fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 12:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05 pro 2007 23:33 
Ahoj všem
koupil jsem ted escorta s tímhle motorem tak mě zajímá čemu se mám vyvarovat a na co si mám dát pozor v čem jsou jeho slabiny...díky u fordu jsem novej ....auto potřebuji jen k práci díky všem


Naposledy upravil georgewolfik dne 06 pro 2007 13:19, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 08:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
No hlavně to není FSI (přímý vstřik) :-) Ale to je jen detail.
No k vlastnostem... Není to žádný závoďák, ale když mu přijdeš na chuť, dá se s tím jet i trochu zábavně. Je to vysokootáčkový motor, takže pod čtyři tisíce nemá cenu od něj moc chtít, ale pak se nadechne a má to jakýstakýs zátah.
Nemá rád tlačení na pilu za studena a pokud mu dopřeješ pravidelnou výměnu oleje, tak - po mechanické stránce - vydrží hodně. (který je to rok? v určitém období byl problém s hydroštely na ventilech, odcházely - nějaký špatný materiál).
Je to Zetec, takže je cimprlich na svíčky. Experimentovalo se spousta, ale jediná jistota jsou originál Motorcrafty od Forda, cena srovnatelná nebo i nižší, než náhrady a je to bez rizika. Není výjimkou, že ty Motorcrafty vydrží i 60 000km.
Mohou se občas vyskytnout haluze s chodem volnoběhu nebo motor papá, často je to v elektrice - Ford moc neumí dělat konektory, takže často pomůže vyčistit a nakonzervovat vše, co v motoru najdeš. Trochu nešťastně je řešený systém odvětrávání klikovky, jeho hadička praská a pak to saje falešný vzduch. Ještě mě napadá termostat, který může zlobit, pak se auto špatně zahřívá a žere jak tank, naštěstí je to ale levná záležitost, kterou si i na parkovišti sám vyměníš za čtvrt hodinky.
Konkrétní problémy a jejich řešení je tu spousta, když si to trochu projdeš a počteš si, hned budeš mít lepší představu.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 12:45 
Wizzy píše:
No hlavně to není FSI (přímý vstřik) :-) Ale to je jen detail.
No k vlastnostem... Není to žádný závoďák, ale když mu přijdeš na chuť, dá se s tím jet i trochu zábavně. Je to vysokootáčkový motor, takže pod čtyři tisíce nemá cenu od něj moc chtít, ale pak se nadechne a má to jakýstakýs zátah.
Nemá rád tlačení na pilu za studena a pokud mu dopřeješ pravidelnou výměnu oleje, tak - po mechanické stránce - vydrží hodně. (který je to rok? v určitém období byl problém s hydroštely na ventilech, odcházely - nějaký špatný materiál).
Je to Zetec, takže je cimprlich na svíčky. Experimentovalo se spousta, ale jediná jistota jsou originál Motorcrafty od Forda, cena srovnatelná nebo i nižší, než náhrady a je to bez rizika. Není výjimkou, že ty Motorcrafty vydrží i 60 000km.
Mohou se občas vyskytnout haluze s chodem volnoběhu nebo motor papá, často je to v elektrice - Ford moc neumí dělat konektory, takže často pomůže vyčistit a nakonzervovat vše, co v motoru najdeš. Trochu nešťastně je řešený systém odvětrávání klikovky, jeho hadička praská a pak to saje falešný vzduch. Ještě mě napadá termostat, který může zlobit, pak se auto špatně zahřívá a žere jak tank, naštěstí je to ale levná záležitost, kterou si i na parkovišti sám vyměníš za čtvrt hodinky.
Konkrétní problémy a jejich řešení je tu spousta, když si to trochu projdeš a počteš si, hned budeš mít lepší představu.



díky moc jo detajl v tom označení rok je to 91, jinak mám dlouhá léta BMW takže vytáčení za studena u mě není ve zvyku!!! :twisted: jinak dílna je! takže nic na ulici dělat naštěstí nemusím! Jen sjem chtěl vědět na co si dát nejvíc pozor protože fordům jsem se vesměs vždy vyhýbal.....ale nic proti Fordům resp klubu a tak! :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 12:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2006 13:14
Příspěvky: 233
Bydliště: Beroun, Střední čechy
no já mam taky 1.6 Efi z roku 1991.....mam verzi 105 koní...nemam s nim žádnej problém, ačkoliv má natočeno 280 000 km. Měnil jsem maximálně provozní kapaliny a startér, protože ten tam točil už od začátku vozu :-D....jo a taky mi odešla vodní pumpa....takže jako jediné dva nedostatky tohoto motoru bych viděl (teda alespoň v mém případě) v častém "cvakání" ventilů při záběru do kopce v nižších otáčkách a taky mi to trošku papá olej. Dolejvám, neřešim......neni to tak markantní.... :-D

_________________
Ford Escort Combi, r.v. 1991, 1.6 EFi 77kW/105 HP, bílá barva, najeto 350 000 km...Prostě bonbónek:-D -----....Tónované přední sklo...Fólie 95% zatmavení...Radio mp3 s dálkou...zadní plato a čtyřpásmové ovály,zesilovač Toxic 1000W.....
Nyní nová vodní pumpa a startér,obě ložiska na přední nápravě.Generálka motoru..a dál?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 13:13 
super to jsem chtěl slyšet!!! jelikož jsem to koupil a ted teda ještě musím nechat uděal technickou ale to není problém, spíš mi šlo o to jestli jsem nekoupil zrovna nějakej mrdkojidní motr...resp. auto s motorem jelikož to bylo za hodně dobrej pení a potřebuji taky aby to jelo když je spotřeba do 10 litrů tak mi je to nějak fuk to zaplatí zákazníci! :D :D

Koukám ale že tady na foru Fordu jste takový nějací vstřícnější než forum BMW! tam akorát každej napíše použíj funkci hledat!!! :-D :-D :-D

A to že se musí víc točit...na to jsem zvyklej u svého Bramboráka točím 7200 ot/min hlavně když driftuji :D jinak na zimu je báwo na hovno hrozně se přetáčí..a né furt chce člověk projíždět zatáčky bokem to je asi jasné!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 13:18 
ještě jedna otázečka jakej olej používáte já jsem zvyklej na plnou sintetiku tak o co si rád řekne tenhle motor je to teda ta silnější verze 1.6 77KW...a jak nejčastěji zvyšujete výkon u těhle motorů.

U svého mazlíka E30 jsem dělal ostré vačky kované písty klikovku snížená hlava...příprava na kompresor!!!!!!ten tam půjde nejspíš až příští sezonu.samozřejmě chip.jednotka

Máte někdo možnost sehnat švába do té jednotky na tu 1.6? že bych tomu trochu pomohl na výkonu??? díky :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 13:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2006 13:14
Příspěvky: 233
Bydliště: Beroun, Střední čechy
Jo se spotřebou se při rozumné jízdě mimo město vejdeš pod 7 litrů. Já jezdim kolem 8 litrů tak nějak průměrně pořád.....olej tam dávám už od začátku ten samej co tam byl. Mam tam 15W40....a každou druhou výměnu tam dolévám i oil treatment.....prý zvyšuje viskozitu a snižuje tření a tak....zatim jsem u svojeho fordíka měnil 3x olej a pokaždé jsem tam ten treatment nalil....Nepozoroji žádnou změnu k horšímu, spíš se vše drží tak jak má (po motorické stránce) ...Takže +

Jo jinak nepatří to k motoru, ale připrav se že za nějakej čas budeš při každym vyhození blinkru oslňovat dálkovejma....to je dost častá chyba na tý páčce blinkrů. ta potkala i mě. Ale 30 minut vstekání a přemýšlení o exhumaci konstruktérů a následné pomstě na jejich psech jsem si to opravil sám :-)....jinak lidi tu jsou povětšinou vstřícní a rádi radí......

_________________
Ford Escort Combi, r.v. 1991, 1.6 EFi 77kW/105 HP, bílá barva, najeto 350 000 km...Prostě bonbónek:-D -----....Tónované přední sklo...Fólie 95% zatmavení...Radio mp3 s dálkou...zadní plato a čtyřpásmové ovály,zesilovač Toxic 1000W.....
Nyní nová vodní pumpa a startér,obě ložiska na přední nápravě.Generálka motoru..a dál?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 15:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ta silnější jednašestka (77kW) je výhodou - i když proti slabší 1.6 (66kW) je to "jen" osmiventil. Sice se nedá tolik točit, ale zase víc táhne od nízkých otáček, takže je vhodnější na "daily rider". A patnáct kobylek navíc se taky hodí. O Zetecu 1.6 je známo, že se nejlépe tuní tak, že se vymění za 1.8 případně dvoulitr, veškeré jiné úpravy jsou nechutně drahé a dosáhne se výkonu tak té 1.8, která se "tuní" podstatně snáze.
Ovšem ten osmiventil CVH je pro mě tak trochu země neznámá, možná poradí zkušenější, ale neslyšel jsem o nikom, kdo by se zvedáním výkonu u tohoto motoru zabýval. Osobně si myslím, že pokud na tom motoru bude vše v pořádku, tak jeho výkon na to auto celkem stačí.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 16:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Wizzy píše:
Ta silnější jednašestka (77kW) je výhodou - i když proti slabší 1.6 (66kW) je to "jen" osmiventil. Sice se nedá tolik točit, ale zase víc táhne od nízkých otáček, takže je vhodnější na "daily rider". A patnáct kobylek navíc se taky hodí. O Zetecu 1.6 je známo, že se nejlépe tuní tak, že se vymění za 1.8 případně dvoulitr, veškeré jiné úpravy jsou nechutně drahé a dosáhne se výkonu tak té 1.8, která se "tuní" podstatně snáze.
Ovšem ten osmiventil CVH je pro mě tak trochu země neznámá, možná poradí zkušenější, ale neslyšel jsem o nikom, kdo by se zvedáním výkonu u tohoto motoru zabýval. Osobně si myslím, že pokud na tom motoru bude vše v pořádku, tak jeho výkon na to auto celkem stačí.


Jak to že se nedá tolik točit?? :shock: tomu asi nějako nerozumím.. :smt017 :smt102

Asi tak jak říká Wizzy, dej motor do pucu(to teď dělám aji já), a pojede, že se sám budeš divit, jak dobře.

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 16:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2006 13:14
Příspěvky: 233
Bydliště: Beroun, Střední čechy
sice to sem nepatří, ale jaktože je ten osmiventil 77 kW silnější než 1.6 16V??? Vždycky jsem myslel že 16V má větší výkon.....???

_________________
Ford Escort Combi, r.v. 1991, 1.6 EFi 77kW/105 HP, bílá barva, najeto 350 000 km...Prostě bonbónek:-D -----....Tónované přední sklo...Fólie 95% zatmavení...Radio mp3 s dálkou...zadní plato a čtyřpásmové ovály,zesilovač Toxic 1000W.....
Nyní nová vodní pumpa a startér,obě ložiska na přední nápravě.Generálka motoru..a dál?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 16:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Weidy píše:
sice to sem nepatří, ale jaktože je ten osmiventil 77 kW silnější než 1.6 16V??? Vždycky jsem myslel že 16V má větší výkon.....???


No pokud vím, tak je zmetek seškrcenej kvůli emisím, ne? :smt017 anebo je to prostě zmetek :smt043

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 16:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
1,6 CVH se delal i verzi, ktera mela 115k tusim RSi, ale jaky tam byly zmeny to fakt netusim. Cipovat tu 105k snad jedine v pripade, ze znackovej cip nebo celou RJ sezenes za par supu, totez jina vacka. Taky se priklanim k co nejlepsimu seriovymu stavu s nejakym jemnym doladenim, ten motor je drzak a na to, ze je to 8 ventilu, to ma krasnej vykon i hjezky polozenej kroutak, navic je to i relativne jednoduchy.
Co se bawo webu tyce, myslis e30? Lezu tam, jsou tam lidi, co to maji fakt hodne dobre zmakly, mozna uz je unavuje furt nektery veci opakovat, ale znam i horsi weby.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 19:03 
futura píše:
1,6 CVH se delal i verzi, ktera mela 115k tusim RSi, ale jaky tam byly zmeny to fakt netusim. Cipovat tu 105k snad jedine v pripade, ze znackovej cip nebo celou RJ sezenes za par supu, totez jina vacka. Taky se priklanim k co nejlepsimu seriovymu stavu s nejakym jemnym doladenim, ten motor je drzak a na to, ze je to 8 ventilu, to ma krasnej vykon i hjezky polozenej kroutak, navic je to i relativne jednoduchy.
Co se bawo webu tyce, myslis e30? Lezu tam, jsou tam lidi, co to maji fakt hodne dobre zmakly, mozna uz je unavuje furt nektery veci opakovat, ale znam i horsi weby.



k tomu foru...jasně...já jsem tam už hodně dlouho a jsem do báwa zažranej až po uši a mám ho jako letní auto! a dá se říct že tomu taky rozumím!! nejsem sice ten THE BEST ale výměna motoru a další jiný úpravy na tom autě mi nedělá problém, spíš ted řeším jiné otázky než samotnou funkčnost auta a podobně sehnal jsem kompresor z mercedesu a to je ted otázka co řeším je tam toho samosebou víc!! aby to šlapalo jak má! ale jen mě mile překvapilo že mě nikdo neposlal do háje tot vše! Jo jak říkáš mě osobně to taky unavuje když se to tam třeba probíralo už 100krát ale vesměs nereaguji formou hledej spíš mu to najdu ...jelikož vím kde! ale to je fuk každopádně díky za poznatky k fordíkovi!!!!!!!


Ford:K samotnému stavu...no leštěnka to sice není ale na to já u pracovního auta nekoukám! potřebuji aby to jelo a plnilo svou funkci...což jak se zdá je plní !!!!!!!!asi tak :D :D :twisted: :twisted: Nějaké úpravy...to jsem se ptal inu pro zajímavost protože chci přes léto stavět autí na blbnutí a když mě ford dostatečně osloví tak do toho půjdu jinak asi peugot 205 a motor MI16 s turbem nebo kompresorem :twisted: :twisted: to je ale vše otázka peněz jak se zadaří a jak mě žena bude doma buzerovat že se zase vrtám v autě!!! a dostatečně se jí nevěnuji!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2007 23:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Taky ti dám pár mých zkušeností s tímhle autem, mám ho mírně přes 5 let, má teď najeto 192 tisíc(já najezdil 40t), takže něco o něm vím. S jizdními vlastnostmi jsem docela spokojenej, auto relativně slušně jede, v běžných otáčkách, ale nebojí se ani vyšších. Olej nežere, používám 10W40 Castrol.
Nechci to auto moc pomlouvat, ale když to shrnu a že nenajezdím moc(kolem 8 tis. km/rok), tak bylo investic docela dost a moje auto asi patří k těm méně povedeným. Ale nechci tě strašit, jen to vše shrnu:
Hned krátce po koupi nešlo nastartovat(zapalování) kvůli studeňáku v pojistkovce - bohužel tehdy ještě na fóru o týhle nemoci asi nikdo nevěděl, tak jsem problém řešil sám. Obecně elektrika ve Fordech žádná sláva.
Spotřeba ve městě se těžko dá ukočírovat na přijatelný úrovni(zvlášť v zimě a studenej motor), mimo město a dálky znatelně sleze. Dlouho řeším bez úspěchu zapeklitej problém s vysokými otáčkami a dočasný vyřešení "restartem" motoru. K tomu vzrostla spotřeba(11 litrů/100km, 70-80% město). Problém s otáčkami(vysoké nebo kolísají) na denním pořádku. Dál mnohokrát vyndavanej startér - občas v chladu nevyjížděla kotva(čištění, mazání, nový uhlíky,...), pak dál odešel ten stykač startéru(výměna stykače). Taky někdy se startér záhadně vůbec nerozběhne při horkým motoru a spuštěným větráku chladiče(problém MkV - dělá to více lidem). Dále opakovaný problémy s odcházejícím termostatem a teď i propouštějícím tělesem termostatu(vyšší spotřeba).
Koroze je další kapitola - komplet vyvaření+lak zadních lemů+kolem víčka nádrže(nemoc Escortů), pak oprava zadních nosníků(další slabina).
Z větších oprav: překroužkování motoru(dva válce špatný tlaky), výměna gufer ventilů(žralo olej), všech zdvihátek
Za tu dobu ještě 2x přední destičky, 2x kotouče(jedny uvnitř brzy vyrezly a začaly se rozpadat - Ferodo), zadní brzd.obložení. Výměna lambda sondy, zapalovacích kabelů, komplet tlumičů, aku, rozvoďák.
Běžný spotřební věci nepočítám(náplně, filtry), z dalších nějaký ty silentbloky v ramenech, kulový čepy v ramenech, přední ložiska, 2xkosti, uložení stabíku, vzpěry kufru, 1xstřední a 2xzadní díl výfuku.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2007 00:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
no ještě ti chybý vyměnit volant a kličky a auto máš zas jak nové :-D :-D :-D

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2007 10:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
to jo.... :smt043 :smt043 :smt043 ale dost smíchu, nějako mě přechází, když vezmu v podtaz, že mě toto více či méně čeká taky... :smt017

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2007 10:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
Ono si to chce uvědomit, že kupujete auto které je staré 15 let a hdoně záleží na předcházejícím majiteli.
Takže pokdu ten jen jezdil a pouez měnil olej a ještě jednou za uherskej rok tak to fatk nestačí.
Obecně 1,6 CVH dobrej motor a držák kterj udělá bez problémů 300 tis. km když se k němu řádně přistupuje výměny oleje, filtru, za studena nejezdit s cihliu na pedálu atd.
Koroze je věc jiná to je bolest fordů ale trošlu se jí dá předejít (dutiny, spodek, plastový lemy atd)

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2007 18:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Weidy píše:
sice to sem nepatří, ale jaktože je ten osmiventil 77 kW silnější než 1.6 16V??? Vždycky jsem myslel že 16V má větší výkon.....???


Tech 16 ventilů akorát lépe rozloží kroutící moment, výkon to moc nezdvihá. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2007 21:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
georgewolfik píše:
super to jsem chtěl slyšet!!! jelikož jsem to koupil a ted teda ještě musím nechat uděal technickou ale to není problém, spíš mi šlo o to jestli jsem nekoupil zrovna nějakej mrdkojidní motr...resp. auto s motorem jelikož to bylo za hodně dobrej pení a potřebuji taky aby to jelo když je spotřeba do 10 litrů tak mi je to nějak fuk to zaplatí zákazníci! :D :D

Koukám ale že tady na foru Fordu jste takový nějací vstřícnější než forum BMW! tam akorát každej napíše použíj funkci hledat!!! :-D :-D :-D

A to že se musí víc točit...na to jsem zvyklej u svého Bramboráka točím 7200 ot/min hlavně když driftuji :D jinak na zimu je báwo na hovno hrozně se přetáčí..a né furt chce člověk projíždět zatáčky bokem to je asi jasné!


Jo a jinak používej funkci "hledat" :smt043

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 pro 2007 00:44 
Dodo píše:
georgewolfik píše:
super to jsem chtěl slyšet!!! jelikož jsem to koupil a ted teda ještě musím nechat uděal technickou ale to není problém, spíš mi šlo o to jestli jsem nekoupil zrovna nějakej mrdkojidní motr...resp. auto s motorem jelikož to bylo za hodně dobrej pení a potřebuji taky aby to jelo když je spotřeba do 10 litrů tak mi je to nějak fuk to zaplatí zákazníci! :D :D

Koukám ale že tady na foru Fordu jste takový nějací vstřícnější než forum BMW! tam akorát každej napíše použíj funkci hledat!!! :-D :-D :-D

A to že se musí víc točit...na to jsem zvyklej u svého Bramboráka točím 7200 ot/min hlavně když driftuji :D jinak na zimu je báwo na hovno hrozně se přetáčí..a né furt chce člověk projíždět zatáčky bokem to je asi jasné!


Jo a jinak používej funkci "hledat" :smt043




:-D :-D :-D jo jo použito!


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 93 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz