fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Motor 1.3. 44kW.Kdo ho má,ať se ozve,víc hlav,víc ví...
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13780
Stránka 1 z 2

Autor:  Heny [ 23 lis 2007 20:54 ]
Předmět příspěvku:  Motor 1.3. 44kW.Kdo ho má,ať se ozve,víc hlav,víc ví...

Mám tenhle typ a potřebuju někoho kdo ho má taky.Rád s tímhle typem pomůžu,ale občas i já potřebuju pomoct.Díky[/b]

Autor:  dj.DEKL [ 23 lis 2007 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Matka ho má v KÁčku... měl by bejt stejnej.

Autor:  Heny [ 23 lis 2007 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

Hele potřebuju si udělat rozvody,pár aut už mi pod rukama prošlo,ale fordík ještě ne-e.Potřeboval bych s tim nejak poradit.Dikec

Autor:  dj.DEKL [ 23 lis 2007 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

No co vím tak tam je řetěz...

Autor:  Heny [ 23 lis 2007 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

kwa já sem mel zato ze tam je remen...Zadnou literaturu k tomu nemam.Nejak divně mi klape motor.Mám nalitany108000 Km a ani nevim jak to s tema rozvodama je.Nebo jestli to klapou zdvihatka...to fakt nevim.

Autor:  dj.DEKL [ 23 lis 2007 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

No tam hydroštely nehledej... ventily se musí seřizovat ručně.

Autor:  Heny [ 23 lis 2007 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

To vím že tam nejsou.Horší bude po takove dobe povolit zajistovaci matky na kozliku,bojim se abych je nestrhl(ani WD-čko nepomaha),to by pak bylo v pr....

Autor:  Heny [ 23 lis 2007 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Neco sem zaslechl ze to muze delat i vstrikovac,ale v tom uz nechodim vubec...

Autor:  rendastep [ 23 lis 2007 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

tehle motor mam taky..katastrofa :-D

Autor:  skaldal [ 24 lis 2007 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

1.1 a 1.3 jsou prostě šicí stroje, když seřídíš ventili, tak se to možná trochu zlepší, ale žádný tichý ševelení nečekej.

Autor:  Heny [ 24 lis 2007 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

A co takhle nějaký odhlučňovací desky,běžně se to prodává(LOCTITE např.),ale zkušenosti s tím nemám žádný...a díky za rady.

Autor:  Krtek-NA [ 26 lis 2007 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

Heny píše:
To vím že tam nejsou.Horší bude po takove dobe povolit zajistovaci matky na kozliku,bojim se abych je nestrhl(ani WD-čko nepomaha),to by pak bylo v pr....

Píšeš, že si pár motorů udělal, proč cpeš WD někam co běhá v oleji. Klidně za to zaber, má to jemný závit, takže to bude hodně utažený. :wink: A motor poznáš když se na něj podíváš jestli má řemen nebo řetěz. Řemen bývá pouze pod plastov. krytem, oproti řetězu, který musí běhat v oleji - bude to zadeklovaný železem :wink:

Autor:  Heny [ 26 lis 2007 17:39 ]
Předmět příspěvku: 

Píšeš, že si pár motorů udělal, proč cpeš WD někam co běhá v oleji. Klidně za to zaber, má to jemný závit, takže to bude hodně utažený. Wink A motor poznáš když se na něj podíváš jestli má řemen nebo řetěz. Řemen bývá pouze pod plastov. krytem, oproti řetězu, který musí běhat v oleji - bude to zadeklovaný železem Wink


Takže z toho usuyuji ze si myslis ze je tym retez?

Autor:  Krtek-NA [ 26 lis 2007 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Né snažil jsem se popsat jak to zhruba poznáš, vůbec netuším co to pohání, ale podle Autodata 04 můžu říct, že je tam řetěz. :wink:

Autor:  TomH482 [ 09 úno 2009 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

Mám ten samý motor. Ale v ľahšej Fieste. Na tých 1000kg je pekne živý . Na combi je to asi fakt málo. To ti musí žrať ... Tiež sa snažím zistiť interval výmeny reťaze .. A hodne rachotu odstránič novým olejom. Po výmene šla chvýľu znateľne tichšie. Potom som si asi ja zvykol a znova sa mi zdá hlučná. Ale rev rozhnevanej endury je super, nie :-) .

Tomas

Autor:  Sheep-Master [ 04 dub 2009 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

mám taky 1,3i jednobod. chystám se seřídit ventily. je to fakt jako šicí stroj...
bude tam vůle jako na 1,1i? 0,2 sání a 0,3 výfuk?

Autor:  KKKuba [ 04 dub 2009 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam ve Fieste taky tenhle motor,nejak vyrazne neřve,olej nezere,jede to dobre,nic se na tom nesere,co se vam na nem nelibi? :-)

Autor:  Walker [ 04 dub 2009 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

Ano...

Autor:  RS1400 [ 04 dub 2009 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
Heny píše:
To vím že tam nejsou.Horší bude po takove dobe povolit zajistovaci matky na kozliku,bojim se abych je nestrhl(ani WD-čko nepomaha),to by pak bylo v pr....

Píšeš, že si pár motorů udělal, proč cpeš WD někam co běhá v oleji. Klidně za to zaber, má to jemný závit, takže to bude hodně utažený. :wink: A motor poznáš když se na něj podíváš jestli má řemen nebo řetěz. Řemen bývá pouze pod plastov. krytem, oproti řetězu, který musí běhat v oleji - bude to zadeklovaný železem :wink:


taky jsme jednou mysleli že když má Master kovovej kryt rozvodů bude tam tutově řetěz, rorší pak bylo když to prasklo :cry:
není pravidlem že kovovej kryt znamená řetězovej rozvod,

viz.: RS2000, scorpio-galaxy 2300, i když tam jsou jen plastový deklíky :lol:

Autor:  Sheep-Master [ 04 dub 2009 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
ja mam ve Fieste taky tenhle motor,nejak vyrazne neřve,olej nezere,jede to dobre,nic se na tom nesere,co se vam na nem nelibi?

kolík máš najeto? já to koupil když na tacháči bylo 50tis. Myslel jsem si teda že bude mít najeto 150tis (interiér dost zachovalej). Ale časem sem zjistil že to vubec nejede a vysoká spotřeba, tak sem začal pátrat po problémech a nakonec když sem vyndal lambdu tak už tutově původní nebyla.Ty lambdy umíraj po cca 130 tisících, což by vodpovídalo že to má najeto přes 250tisíc.
jinak mi to žere cca 0,5l oleje na 1500km

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/