fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

zástavba pumího motoru 1.7 do Esc Mk3-jde to vůbec?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13655
Stránka 1 z 1

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 16 lis 2007 19:17 ]
Předmět příspěvku:  zástavba pumího motoru 1.7 do Esc Mk3-jde to vůbec?

Mohu mít zachovalý motor z Pumy 1.7, za dobrou cenu, ale mám dojem, že by to nemuselo jít do Esca Mk3 ani technicky, ani homologačně a taky mě varovali "že to je prý koncepčně zastaralý motor, do jiných Fordů se nedával a taky prý -dost žere-",tak nevím. A do Fiesty 1.1. se obávám, že bych ho taky nedostal...

Autor:  Wizzy [ 16 lis 2007 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Technicky... No jak říká angličák, udělat jde vše, je to jen otázka času a peněz. Napasování motoru do kastle mk3 by asi s pomocí flexy, svářečky a nějakého materiálu asi ještě jakž-takž šlo, samozřejmě k tomu motoru musíš mít veškerou elektriku a bižuterii, kterou potřebuje k chodu. On ten motor není ani čistokrevnej Ford, tuším, že ho dělali s nějakýma japoncema. Má zajímavou fíčuru (pokud se nevysere) - variabilní časování ventilů. Jinak ale myslím, že bude mít úchyty a napojení na převodovku kompatibilní se Zetecem, ale to odhaduju.... (Puma je taková převlečená Fiesta a i do Pumy se dával 1.4 Zetec) V tom by mohl být trošku kámen úrazu - jestli to půjde napojit na stávající převodovku, skoro bych se bál, že nepůjde a pak bys potřeboval i převodovku, příslušné poloosy a kdovíco ještě.
Homologačně ti to samozřejmě nikdo neschválí, do auta z období 80-86 dát motor z konce devadesátých let, to asi neprojde.
Podle mě je to moc drbačky s nejistým účelem a výsledkem. Takhle do té mk3 nacpat nějakou dobovou V6 z Capra, to by bylo jinačí kafe :-) (ovšem jak by se na to ten předohrab potom ksichtil, to nemám tucha)

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 16 lis 2007 19:39 ]
Předmět příspěvku:  V6 z Capra

dík za radu, ale slušně zachovalý motor V6 se shání pořád hůř než ten "pumí bastard 1.7 s Japoncema". Soused si mě dobírá a říká, že by to esco odlehčil místo 1.8 by tam vmístil 3válec z Wartburga a udělal první Escort 2takt na světě že by to na srazech dozajista "excelovalo".

Autor:  Wizzy [ 16 lis 2007 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

To je fakt, takového exota nikdo nemá :-D

Autor:  mariS [ 18 led 2008 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam Zetec v mk4 a to je stejny jak mk3.. pri trose snahy to tam das jak nic.. ale popravde nevim jakej je rozdil mezi Puma Zetecem a Esco Zetecem.. jestli je to stejny tak to tam jde celkem pekne.. predelas 1 uchyt, vymenis setrvak, vyrobis si lanko na plyn, predelas celou elektriku.. ja to delal s dost sikovnym kamaradem elektrikarem a nejaky hodiny prace to bylo.. realne se na tom delalo minimalne mesic po kouskach.. ale je tam a funguje.. v budoucnu ho ceka turbo vcetne vsech uprav a opet jina elektrika atd. byt tebou tak to zkusim.. co ten motor vubec umi?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/