fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
systém vstřikování http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13682 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | misakxt [ 18 lis 2007 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | systém vstřikování |
Chci se zeptat jaké vstřikování používají motoru v ecortu.jedná se mi hlavně které motory jsou jednobodové a které 4bodové(třeba jako 1.6 ZETEC).nějakou tabulku typů motorů jsem tu našel ale rozdělení podlě vštřikování jsem nanašel.díky za odpověď |
Autor: | dj.DEKL [ 18 lis 2007 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Od MK7 určitě všechny 4bod |
Autor: | LeMans [ 18 lis 2007 16:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak zetecy jsou snad všechny 4bod ne? jinak EFI - 4bod, CFI - jednobod |
Autor: | mrazik [ 19 lis 2007 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozrejme Zetec je ctyrbod. |
Autor: | Radek124 [ 20 lis 2007 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
to mas jednoduchy na beranech budou 4 vstriku to poznas ze k tomu povedou hadicky a draty |
Autor: | misakxt [ 21 lis 2007 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zetec je tyřbod sedlám ho ve Focusu ale mate mě že teď koukám na escorta 1.3 CFI a vedou tam 4 trubičky tak jsem z toho jelen |
Autor: | LeMans [ 21 lis 2007 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
No to je podezřelé, pač CFI je jednobod... třeba tam má přivedený vstřikován NOS |
Autor: | Karel1 [ 21 lis 2007 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
misakxt píše: Zetec je tyřbod sedlám ho ve Focusu ale mate mě že teď koukám na escorta 1.3 CFI a vedou tam 4 trubičky tak jsem z toho jelen
Tak to asi nebude 1.3 CFI . Podle čeho jsi usoudil že se jedná o CFI ? |
Autor: | Walker [ 22 lis 2007 01:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Motor J4B Endura-E 1,3I je čtyřbod s EEC V |
Autor: | misakxt [ 22 lis 2007 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak mám tady pár příkladů co je to za vstříkování ??? http://www.tipcar.cz/ford/ford-escort-1 ... 90011.html http://www.tipcar.cz/ford/ford-escort-1 ... 90036.html http://www.tipcar.cz/ford/ford-escort-1 ... 63551.html ptám se protože uvažuju o přestavbě na lpg tak je mnohem levnější přestavět auto s jednobodovym vsřikem než s EFI.nebo nechá se na 1.6 16V dát ofociálně lpg s podtlakovym systémem lpg jako na jednobod????já jsem měl lpg na felícii a byl stim s tim spokojenej. |
Autor: | Wizzy [ 22 lis 2007 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mě je ten první klasický CVH motor 1.6 s EFI (čtyřbod) vstřikováním (105 kobyl). Ten druhý je 1.4 s monovstřikem, ten poslední 1.3 s monovstřikem a systémem pulsního vzduchu na výfukovém paroží - proto je tam trubek jak v kotelně. |
Autor: | petansvatos [ 22 lis 2007 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejsem nijak zkušenej fordista ani mechoš, ale podle oka je to stejnej motor jak mám já. Alespoň tak vypadá do puntíku přesně.Až na to, že já to tam mám teda čistčí Čili nemaj tam náhodou blbě popis? |
Autor: | MV [ 22 lis 2007 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, přesně - ten první motor je na 100% 1,6 cvh, čtyřbod EFi, 77kW. Rozhodně ne 1,6 16V, 66kW, jak je tam uvedeno. |
Autor: | petansvatos [ 22 lis 2007 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
MV píše: Jo, přesně - ten první motor je na 100% 1,6 cvh, čtyřbod EFi, 77kW. Rozhodně ne 1,6 16V, 66kW, jak je tam uvedeno.
Tak je to dobrý, ještě nejsem úplně blbej.. |
Autor: | Jerikkk [ 16 srp 2009 01:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chlapi zeptám se jak lama,nahoře na vstřikovací liště je ventilek na ( asi ) odpouštění benzínu při přetlaku???Nebo k čemu slouží???Prostě se mi poslední dobou stává,že mi odtamtud teče benzín.Čím to může bejt???Auto pak smrdí jak cisterna s benzínem. Dík za rady |
Autor: | Mouse [ 16 srp 2009 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to je ventilek jako je v kole a je to na měření tlaku pal. soustavy |
Autor: | Jerikkk [ 16 srp 2009 10:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo to vím,jen nevím co způsobuje ten únik benzínu přes ten ventilek??? Too se ta soustava má nějak natlakovat přes tren ventilek??? |
Autor: | dj.DEKL [ 16 srp 2009 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
No až ti to bude cákat na svody tak už to řešit nebudeš |
Autor: | dj.DEKL [ 16 srp 2009 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus ho utáhnout nebo vyměnit... normálně měřákem na kola změříš tlak. |
Autor: | Jerikkk [ 16 srp 2009 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
OK |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |