich parohach zespoda primo za skrtici klapkou

Autor:  George V. [ 12 lis 2007 07:02 ]
Předmět příspěvku: 

Za škrtící klapkou být nemůže, tam by už asi postrádalo smysl (protože by se nepřípustně ohřívalo od motoru). Jedině jestli není součástí MAFu...

Autor:  Wizzy [ 12 lis 2007 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

Zetecy s hliníkovým sáním mají opravdu čidlo teploty vzduchu v paroží, součástí MAFu to samozřejmě není. Jestli se to od motoru stihne ohřát nebo ne, to je otázka, protékající vzduch to v devadesáti procentech provozu dokáže dostatečně uchladit. Možná ale i to byl důvod ke změně na pozdější plastové sání, které nevede teplo od motoru.

Autor:  Pa9 [ 12 lis 2007 20:54 ]
Předmět příspěvku:  .

no jak auto jede a vzduch proteka parozim tak je chladne ale jakmile zastavis tak se behem chvilky parozi ohreje nekdy ale to nebude problem protoze auto stejne spatne startuje ihned po opetovnem nahozeni motoru a nechce se mi verit ze by to cidlo delalo az taky problem pri startu sice je to clen ktery urcuje v konecnem vysledku pomer vybusne smesi ale ze by to melo az taky vliv no kazdopadne to promerim a uvidi se jeste me napadlo ze by to mohly delat zdvihatka zymne to klepe jak nafta nebo taky spatne tlaky jeste sem je nemeril tak nevim v jake kondici je motor

Autor:  George V. [ 13 lis 2007 06:59 ]
Předmět příspěvku: 

Na zdvihátka zapomeň. Pokud motor kvůli nim blbne, tak za studena. Ale taková zdvihátka slyšet nejsou. Viděl bych to na čidlo teploty chladící vody nebo volnoběžný ventil, na 60% spíš to druhé...

Autor:  Wizzy [ 13 lis 2007 08:15 ]
Předmět příspěvku: 

no řekl bych, že vadná zdvihátka, která chvíli po startu neztichnou (t.j. po natlakování olejem) mohou s velkou pravděpodobností způsobovat špatné otevírání ventilů a vše co s tím souvisí - špatné tlaky, špatné vyplachování válců, v extrému i zničení ventilu nebo ventilového sedla.

Autor:  George V. [ 13 lis 2007 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

Mrkni na naší komunikaci Standou kdysi. Shodli jsme se, že chcípání po startu způsobují zdvihátka, která jsou naopak "přetlakovaná", což má za následek nedovření ventilu a všechny tebou dále zmíněné komplikace. Klepající zdvihátka až tak velký problém nejsou, mám to potvrzeno od několika automechaniků. Nezaváděj kolegu špatným směrem. Jeho problém bude v "elektrice".

Autor:  Wizzy [ 13 lis 2007 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

Oooki, už mlčím :-)

Autor:  Pa9 [ 13 lis 2007 19:32 ]
Předmět příspěvku:  .

ne ty zdvihatka klepou jen chvili nez se natlakujou a trochu prohreje motor pak sou jak myska mam spis vetsi podezreni na nake to cidelko jenom je mi divne ze diagnostika nehlasi zadne zavady jeste skusim nakou tu dobrotu na procisteni palivove soustavy kolega mi to doporucil ze mu to pomohlo doufam ze tomu tes nepomuzu ale jinym smerem :D

Autor:  Robert18 [ 13 lis 2007 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj za všechny rady děku, ale máme tu pokračování.
Dnes sem sice nastartoval, ale od té doby to vícenéně počítá válce.
Hrozně to škube a příde mi to jako by byl úplně zcestný předstih.
Občas se to na chvíli chytne a zachvíli to zas škube jak sviňa.

Abych to shrnul tak nevíte kdo na Praze 4 by se mi na to podíval aniž bych finančně zkrachoval?
Je zima a potřebuji jezdit, tak bych vzal za vděk odborníkem.

Dík Robert

Autor:  George V. [ 14 lis 2007 07:34 ]
Předmět příspěvku: 

To Robert 18:

Svíčky, kabely, cívka, příp. ještě čidlo otáček...

Ale ještě před tím...zkusil bych reset ŘJ.

Autor:  Pa9 [ 14 lis 2007 15:39 ]
Předmět příspěvku:  .

tak dneska mi uz to prozmenu nechtelo chytnout zymne 3dni stal na venku jezdil sem totiz sluzebnim a dneska sem prisel otocim klicem zacalo to ztezka tocit chytlo to ale nepravidelne a chciplo pak to uz jen tocilo ale nechytlo tak sem prislap plyn a ejhle motor naskocil z vyfuku oblaka cerneho koure chvili sem ho musel drzet pedalem a potom drzel sam takze moje podezreni se presouva na volnobezny ventil protoze mi to prislo ze palivo bylo ale vzduch nikoli proto taky ten cerny kour

Autor:  Krtek-NA [ 14 lis 2007 16:37 ]
Předmět příspěvku: 

Co zkontrolovat regulátor tlaku benzinu?? Nejspíš to bude asi na servis, nebo jestli někoho znáš kdo má měřák, můžeš to jednoduše udělat doma :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/