fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
"Duseni" motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13694 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | IntEx [ 18 lis 2007 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | "Duseni" motoru |
Ahojda, jsem dvoumesicnim majitelem Escorta MKV '91, 1.4 52kW benzin. Po koupi jsem hned nechal udelat vymenu rozvodu, filtru a oleje. Krome drobnosti me nejvic trapi "duseni" motoru a s tim spojena vyssi spotreba (10l a vic). Zavada se projevuje tak, ze na neutral pri rychlem seslapnuti plynoveho pedalu se snizi otacky (nekdy i motor chcipne) a teprve potom se zvysi (pri pomalem seslapnuti jde motor do otacek jak ma). To same dela, jakmile preradim treba z 2 na 3 - tj. seslapnu spojku, zaradim rychlost, pustim spojku a pridam plyn. Motor se pridusi a teprve potom se plynule roztahne. Je vcelku jedno, jestli je motor zahraty, nebo studeny, snad jen v zahratem stavu neni "ztrata sily" (cuknuti) tak razantni. Nevim, jestli muze mit s tim neco spolecneho docela dlouhe vypnuti palivoveho cerpadla za cca. 7 vterin po vytazeni klicku. Cim by to mohlo byt zpusobeno? Diky za kazdou radu! |
Autor: | enjoy [ 18 lis 2007 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
delalo mi to to same.pouze za studena. menil jsem najednou MAF a lambdu. ale prave proto ti nejsem schopen rict,ktera z tech veci... ale logicky,lambda za studena pry neni v cinnosti. |
Autor: | IntEx [ 18 lis 2007 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co jsem mluvil s jednim servisakem, tak mi take potvrdil, ze to lambdou nejspis nebude, protoze je, jak rikas, za studena mimo provoz. Co stoji vymena MAF? |
Autor: | Walker [ 18 lis 2007 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejdřív bych otevřel kapotu, jestli tam něco takovýho vůbec je...1,4CFI a ZETEC jsou kapánek jiný motory.... |
Autor: | IntEx [ 18 lis 2007 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aj, rozumim tomu jak koza petrzeli, ale Zetec tam urcite nebude Cim by tio tedy jeste mohlo byt? |
Autor: | Wizzy [ 18 lis 2007 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Do Esca se 1.4 Zmetcy nedávaly... |
Autor: | Walker [ 18 lis 2007 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
třeba tlak paliva nebo vada elektriky k vstřikovacímu ventilu.....oxidace konektoru atd.... ale změřil bych ten provozní tlak a taky množství benzínu jaký to čerpadlo dává.... |
Autor: | Wizzy [ 18 lis 2007 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tlak paliva (jestli se nepřechlastává) by mohl napovědět. Taky bych prošel konektory, jestli konektorují, jak mají, taky změřit teplotní čidla a čidlo na škrtící klapce. |
Autor: | IntEx [ 18 lis 2007 22:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky za rady, nejspis se podle spotreby a cernych sazi na vyfuku asi prechlastavat (spatne spalovat) bude... |
Autor: | IntEx [ 18 lis 2007 22:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jeste me napadla takova "malickost". Krome jineho jeste resim, proc mi nesviti svetlo v kufru. Zarovicka je nova, na svorkovnici 12V namerim, ale jakmile tam vrazim zarovicku, tak nesviti. Zjistil jsem, ze jakmile ji tam dam, automaticky spadne svorkove napeti na nulu. Z toho bych usoudil, ze je nekde asi chycena kostra. Je nejake "oblibene" misto, kde by se tohle mohlo stat, nebo musim rozlepit a projit cele vedeni od svorkovnice dopredu? |
Autor: | Walker [ 18 lis 2007 22:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
co takhle ověřit stav spínače osvětlení kufru..... |
Autor: | IntEx [ 18 lis 2007 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spinac se zda byt mechanicky funkcni a pri stisku onech 12V ze svorkovnice zmizi... |
Autor: | Walker [ 18 lis 2007 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
a to měříš zřejmě nějakým digitálákem nejlíp za 99,- z hypermarketu, co?....jestli jo tak tudy cesta nevede.... |
Autor: | IntEx [ 19 lis 2007 03:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to digitalni multimetr z GMka kombinovany s nejakym jednoduchym osciloskopem za 2399,- , ale to si myslim nehraje roli Zkusim jeste "proklepnout" ten spinac, je dost mozne, ze v rozepnutem stavu tam je nejaky prechodak a hlavne je to myslim snad i jedina mechanicky namahana cast po ceste k tomu svetlu. Jinak diky vsem za rady, s tim motorem to radsi zkusim dat do nejakeho servisu, snad tam na neco prijdou... |
Autor: | Walker [ 19 lis 2007 07:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
problémem je statický měření napětí digitálákem, který naměří napětí i na obvodu s vysokým přechodovým odporem, což je člověku co si koupí takovej "kalibr" snad jasný....a obvod s trvalým + a spínačem spínanou kostrou nebude taková detektivka....opět se ukazuje že ti naši tatíci měli tohle zmáklý lépe...žárovková zkoušečka je na tyhle okruhy stokrát lepší než jakejkoliv digitálák.... |
Autor: | Jiří [ 19 lis 2007 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
IntEx: Maf tam nemáš jen Map. |
Autor: | Brouk [ 19 lis 2007 12:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenom na okraj mě se todle také dělo, problém vyřešila nová benzínová pumpa. Když se na to šláplo tak to jelo tak nějak ale ve 4 - 4500 ot se začalo dusit. Když se ubral plyn šlo to do max 6500-7000. Po výměně to jde normálně odspoda.Stačí změřit tlak benzínovýho čerpadla před vstupem do sání. Ale samozřejmě to může být uplně v něčem jiným |
Autor: | IntEx [ 20 lis 2007 02:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak problem se svetlem v kufru vyresen. Chyba byla opravdu ve spinacim kontaktu, ktery pri rozepnuti nevyjizdel na konec sve drahy. Par kapek WDcka + ocisteni kontaktnich privodu vse vyresilo Ted uz "jenom" ten motor.... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |